luni, august 10

testimonials august Keune Serum Sun Sublime


Serumul de la Keune Sun Sublime este preferatul meu, l-am descris acum cateva postari si i-am trasat, in mare, calitatile care m-au facut sa il indragesc, deci cele care imi citesc blogul stiu deja despre ce este vorba. Pentru ca multe dintre voi v-ati aratat curioase sa aflati info despre el, va propun un nou testimonial. Doritoarele sunt rugate sa imi trimita comentarii documentate la rubrica de mai jos; ca de obicei, agreez orice sursa oficiala de documentare, google, site www.keune.ro, sau experienta personala. Cele doua fete care vor primi la testat cate un serum keune vor fi rugate sa descrie ulterior, intr-un review, pe beautynews by adela sirghie, cum li s-a parut produsul. Sunt invitate cu mare drag toate cititoarele blogului. Astept comentariile voastre pana pe data de 24 august inclusiv.

13 comentarii:

Zuzele spunea...

hmmm...discutiile despre par sunt inepuizabile. tot timpul vine cineva cu un sfat nou, cu un leac abia descoperit in vitrina farmaciei sau in camara bunicii despre varfurile casante sau radacinile grase. intotdeauna se va gasi cineva care sa se planga de calitatea parului si aproape ca nimeni nu este pe deplin multumit de poboaba capilara. Pot spune ca am incercat o gramada de tratamente care promiteau sa-mi trasforme parul intr-o adevarata podoaba. Unele s-au tinut de cuvant, altele m-au dezamagit. Foarte bine mi-au facut tratamentele naturiste. Ti-am mai spus eu, Adela, ca am fost extrem de multumita de masca de par cu ulei de masline, miere, galbenus de ou si zeama de lamaie. Mi-a facut parul stralucitor si foarte placut la atingere. Chiar si crema de par cu petrol pe care mi-am cumparat-o gata preparata de la Plafar mi-a placut mult. In acelasi timp, am folosit si produse din farmacie sau supermarket, la fel de bune. Chiar daca initial mi-a facut o impresie prosta, pot spune ca mi-a placut foarte mult samponul Kerastase Soleil si Serumul pentru par pe care le-am folosit din belsug in vacanta mea de plaja :)
Apa era de 2 ori mai sarata decat la noi, iar soarele mai puternic, asa ca parul avea nevoie de extra care. Am folosit tot tubul de serum si pot spune ca parul meu devenea foarte moale dupa aceea, cu toate ca inainte statea bat de la apa aia foarte sarata.
In rest, pentru un par frumos consider ca trebuie sa iei neaparat vitamine si sa ai un regim de viata cat mai sanatos, iar din alimentatie sa nu lipseasca fructele si legumele.
Din cate am citit, serumul de la Keune contine vitamina E, fara de care parul nu poate avea stralucire. Cred ca este foarte bun avand in vedere renumele firmei si comentariile pozitive de pe forumuri.

adela sirghie spunea...

oricat ar fi de tocite, dupa ce le dau cu acest serum de la keune, varfurile mele se cumintesc si redevin matasoase! repet, am avut o surpriza foarte frumoasa cu aceasta firma, desi la inceput am privit-o cu neincredere. nici nu prea vroiam sa desfac serumul!

Zuzele spunea...

apropo de varfuri tocite...o prietena de-a mea foloseste ulei de masline o data pe saptamana si spune ca-i face foarte bine, iar alta se da cu...n-o sa ghicesti in o mie de ani :))...ulei de bebelusi...mie mi se pare ciudat si nu cred ca as incerca, dar ea spune ca-i lasa un par foarte moale si stralucitor.

adela sirghie spunea...

ar trebui sa incercam...eu nu spun nu, sa stii!
dar prietenele tale au incercat si un serum bun sau folosesc dintotdeauna ulei de masline si bebelushi?
e interesant de aflat.

Zuzele spunea...

da, folosesc de toate. tipa cu uleiul de masline era si cred ca mai este fan Kerastase. avea baia plina de to felul de samponele, masti si sticlute colorate. iar cea cu uleiul de bebelusi foloseste sampon, masca, balsam si un spray pentru par de la Body Shop, dar, din cand in cand, mai foloseste si johnson's baby oil :) ea spune ca-i face bine, dar eu n-am de gand sa-l folosesc. cel mult, mi-as face o masca cu ulei de masline pentru par si as aplica pe corp o cantitate generoasa de ulei de masline :)

adela sirghie spunea...

eu o sa folosesc data viitoare, de curiozitate, dupa ce ma spal, ulei de masline si iti spun ce a iesit.
eu acum il folosesc pe acesta, care are un miros divin, de migdale. cel pe care l-am terminat mirosea a lacramioare. am tot respectul din lume pentru uleiul de masline si binefacerile lui, dar daca ma dau cu el, din sticla din dulapul din bucatarie, am impresia ca miros a salata!
cu produsele leave-in mi se pare un pic mai complicat, pentru ca trebuie sa fie ori neutre, ori sa aiba un miros foarte placut, ca al parfumului, pentru ca raman pe par pana cand te speli din nou pe cap.

camelcutza spunea...

buna.intotdeauna cand aleg un produs cosmetic ma uita sa aiba spf,pentru ca vreau sa ma asigur ca sunt protejata de razele soarelui,de aceea mi se pare foarte interesant faptul ca in gama exista Sun Sublime Oil care are spf 8,eu am un par deschis sa culoare si vara fara protectie capata o nuanta uratica de blond.totodata,samponul este ideal pentru folosirea in concediu,la mare,el curatand clorina si sarea si produsele de protectie solara.am folosit multe sampoane cand am fost la mare dar mereu mi se parea ca nu s-a indepartat prin spalare toata sarea si parul meu care e gras de altfel,devenea zburlit si fara culoare

Julllya spunea...

Buna, Adela !
Citesc de ceva timp blogul, sunt si abonata la el, dar pana acum n-am comentat.
Mai nou, cand vreau sa cumpar sau doar sa aflu informatii despre un anumit produs, nu mai caut pe google simplu, ci pe google blog search. Asa am ajuns si pe aici, unde am vazut ca tu vorbesti extrem de documentat despre tot felul de produse. Me like it !
Cat despre produsele de par... Eu am parul cret si in permanenta rebel, no matter what. Si ce ma enerveaza cel mai tare la el e ca nu are volum la baza si ca varfurile se fac praf la scurt timp dupa tuns. Si nu vreau sa ma tund :(( Evit cat pot operatiunea asta. Pentru ca parul cret pe masura ce creste se si increteste mai mult...si pare ca ritmul lui de crestere e extrem de lent. De-aia ma doare sufletul sa mai si tai din el.
Serul asta pare ca poate face minuni. Adica vitamina E pe care o contine mi-ar putea cumintii si ingrijii varfurile. Seruri pentru varfuri nu am incercat pana acum, pentru ca cele de prin supermarketuri nu-mi par prea de incredere, iar cele mai serioase au niste preturi pe care deocamdata, ca studenta ce sunt, nu mi le permit cu lejeritate.
Have a nice day !

beautyandthecity spunea...

Cu ce sa incep? Mai intai numele: Sun Sublime - deja imi imaginez cum parul imi straluceste sub razele soarelui suplu, matasos, cu volum, natural cu reflexe aramii (sunt bruneta) …dar back on earth sau mai exact pe keune.com unde aflu ca exista o linie speciala Sun Sublime care satisface nevoile parului vara: protectie UV, minerale esentiale, repara firul de par in profunzime, in concluzie parul arata cum am descris mai sus – SUBLIM.
Cautand pe internet si mai multe informatii – nu am ami folosit produse din aceasta marca – aflu ca e vorba de o categorie de produse specifice saloanelor, foarte raspandite pe site-urile americane, cu comentarii pozitive atat prin reviste cat si pe magazinele online, deci cu siguranta merita incercat chiar si acum la inceput de toamna cand cu atat mai mult avem nevoie de ajutor pentru a repara efectele razelor prea puternice ale soarelui sau ale apei sarate de la mare.
Pentru mai detalii dati search pe blogul Adelei keywordul “Keune” si o sa aflati informatii pertinente legate de efectele produselor Sun Sublime – eu asta am facut mai intai. ;)

adela sirghie spunea...

Hello Julllya! Ma bucur mult ca ai intrat la comentarii, bine ai venit! Stiu ca sunt multe fete care urmaresc blogul, dar nu intra la comentarii, le multumesc insa mult mult ca revin pe blog.
Adevarul este ca serumul acesta este unul din produsele mele preferate. Asadar, ma bucur mult ca ai intrat la Testimonials.

adela sirghie spunea...

pt beautyandthecity: stii, m-ai pus pe ganduri. Eu tot timpul anului folosesc crema de zi sau fond de ten cu protectie solara, fie vara fie iarna. Ok, vara folosesc un IP mai mare, dar la un fond de ten care nu are spf15, nici macar nu ma uit. Asa ca si parul meu ar trebui sa beneficieze de acelasi tratament, mai ales ca da, varfurile mele sunt mai decolorate decat restul.

Alexa spunea...

Si eu am intrat pe site-ul keune.com pentru a afla mai multe informatii despre acest produs, care suna foarte promitator si ademenitor. Astfel, am aflat ca serumul din gama Sun Sublime (alaturi de sampon, balsam si ulei, un intreg arsenal) contine vitamina E si ingrediente destinate protectiei impotriva razelor UV. Structura, calitatea, culoarea parului vor fi protejate de efectele nocive ale necrutatorului soare si noi ne vom putea bucura linistite de vacanta, fara alte probleme suplimentare care cu siguranta ne-ar umbri-o.
Stim cu totii ca vitamina E este esentiala pentru hidratare; un par hidratat este un par sanatos si implicit frumos. Vitamina E este si un antioxidant pretios. Deci as deduce ca acest produs lupta pe 2 fronturi prin combinarea ingredientelor sale. Razele UVB deterioreaza structura fibrei capilare, inaspresc cuticula, slabesc rezistenta firului de par, iar razele UVA sunt responsabile de pierderea culorii si obtinerii unei nuante fade. Pericolul soarelui, in aparenta prietenos si zambitor, chiar este real. Citisem un studiu ca dermatologii englezi au comparat expunerea la soare fara protectie solara cu fumatul a 80 de tigari pe zi!! De asemenea, ei spuneau ca produsele cu SPF mai mic de 15 ar trebui interzise pentru ca nu este suficient, ci doar ne induce in eroare ca suntem protejati.
Referitor la ideea de serum de par, eu cred ca este un must pentru toate, in special daca folosim instrumente auxiliare de coafat (feon, placa, ondulator etc.) care invariabil deterioreaza si varfurile atat de sensibile. Desi am tenul gras, parul meu este mai degraba uscat, fiind des si cu firul gros si dificil de intretinut. Am tot incercat produse, tratamente, masti pentru hidratare profesionale si dermato-cosmetice, clasicul ulei de masline si desi unele chiar au avut un efect wow, varfurile tot au ramas mai aspre la atingere. Am dedus ca imi trebuie un serum sau un ulei care sa mi le imblanzeasca dar sincer mi-a fost teama de senzatia aceea de...slinos, gras pe care mi-o inchipui ca o lasa astfel de produse. Dar daca tu, Adela, te declari foarte multumita de serum, sunt sigura ca nu face parte din acea categorie. :) Traiesc o dezamagire cu un spray Joico pentru protectie termica, nu se poate raspandi uniform, este lipicios si gras daca nu esti extrem de ponderat si nici nu stiu cat de eficient...

Magda spunea...

ops!azi e in 25.ieri a fost ultima zi :((( bafta fetelor.la cat mai mult par frumos si sanatos!