joi, august 13

cand e cazul sa schimbi stilistul?



Acum vreo saptamana, prietena mea Andreea, afland despre dilema mea cu parul, mi-a dat un voucher la salonul unde merge ea, mi l-a recomandat calduros, ca are preturi bune, ca tipa tunde super, ce mai, m-a convins!. Orice ti-ai fi facut acolo, coafatul era gratuit, asa scria pe voucher. Am sunat, m-am programat. Azi la 13 eram la salon. Strada era pe undeva pe langa Kiseleff, salonul era intr-o vila cocheta, cu terasa, copaci, verdeatza, unde mi-ar fi placut sa locuiesc. Nu am putut intra cu masina pe stradutza, pentru ca era blocata si rascolita de la un capat la altul: muncitori, basculante, praf cat incape, numai pe trotuar se mai putea circula.

La intrare ma intampina tipa, miniona, draguta darrr... aaaaaaa, stii, din cauza lucrarilor stradale, noi nu avem curent, acum 5 minute s-a luat, suntem suparati ca nici macar nu ne-au anuntat inainte, ce nesimtiti, ne pare rau. Eu intrasem vesela, cu un zambet laarg laarg, care pe parcursul conversatiei s-a transformat in nedumerire. Pai si cand vine curentul? Nimeni nu stia, evident, cand vine curentul. Li s-a spus ca poate vine intr-o ora, poate dureaza mai mult, vreti sa va reprogramam? Mie nu imi venea sa cred. Am stat pe canapea, am cerut timp de gandire, am spus ca ii sun eu si am plecat. Imi parea rau si mie. Tipa fusese foarte dragutza, chiar nu era vina ei, dar ce ma fac acum?

Nu stiu daca vi s-a intamplat vreodata sa vi se puna pata, sa va ridicati deodata si sa spuneti gataa! ajungeee! eu azi ma tund! Sincer, daca nu descopeream serumul acela pentru varfuri, de la Keune, nu cred ca as fi rezistat cinci luni. M-am gandit bine: strada era un dezastru, lucrarile tin cel putin trei luni. Daca se ia iar curentul tocmai cand ma reprogramez eu? Ghinioon. Asa ca mi s-a parut un semn demn de luat in seama si...cale-ntoarsa, din masina l-am sunat pe hairstylistul care ma cam suparase ca nu m-a anuntat ca a avut o problema si nu mai era la salon cand aveam eu programare, stiti povestea. Vreau sa ma tund, poti acum la doua, da pot! La 2 eram la el. M-a tuns 5 cm, impecabil, exact cum am vrut. A costat 135 ron, i-am lasat 150. Dupa cum va spuneam, 150 ron tunsul, mai ieftin mie nu imi iese.

14 comentarii:

Unknown spunea...

Daca te-ai simtit bine si ti-a placut ce mai conteaza cat costa. Asta in cazul in care nu te duci de 3 ori pe saptamana la coafor:))

adela sirghie spunea...

nuu...merg o data la trei luni! acum am depasit cu mult, nu am mai fost din martie!

SoSheSays spunea...

Super...mmmm unde e salonul cu stilistul asta? Partea cu m-a tuns asa cum am vrut suna foarte bine.....:)

adela sirghie spunea...

este in dorobanti pe o straduta, nu stiu exact adresa, dar daca vrei, iti dau numarul lui.

tatiana spunea...

Niciodata nu ma uit la pret cand e vorba de par. Daca la altele stau pe ganduri inainte sa arunc cu bani, la capitoul tuns, coafat eh, bine, dau cat e necesar. Am un stilist foarte de la care stiu ca atunci cand plec sunt mega-multumita. De-abia astept sa ti vad noul look! Pup

Zuzele spunea...

Adela, si Gabi ti-a mai facut aceeasi recomandare: du-te, chiar daca e la cuca macaii, vis-a-vis de Sir, langa pasajul Lujerului, la Cristian, stilistul meu. Jur ca este foarte, foarte bun! Eu am investit intotdeauna foarte multi bani in aspectul meu, si am cautat de-a lungul timpului un stilist cat mai bun.

In urma cu vreo cinci ani am cunoscut o tipa Laura, super, super talentata!! Frizurile facute de ea mi-au fost intotdeauna apreciate. M-am plimbat dupa ea prin tot Bucurestiul, pe la toate saloanele pe unde s-a angajat.

A facut, insa, "imprudenta" de a se angaja la salonul acestui tip, Cristian, de care iti spun. Spun imprudenta pt luna trecuta nu a fost la serviciu, m-am tuns la Cristian, iar pe mine m-a pierdut de clienta. Baiatul este super!!! Ea este foarte buna, dar el este si mai bun....

Plus ca lucreaza extrem de repede. Are o dexteritate iesita din comun, foloseste produse foarte bune...Merita incercat. Zi-i lui Gabi sa-ti dea contactele ca eu nu le am acum la indemana. otilia

adela sirghie spunea...

otilia, promit ca ma duc la cristian data viitoare. xoxo

adela sirghie spunea...

pt tatiana: cat platesti? ce iti faci?

Alexa spunea...

Exact asa mi s-a intamplat si mie la Streetline, cand am venit eu se luase curentul cu 5 minute inainte :) sau cel putin asa sustineau ei.

Am analizat eu foarte bine si mi-am dat seama ca nu m-am mai tuns de la inceputul lui martie, deci 5 luni, foarte mult! M-am mai linistit, nu stiam de ce parul meu e asa degradat, plus apa sarata si soarele marii.
Deci in primul rand, trebuie sa ma tund. Eu stau in zona Alba Iulia si am chiar multe saloane de infrumusetare in zona si mi-ar fi comod sa ma duc aici (pacalesc traficul). Dintr-o coincidenta, stiti ceva despre vreunul? Din ce am cautat pe google, am gasit doar despre un salon Vogue confesiunile unei tipe ca a platit o gramada de bani si a iesit cu parul matura, foarte descurajator. Multe dileme existentiale :)

adela sirghie spunea...

alexa, mie imi este complet straina zona...deci nu stiu niciun salon pe acolo. daca vreuna dintre fetele care citesc blogul stie, poate primim ajutor...

Alexa spunea...

Alba Iulia este relativ aproape de Unirii...
Daca imi fac curaj si gasesc ceva revelator, va spun si voua. Sau poate il incerc pe stilistul recomandat cu tarie de Zuzele. Nu m-am mai tuns niciodata la un barbat, interesant ca sunt interesati de astfel de activitati feminine si mai sunt si foarte priceputi la asta.

Anonim spunea...

Adela, nu cumva mergi la Q Studio pe Tudor Vianu? Intr-adevar este un super-stilist acolo!!!!

adela sirghie spunea...

nu, eu merg la un salon care se numeste tony's style, sau ceva asemanator.
dar repet, sunt tunsa ireprosabil, pot iesi din casa cu parul ud, dupa dus, si se aseaza singur foarte frumos.
stiu ca am carcotit cu pretul si cu programarea, dar sincer sunt tunsa ireprosabil.
sunt sigura ca sunt multi stilisti foarte buni, dar conteaza mult si cum te intelegi cu acesta acolo, la locul faptei.

Magda spunea...

pt zuza:vreau sa ma tund si eu la Cristian.pana acum m-am tuns la Alice si am fost foarte multumita.Din cate am inteles isi fac multa publicitate si e posibil sa fi schimbat si preturile.ai idee de asa ceva?joi dau o fuga la Buc pentru a rezolva diverse probleme si ma gandesc ca poate am timp si de un tuns rapid :D