marți, august 4

ScenTao shower&bath oil


Initial am crezut ca gelul de dus ScenTao de la Babor imi va lasa cu siguranta un filtru unsuros si lipicios pe corp, datorita consistentei destul de oil like din recipient. Dar nu este deloc asa. La contactul cu apa se transforma intr-o spuma, care curata delicat si in profunzime. ScenTao este o linie ce aduce in ingrijirea cosmetica principiul echilibrului dintre corp si spirit. Contine ingrediente si activi extrasi din plante din indepartata Asie. Eu sunt o fire calma, echilibrata, iar aromele din acest ulei de dus imi sunt foarte potrivite, imi induc o stare de bine, de meditatie si anti-stres. Daca esti in cautarea unui gel de dus floral, vesel si sparkling-like, cu siguranta nu ScenTao este ceea ce cauti, multora li se pare ca plantele au un miros mai degraba medicinal, in cel mai bun caz de Plafar. Dar mie mi se pare racoros si ma invigoreaza instantaneu. In plus, datorita uleiurilor din compozitie, imi lasa pielea catifelata. Si cum din cauza caldurii, aplicarea unei lotiuni mi se pare prea mult, il voi folosi consecvent, pana la ultima picatura de ulei.
P.S. Uleiul de dus pe care il folosesc eu este primul din stanga.

2 comentarii:

tatiana spunea...

Imi place descrierea ta. Parca l-am si vazut si mirosit! Unde il pot gasi? Pup

adela sirghie spunea...

bine te-am regasit, Tatiana!
ne-a fost dor de tine.
il gasesti la centrele silhouette, ei sunt singurii care aduc babor in romania.