miercuri, august 19

cum sa ai ochi luminosi instantaneu


Folosesc Luminous Glow de la Sephora din primavara, din martie sau aprilie. E un iluminator care are o libelula dragutza pe capacelul transparent si poate fi aplicat pe buze, pometi sau ochi. Eu l-am folosit mai mult pentru ochi, pentru ca acolo este locul cel mai incercanat in acest moment, dar l-am aplicat de cateva ori si pe buze, cu degetul, din mers, cand ma grabeam. Seara il poti aplica si pe pometi. Mi se pare cel mai prietenos fard pe care l-am avut pana acum. Este cremos, are o nuanta de piersicuta aurie, dar pe ochi se transforma in luminozitate, e satinat, se intinde usor, cu degetul, nu e nevoie de pensula decat daca asa iti place tie mai mult. De cand il am, il folosesc aproape zilnic. Instantaneu, ochii mei sunt luminosi, dar de o transparenta diafana, vezi poza cu Gemma Ward dde mai jos, iar in cazul in care accentuez ochii cu fard mai inchis, efectul este foarte stylish.

Imi place sa il utilizez in doua moduri. Primul, minimalist: fond de ten(sau doar autobronzant daca tenul tau arata bine), tapotare usoara cu luminous glow pe pleoapa mobila, difuzare catre sprancene, cu accentuare la coltul intern al ochilor, strat dublu de mascara pentru volum si un strop de balsam de buze cu miros de roze de la By Terry. Al doilea, mai sofisticat, dar fara a uita ca e vara: dupa primer-ul de la 2 Faced, tapotez Luminous Glow pe toata pleapa mobila, accentez cu fard inchis conturul, smoky eyes lejer, dublu strat de mascara pentru volum, blush Coralista de la Benefit si ruj sidefat sheer rose no3 de la Sisley.

9 comentarii:

SoSheSays spunea...

Pare un produs tare interesant, cu siguranta o sa imi bag degetelele in el cand ajung la Sephora...:D

adela sirghie spunea...

ai gasit Sephora in Belgia?

Beatrix spunea...

Eu ma tot intreb de ce naiba nu exista si Sephora in TM, fiind un oras mare.Pare un iluminator destul de eficient.Eu evit sa mai pun iluminator pe fata din cauza faptului ca este vara si am tenul mixt.

adela sirghie spunea...

mika, eu pun doar pe pleoape acest iluminator, il aplic cu buricul degetului.
nu stiam ca nu este Sephora in TM.
Douglas este?

SoSheSays spunea...

Nu cred ca exista Sephora in Belgia. Eu cat m-am tot plimbat si nu am vazut nici unul. Vad numai Ici Paris XL, Planet Parfum si parca mai era ceva.

Alexa spunea...

Nici in orasul meu de origini nu exista Sephora si nici chiar un magazin omolog; cu exceptia parfumurilor, nu gasesti alte produse mai rasarite. Cand am venit in Buc., mi s-au parut Ina, Sephora ca niste cutii ale Pandorei si am inceput sa tot testez produse. :)

adela sirghie spunea...

da, sephora ar trebui sa fie in fiecare oras
toate fetele ar trebui sa profite de beauty bar si open space.
de curand am intrat si la ina, am vrut sa testez ceva, a trebuit sa cer vanzatoarei sa imi dea de dupa tejghea, am mai vrut ceva, iar a trebuit sa cer, iar s-a plecat sa caute tester. deja ma simteam si prost, am plecat repede, nu i-am mai cerut nimik.
mi s-a parut atat de ciudat sa nu poti testa, mirosi, pipai...

Magda spunea...

mmm..cam ce pret are?eu am cearcane de cand ma stiu si nu strica sa le ascund putin.

adela sirghie spunea...

nu mai tin minte pretul din pacate, dra nu este scump, cred ca in jur de 25 ron
insa nu ascunde cearcanele, nu este anticearcan, doar ilumineaza privirea.