miercuri, august 12

masca de ochi de la guinot


Azi dimineata, cand m-am uitat in oglinda, am vazut cu regret ca era una din zilele in care ochii imi erau umflati, umbre vinetii imi incercuiauu ochii si nu stiu cum, brusc, a inceput sa ma doara si capul. Pentru ca se anunta o zi dintr-aia nasoala, mi-am facut repede o cafea mai tare, m-am demachiat si am deschis repede usa frigiderului unde imi tin produsele de ochi. Am luat tubul de la Guinot, masca de ochi, si am desurubat capacelul, sa inspir mirosul binecunoscut de plante decongestionante.

Am aceasta masca de ochi de un an de zile si inca nu am terminat-o. Nu abuzez de ea, dar vara aceasta a fost calduroasa si dificila, lucru care s-a cam vazut pe tenul meu, in ciuda faptului ca ii acord o atentie sporita. Si adevarul este ca daca ai 37 de ani, nu mai poti pretinde sa te trezesti, in fiecare dimineata proaspata ca Zana Zorilor! Asa ca am aplicat un strat mediu din aceasta masca cu care ar fi trebuit sa stau 10 minute, asa scrie pe cutie. Dar eu am lasat-o mai mult, am savurat cafeaua aburita si am inceput sa citesc un nou roman de Nabokov, cumparat curand. Cred ca am sters-o dupa o jumatate de ora, dar doar asa, fugar, tapotand cu grija cu buretelul demachiant. Am vrut sa mai ramana, sa nu o sterg de tot, ca sa nu mai aplic si gelul de ochi.

Masca si-a facut treaba bine, mi-a netezit liniile fine si laba gastei, a redus umflaturile si cearcanele, deci extractele de plante decongestionante si acidul hialuronic au avut efectul scontat. Chiar acum cand scriu, verific pielea din jurul ochilor, iar textura e mai fina si hidratata in profunzime. Ochii nu mai sunt uscati, iar umflaturile de sub ei au disparut. Mai mult ca sigur, nu definitiv, dar important este ca ma simt mult mai bine, iar durerea de cap a disparut si ea, fara sa fi luat vreun medicament. La propriu. Deci si azi am parte de lazy crazy summertime!

19 comentarii:

SoSheSays spunea...

Multi inainte!
Super..eu nu am nimic pentru ochi...dar nu simt nevoia. Inca. Oricum daca mi-as lua Guinot as avea asteptari mari.

adela sirghie spunea...

eu am folosit mereu geluri de ochi, pentru ca este zona cea mai sensibila si se rideaza cel mai repede. cred ca am inceput sa folosesc gel de ochi de la 22 de ani. Masti speciale folosesc de cativa ani, dar numai cand vad in oglinda ca ar trebui, nu am niciun program de genul de doua ori pe saptamana sau o data la doua zile.
multumesc pt urare!

camelcutza spunea...

eu am o crema de ochi de la elmiplant cu samburi de struguri,am eu o manie cu samburii de struguri am si ulei,si este foarte buna,mai ales proaspat scoasa din frigider,acum o testez si pe iritatii ca am reusit sa ma irit urat de la servetele demachiante

adela sirghie spunea...

dar ce sevetele demachiante ai folosit? si eu am folosit multe marci de servetele de-a lungul timpuilui si toate mi s-au parut bune. cele de la nivea erau insa putin mai uscate, spre deosebire de restul, care erau bine imbibate cu demachiant.
Imi pare rau sa aud asta, camelcutza.

Zuzele spunea...

apropo de cremele tinute la frigider. am un gel de ochi care contine gel pentru noapte si pentru zi...stai sa ma uit cum se cheama...EYLIPLEX-2 eye lift+circle reducer.. mi s-a parut bunicel, desi il folosesc din joi in paste :( mereu uit de el si tot timpul ma dau cu crema pe toata fata, fara sa evit zona ochilor. asa..in urma discutiei de zilele astea, dimineata m-am trezit hotarata sa-l folosesc si cand il scot din frigider, constat cu stupoare ca s-a solidificat :( vad ca acum si-a revenit ca nu l-am mai bagat in frigider..sper sa mai fie bun. vad ca arata ca inainte. crezi ca a patit ceva?

adela sirghie spunea...

stiu cele 2 creme de ochi de care vorbesti.
nu cred ca a patit nimic, dar e clar ca nu ii prieste temperatura scazuta. Pune-l pe policioara din baie si foloseste-l dimineata si seara, zuza g!

Zuzele spunea...

asa o sa fac:) vad ca gelul asta imi face bine, dar am avut o crema pentru ochi de la La Prairie si ma trezeam cu ochii umflati cand o foloseam...de fapt cu pleoapele...aratau de parca as fi plans 2 zile... n-am mai folosit-o mai ales ca era ffff grasa..

adela sirghie spunea...

la prairie a fost o mare dezamagire si pentru mine, zuza g.
poate ca sunt si unele produse care mi s-ar potrivi, nu am de unde sa stiu acest lucru, dar nici nu am de gand sa dau atatia bani ca sa aflu...

camelcutza spunea...

am folosit unele mai no brand,gala se cheama,pentru ca nu am gasit altceva,oricum le-am cumparat dintr-o farmacie,haios e k in farmacie nu aveau servetele de bebelusi k eu din astea folosesc de obicei.concluzie:nu folositi servetele demachiante GALA!

adela sirghie spunea...

hmm
iarasi ceva foarte interesant, camelcutza
si eu am folosit gala si mi-au placut foarte mult. cat de diferita poate sa fie epiderma umana!
parca miroseau a roze
am luat pachetul inainte sa plec intr-o vacanta si mi s-au potrivit. chiar ma gandeam uite, sunt ieftine si bune! si romanesti pe deasupra!
ar fi cateva lucruri de verificat: poate servetelele nu erau bune in combinatie crema, poate aveau un ingredient pe care pielea ta nu il suporta
stiu, poate spui ca acestea sunt scuze de dermatologi, dar uite, inca nu s-au gasit formule cosmetice care sa nu faca rau nimanui
din pacate

Anonim spunea...

Buna! A folosit cineva Hydrazone(pt toate tipurile de ten) de la Guinot?Se merita investitia?Am folosit o crema de la Avene efectul a fost ok,insa m-ar tenta si Guinot? Ce parere aveti,se vede diferenta atunci cand folositi produse profesionale Guinot sau aruncam banii pe fereastra?

adela sirghie spunea...

@Anonim: nu am folosit Hydrazone, dar am mai folosit Guinot si mi-au placut produsele lor. Parerea mea este ca la creme merita investitia. La creme si la fdt. In rest, cred ca se pot face economii:)
Te poti gandi ca demachiantele se spala, poti folosi lotiune tonica facuta din ceaiuri, dar crema sta pe fata intreaga zi, este un produs leave-in. Aceasta este parerea mea:)

Anonim spunea...

Multumesc Adela pt faptul ca ti-ai exprimat parerea despre Guinot.Sa stii ca mi-am achizitionat Hydrazon.o folosesc doar de cateva sapt, efectele cred ca se vor vedea dupa 1-2 luni.oricum mi se pare ok crema,intra f repede in piele,nu e unsuroasa.

Anonim spunea...

Multumesc Adela pt faptul ca ti-ai exprimat parerea despre Guinot.Sa stii ca mi-am achizitionat Hydrazon.o folosesc doar de cateva sapt, efectele cred ca se vor vedea dupa 1-2 luni.oricum mi se pare ok crema,intra f repede in piele,nu e unsuroasa.

Anonim spunea...

Buna!Foloseste cineva produse pt par de la Salerm? Eu am aflat de ele de pe facebook-ul Dianei Bisinicu.Spune ca sunt produse profesionale fff bune si rezonabile ca pret.
Daca ati folosit asa ceva postati un commment,as vrea sa-mi comand cateva.

Annamaria spunea...

Si totusi... As vrea sa fac ceva pentru a preveni accentuarea cearcanelor mele. Ok, am un anticearcan care isi face treaba foarte bine. DAR. Ma trezesc dimineata si ma ingrozesc cand pun mana pe oglinda. Zona de sub ochi nu este umflata ci adancita. Am observat asta cand aveam 24-25 de ani, incepuse sub ochiul stang. Ei bine, acum, am aceasta adancitura si sub ochiul drept, iar la stangul este si mai pronuntata. Recunosc, in ultimele trei saptamani nu am acordat suficienta atentie somnului, insa sunt presata de timp, trebuie sa imi termin treaba aici. Poti sa imi spui daca am vreo sansa de recuperare? Eu mi-am pierdut speranta din pacate. :(.

Annamaria spunea...

Multumesc anticipat pentru raspuns :).

adela sirghie spunea...

@Annamaria: nu am ce raspuns sa iti dau, pentru ca deja il stii: somn, viata linistita, mai putin timp petrecut in fata computerului/televizorului:)

Annamaria spunea...

:) Hm...viata linistita e un lux pentru mine, cel putin momentan. Relatia cu televizorul este in prag de divort. In putinul timp ramas, aleg sa il insel cu o carte buna. Voi incerca sa imbunatatesc partea cu somnul de frumusete. Am nevoie de mai multe ore. Probabil 8 sau 9. Multumesc pentru sfat.