marți, august 4

la duree pour sephora


In materie de gloss-uri transparente, numai bune de aplicat peste culoarea naturala a buzelor sau pentru a spori culoarea si stralucirea unui lipstick, ma declar multumita si fericita cu La Duree pour Sephora. Au aparut in urma cu mai bine de un an, editie limitata, exclusivitate Sephora, evident, iar acum le-am gasit si la reduceri. 18 ron bucata, daca imi aduc bine aminte. Le gasesti in trei variante, sunt parfumate ametitor Brioche, Chantilly si Violette, iar ambalajul este pretios, vintage style. Preferata mea este vanilata Brioche, parca miroase a bucataria bunicii mele. Glossul este transparent, fin, cu o textura putin prea subtiata pentru un gloss, dar poate folosesc eu prea mult pentru ca sunt indragostita de parfumul de prajitura pe care il emana toate cele trei variante. Cand mi se va termina produsul, voi pastra cele trei cutiute la loc de cinste, tot pe masuta de toaleta, pentru ca arata ca celebrele maccarons parisiennes.

2 comentarii:

Magda spunea...

mmmm...ce fain arata cutia.cred ca toate variantele sunt dementiale.imi plac foarte mult cremele de corp,de maini,gelurile de dus,gloss-urile care miros a dulciuri...yummy

adela sirghie spunea...

me2me2, magda!