luni, august 24

lasa-mi toamna pomii verzi...


Iata propunerea Sephora pentru un picnic in parc! Un sfarsit de august romantic, o transparenta nostalgica a pleoapelor, o intalnire pe-nserat cu Zana Padurilor. Secretul din spatele acestei texturi unice este o tehnologie noua, patentata Sephora, numita complexul HIBOOST, care ofera culori vibrante si intense, cu pigmenti durabili, paraben-free si cu extracte de ceai verde, cunoscut pentru proprietatile antioxidante. Noile farduri pot folosite si uscate si umede. Nu uita! Intai aplici primer-ul.

Verdele mi se pare foarte sofisticat, inca nu m-am plictisit de el. Desi se spune ca the new black is blue, verdele m-a fermecat pentru cateva sezoane cel putin. Pentru un look ca cel din imagine, amesteci metalicul 44 cu paietatul 46 Misterious Forrest si cu putin glitter de la Phyton Bag 45. Folosesti creioane khol flashy pentru a sublinia spatiul unde pleoapa mobila se intalneste cu arcada. Unesti apoi cu coltul ochilor.

2 comentarii:

Zuzele spunea...

eu stiam ca verdele nu este indicat pentru ochi verzi! asta nu inseamna ca nu l-am folosit de multe ori cu placere, dar asa imi amintesc eu ca scria in carti... eu am si unul aproape la fel ca asta din pozele tale, numai ca e de la amway...foarte dragut si rezistent

adela sirghie spunea...

imaginea de la sephora ochi verzi-machiaj verde-iarba pare sa contrazica regulile, asa ca se demonstreaza iar ca acestea exista doar pentru a fi incalcate.
daca as avea ochii verzi, nu as sta pe ganduri si as aplica un verde intens ori de care ori m-as simti tentata.