vineri, august 28

premiu: trei roze parfumate de august pentru deenab si gaby


Pentru ca in aceasta dimineata, la ora 7,30, cand eu inca mai dormeam, Deenab, un sweet&new entry pe blog, dupa ce a citit postul de mai jos, s-a apucat cu mare spor si multe ganduri pozitive sa mute mobila din casa si sa faca exercitii fizice, primeste premiul celor trei roze parfumate de august din partea mea!
pentru restul fetelor: mai sunt inca roze, mai sunt... si tot parfumate si ele...
P.S. deoarece si Gaby merge astazi la aerobic, primeste din partea beautynews by adela sirghie acelasi premiu, cele trei roze parfumate de august!
pe delia o asteptam sa spuna concret: ce, cand, cum...

10 comentarii:

Anonim spunea...

Nu mi-a venit sa cred!!De la 10 azi am umblat cu o prietena in oras pana acum o ora. Fara exagerare mi-am pus capac azi!:))Exercitii dimineata, vreo 7 ore de miscare dupa aceea..Si vin, dau drumul la calculator, ma duc frumos sa vad daca a mai facut Adela vreun update si ce citesc??Ce vad???Rozeeeeeee???For meeee???Multumesc Adela...azi a fost o zi buna. Execelenta!!

adela sirghie spunea...

sa stii ca m-ai impresionat foarte tare!
rozele sunt din tot sufletul, sa stii
as vrea sa ma si tii la curent cu evolutia...
si te invit si la testimoniale, deadline la shiseido gel de ochi este 3 august inclusiv.
xoxo

Deena spunea...

Merci, o sa te urmaresc in continuare cu interes, iar maine inainte de a pleca la interviul pt job, o sa imi fac exercitiile...Nu stiu de ce nu mi-a mers sa inregistrez numele meu la primul comentariu, dar vad ca acum e ok

adela sirghie spunea...

succes din toata inima maine la interviu, deenab!

Gaby spunea...

Mersi de roze, dacă sunt pentru mine. Le merit, am muncit pentru ele din greu. :D
Să ştii că la un moment dat nu-mi mai simţeam braţele dar mi-a fost jenă să mă dau bătută. Când am ajuns acasă m-am lungit în pat şi l-am lăsat pe câine să mă lingă cum a vrut, aşa de terminată eram. De obicei nu are voie să mă lingă, l-am făcut fericit.

adela sirghie spunea...

sigur, gaby! ai premiul celor trei roze parfumate de august pentru ca te-ai apucat de aerobic!
bravo!
eu nu fac niciodata prea mult, pentru ca urmeaza niste zile in care de-abia ma pot misca.
eu cresc intensitatea treptat.

Magda spunea...

si eu le vreeeau.ofera-mi-le ca sunt veterana aici pe blog :D

adela sirghie spunea...

sigur magda, tu ai un loc special in inima mea.
dar nu ne-ai spus ca te-ai apucat de fitness!

Magda spunea...

am facut aerobic.acum fac doar acasa putina miscare sau merg mult pe jos.intentionez sa fac fitness serios cand vin iar la Bucuresti :)

adela sirghie spunea...

felicitari! si premiul celor trei roze parfumate de august, bineinteles.