sâmbătă, august 1

testimonials Zen Shiseido Edition Limitee

Dragele mele, toate comentariile trimise de voi la rubrica Testimonials mi-au placut si consider ca in aceasta sambata dimineata am avut o misiune tare grea. Am fost impresionata ca v-ati informat despre Zen, ca v-ati documentat pe internet, dar si ca ati avut curiozitatea sa mergeti personal sa testati parfumul. Am fost foarte fericita sa vad ca interpretati original arome, emotii si simboluri si ca interesul pentru cultura japoneza v-a fost starnit putin mai mult. Au fost multe comentarii interesante care meritau premiate, dar din pacate, a trebuit sa aleg unul singur, iar parfumul va fi oferit Alexei, care este rugata sa ma contacteze pe mail, adelasir@yahoo.co.uk.
Celelalte fete sunt invitate cu mare drag sa continue sa imi trimita comments, scrieti toate foarte bine, am vazut ca multe dintre voi sunteti inscrise si la celelalte testimonials aflate pe rol, va rog mult sa nu va descurajati, urmatorul dead-line fiind 4 august. Va multumesc din suflet pentru aprecieri si va astept zilnic cu posturi despre parfumuri, creme, make-up si noi testimonials pe beautynews by Adela Sirghie.

7 comentarii:

Magda spunea...

Felicitari,Alexa!si eu am considerat comentariul ei cel mai dragut si cred ca merita cu adevarat cadoul.Alexa sa il folosesti cu multa placere!

Alexa spunea...

wow...eu?! ce surpriza frumoasa inainte sa plec in vacanta! :)
Sunt incantata, iti trimit acum e-mail.

p.s.: foarte dragut noul ursulet cantator si melodia la fel!

SoSheSays spunea...

felicitari castigatoarei!
ai o leapsa de la mine! sa nu ma refuzi! haha
http://living-or-not.blogspot.com/2009/08/o-leapsa-inventata-de-mine.html

adela sirghie spunea...

Realmente mi-a fost foarte greu sa aleg, Magda. Parfumul este deosebit, mie cel mai mult imi place aroma recreata de trandafir albastru din Zen, dar toate comentariile pe marginea subiectului au fost documentate! ma uitam la comentariile voastre si eram foarte mandra si fericita ca prietenele mele virtuale sunt atat de inteligente!

adela sirghie spunea...

pt alexa: ma bucur ca ti-am facut o bucurie si o surpriza inainte de a pleca in concediu! iti doresc o vacanta frumoasa!

Alexa spunea...

Trebuie sa recunosc ca in continuare imi place mult Zen Shiseido Edition Limitee, iar cei din jur mi-au impartasit impresiile, chiar si aceia cu care nu mai aflu deloc pe aceeasi lungime de unda in materie de miresme. Mi se pare un parfum proaspat, fructat, usor dulce, complementat cu note florale, putin senzual, conferind astfel o profunda senzatie de relaxare, cu adevarat de Zen. Parfumul mi se pare foarte potrivit pentru vremea calduroasa, pentru primavara-vara...te reimprospateaza.
Cei de la Shiseido spun idealistic ca au capturat esenta luminii, care ne ilumineaza frumusetea naturala si ne transforma apoi pe noi insene intr-o frumoasa lumina. Notele de varf sunt: lamaie, mar, grapefruit, piersica, coacaz-negru; notele de mijloc: trandafir albastru, frezie, gardenie, lacramioara, floare de lotus si notele de baza: zmeura, cedru, mosc si ambra. Trandafirul albastru nu mai exista, este asadar o esenta foarte rar intalnita, recreata de cei de la Shiseido. Am fost curioasa sa stiu mai multe despre acest trandafir albastru, care suna atat de nobil si am aflat ca in mitologie, descoperirea acestuia semnifica implinirea oricarei dorinte.
Ce mai imi place la acest parfum este persistenta. Dupa ce ma dau in zonele strategice stiute (dupa ureche, pe gat, la incheieturi), mirosul placut si proaspat persista pana seara. Si bineinteles imi place foarte mult lookul sau japonez, traditional si glamourous, arata ca o bijuterie pe masuta mea de toaleta.

adela sirghie spunea...

si pe mine m-a cucerit povestea trandafirului albastru!