duminică, august 9

din nou despre lotiunea tonica


Am fost intrebata deseori daca merita sa folosesti lapte demachiant(sau variantele crema, spuma sau gel)dimineata. Sigur, demachierea a la carte trebuie efectuata seara, cand indepartezi praf, mizerie, fard, sebum, toate adunate si depozitate pe ten de-a lungul zilei. Eu sunt de parere ca dimineata ar fi suficient sa te stergi cu lotiunea tonica, eventual sa aplici si un spray cu apa termala. Dar cum eu am tenul gras, pentru mine e la fel de important sa imi curat tenul dimineata, pentru ca ma trezesc cu o fata stralucitoare, plina de sebum, iar asta nu imi place deloc. Prin urmare, dimineata folosesc o spuma demachianta, foarte usoara, cu rol de purifiere, pulverizez apa termala sau aplic lotiunea tonica. Dar daca nu ai tenul gras, cred ca lotiunea tonica este suficienta.

8 comentarii:

Magda spunea...

incerc pe cat posibil sa fac acei pasi obligatorii atat seara cat si dimineata.dimineata folosesc de obicei un gel de curatare sau demachiant spuma.
am tenul mixt,sensibil si in zona T este foarte gras de aceea am nevoie de o curatare ca la carte.

Gaby spunea...

Şi eu fac la fel dimineaţa! Mi se pare inutil demachiantul dimineaţa.
Am tenul normal, iarna uscat, dimineaţa mă spăl pe faţă cu apă când fac duş, dau cu cremă şi dacă nu s-a absorbit complet crema, şterg cu loţiune tonică şi am tenul fresh pentru machiaj.

adela sirghie spunea...

pt Magda: tenul gras cred ca are nevoie de cea mai complicata ingrjire

adela sirghie spunea...

pt Gaby: dar lotiunea tonica aplicata dupa ce te-ai dat cu crema nu "sterge" beneficiile cremei?

natty spunea...

si eu folosesc o spuma demachianta cu care ma spal pe fata si apoi lotiune tonica si demachiant pentru ochi
nu folosesc deloc lapte demchiant vara iar iarna foarte rar - de 2-3 ori pe iarna cand ma machiez foarte tare si simt nevoia de lapte demachiant.

SoSheSays spunea...

Eu nu pot sa nu ma demachiez si dimineata...normal, am tenul gras..offf
ma demachiez, pulverizez apa termala dupa care aplic crema. Acum am Sebium AKN care nu e cine stie ce, dar na, mi l-am luat, il folosesc.
lotiune tonica nu am avut de vara trecuta cand aveam clinique dar cum am scris si pe blog mi s-a parut oribil acel clinique anti blemish solutions.

adela sirghie spunea...

pt natty: uneori mie mi se face nu stiu de ce, dor de laptele demachiant. De miros, de textura, de felul in care ramane pielea...
dar clar, alegerea ete catre spumele demachiante sau geluri usoare, care nu incarca tenul.

adela sirghie spunea...

pt not so beautyful enough: eu am descoperit de curand lierac, gama lor pentru ten gras se nuneste Mat Chrono, mi se par fenomenale. Acum folosesc o emulsie matifianta si hidratanta in acelasi timp. Produsele se gasesc in farmacii. eu ma declar cucerita.
Daca vrei sa incerci si sa vezi daca ti se potriveste, te astept cu mare drag la Testimonials!