luni, august 24

paris love&romance


...da, dar in timp ce tu esti la picnic in parc, la Paris se amesteca iubiri fara prejudecati si lumini care transforma noaptea in zi, dantele negre si priviri de caprioara. Cum obtii acest look? Primer, alb transparent si sidefat aspen summit 23 pe toata pleoapa mobila, smoky eyes cu Paris Romance glitter 39 de la Sephora, tus negru abanos de diva misterioasa si triplu strat de mascara, negru profund si el, altfel genele tale nu vor fi vizibile.

Sunt absolut sigura ca multa lume va paria pe verde, dar multa lume va prefera albastru si dantela neagra. Parerea mea este sa alegeti in machiaj ce va insipira, ce vi se portriveste si sa nu tineti cont de mode.

8 comentarii:

Zuzele spunea...

vai cat de misto e culoareaaaaaaa!!!!!!

SoSheSays spunea...

Eu votez cu albastru! Ce nu imi place este atunci cand ni se prezinta in reclame doar imaginea unui ochi sau a ambilor ochi machiati la perfectiune, dar cum arata machiajul acesta al ochilor in contextul intregului chip? Poate ca e prea puternic.

adela sirghie spunea...

restul fetei trebuie sa fie nude, buzele peach discret, la fel si fardul de obraz.
si da, unghiile trebuie sa fie rosu moscovit, sa fim in trend cu propunerile fall 2009 de la Chanel.

Cya spunea...

Stati asa.Ce facem mai exact cu dantela aia neagra?O punem pe frunte in loc de breton sau...?Mi se pare scoasa total din context.Dar ce stiu eu, nu locuiesc in Micul Paris.

Machiajul ochilor e fain, dar m-am saturat pana la refuz de ochi albastri in reclame.Culmea, taman lor nu li se adreseaza orice fel de machiaj, sunt cei supusi celor mai mari restrictii cromatice.

Alexa spunea...

Machiaj albastru la ochi albastri si verde la ochi verzi. Interesant, e o noua tendinta?
Cyanilla, si eu m-am saturat de ochii albastri din reclame...:) Mai exista si alte culori.

Magda spunea...

imi plac amandoua.si verdele acela si albastru

adela sirghie spunea...

pt not beautiful enough: tusul de ochi este negru intens si vine foarte bine peste fardul de ochi albastru!

adela sirghie spunea...

pt cyanilla: cred ca dantela neagra este un simplu artificiu... nimik mai mult. ar sugera cel mult ca blue is the new black.