sâmbătă, martie 12

Au innebunit salcamii

Am fredonat acest cantecel toata ziua, de-a dreptul ambetata de fericire, ca o gaza plina de zumzet, ca sa intampin cum se cuvine, cu surle si trambite fermecate de argint, intaia zi frumoasa de primavara:


Au innebunit salcamii
De atata primavara,
Umbla despuiati prin ceruri
Cu tot sufletu-n afara

Si l-au scos de dimineata
Alb si incarcat de roua
Cu miresme tari de ceruri
Smulse dintr-o taina noua

Au innebunit salcamii
Si cu boala lor odata
S-a-ntamplat ceva imi pare
Si cu lumea asta toata

Pasarile aiurite
Isi scot sufletul din ele
Pribegind de doruri multe
Calatoare printre stele

S-a-mbatat padurea verde
Nu mai e asa de calma,
Tine luna lunguiata
Ca pe-o inima in palma

Nu-mi vezi sufletul cum iese
In haotice cuvinte,
Au innebunit salcamii
Si tu vrei sa fiu cuminte?


Versurile ii apartin lui Tudor Gheorge, dar as fi vrut sa le fi scris eu:)

11 comentarii:

Irina spunea...

Ce draguta e :X N-o stiam :X

Ema, Brasov spunea...

Imi plac cantecele lui Tudor Gheorghe. Din pacate am doar un CD cu acet minunat trubadur: Diligenta cu papusi - extraordinar :)

Cupcake Splendens spunea...

nu a fost el motanelul din "Veronica"?

maria mihalache spunea...

L-am vazut saptamana trecuta cantand live pe scena Salii Palatului...........a fost magnific.Tare mult imi place.

adela sirghie spunea...

@Cupcake: chiar nu stiu...

adela sirghie spunea...

@Irina: am fredonat-o toata ziua.

adela sirghie spunea...

@Ema: eu nu am niciun Cd, ascult pe net, dar as cumpara unul, ma duc maine sa vad daca au la Carturesti.

adela sirghie spunea...

@MariaMihalache: daca mai este vreun spectacol, o sa merg si eu.

Irina M. spunea...

Imi place foarte mult cantecul asta, e re-invigorant! :)

adela sirghie spunea...

@Irina M: eu o sa il ascult si azi, pana ma plictisesc:)

Natural spunea...

Ai venit odata cu primavara in Blog and roll 27