vineri, martie 25

Pai e bine, H&M? Pai nu-i bine, H&M! Rusinica, H&M!

Tocmai la timp pentru a sarbatori venirea H&M in Romania, astazi, in frumoasa si insorita zi de vineri mi s-a rupt bluzita de matase cumparata de la ei cu 26 de euro de la Munchen! 26 de euro!!! Nici mai mult, nici mai putin. Era frumoasa, ivoire, stil vintage, am purtat-o de doua ori! Maneca stanga e sfasiata, pur si simplu s-a destramat sub ochii mei cand am vrut sa o imbrac, jur ca nu am tras de ea. De ceeeee? Cu ce am gresit? Rusinica sa-ti fie, H&M!

18 comentarii:

Zuzele spunea...

Pai stii vorba aia.."la pomul laudat sa nu te duci cu sacul..."

adela sirghie spunea...

26 de euro...pe apa sambetei:(
uuf imi vine sa moor de ciuda!

Zuzele spunea...

Nu se poate repara? Poate un croitoras viteaz face minuni :P

adela sirghie spunea...

cand e carpaceala e carpaceala:(
cred ca materialul era prost, desi 100% matase...

Zuzele spunea...

Pai pana la urma, H&M nu e Armani... Nu stiu daca ar trebui sa avem prea mari asteptari, dar totusi, nici sa ti se rupa hainele pe tine...

Anonim spunea...

Doar in Rominia faceti sa para H&M o marca de calitate, in tot restul lumii e low-cost, adica 26 de euro pentru o bluza nu e foarte putin dar nici mult.In Italia ( pt ca aici traiesc) daca cumperi la H&M (haine frumoase, nu despre stil e vorba)te astepti sa se rupa dupa putin timp sau sa se decoloreze destul de repede. Adica ai ceea ce platesti. Oricum imi pare rau!

Butterfly spunea...

Eu ti-am mai spus parerea mea despre ei, nu mi se pare ca au cine stie produse, la Moscova magazinul de H&M avea miros de second hand, cineva a gasit explicatia ca au stat prea mult hainele in tomberon pe drum:))

adela sirghie spunea...

@Anonim: sigur, stiu ca e low cost si nu au calitate, si nu ma asteptam sa tina mai mult de doua-trei spalari pentru 26 de euro, dar nici sa se rupa asa repede...
Mi-au lasat un gust tare amar ...

LittleD. spunea...

Imi pare rau sa aud asta :(. Eu chiar nu am avut probleme cu hainele de la ei, indiferent de pretul pe care l-au avut.

adela sirghie spunea...

mie 26 euro mi s-a parut scump pt H&M, dar acum, ca s-a si rupt dupa doua purtari, mi se pare infiorator de scumpa!!!

Sunshine Sarah spunea...

Poate ai nimerit o bluza mai prost facuta, sau dintr-un lot de acest gen. Eu cumpar de la H&M de cand ma stiu (ok, cand eram mica imi cumpara tata), si nu am patit asa ceva pana acum.

Mihaela spunea...

Adela, Romania produce si ea in sistem lohn pentru H&M, de exemplu fabrica de tricotaje de la mine de acasa. Cine stie prin ce colt de lume a fost facuta bluzita ta. Cred ca pur si simplu a fost un caz nefericit. Oricat de ieftina/scumpa ar fi, nici eu nu cred ca o bluza ar trebui sa se "dezintegreze" dupa doar doua purtari. Eu nu cred ca materialul in sine e problema. Poate o cusatura sau un croi gresit putin, si a fost presiune pe material in locul unde s-a rupt.

adela sirghie spunea...

Eu am fost tare dezamagita, in acest moment nici nu mai vreau sa aud de H&M...

iri spunea...

exact asa am patit eu azi cu un pulover cu ochiuri largi luat acum vreo saptamana de la h&m in venezia. a inceput sa se desire. e drept, l-am luat la reduceri, deci nu cred ca era cea mai buna marfa, dar oricum:| si l-am purtat doar o data

danlangas spunea...

Ma bucur sa vad ca apreciezi cei 26 de Euro cheltuiti si-ti pare rau de lucrul pierdut. Pot sa-ti dau un sfat: Daca mai ai bluza, contacteaza-i pe cei de la H&M. Adauga pe cartea ta de vizita/email si adresa blogului.

Asteptam cu interes rezultatul.

Anonim spunea...

Adela, imi pare rau pentru bluzita ta :(

Mi s-a intamplat si mie, dar nu cu H&M, tot o bluza de matase era si tot la mana s-a desirat. Problema a fost ca la cot, cand indoiam mana, era cam stramta maneca(eu as zice ca venea prea fixa) si cum-necum s-a fisurat un pic materialul. Si s-a tot desirat..
Matasea este un material fooarte fin, foarte sensibil, eu am hotarat de atunci sa o port doar flu-flu si sa fiu foarte atenta.

Hai nu mai fi suparata,daca-ti permite modelul, taie-i manecile si fa-o cu umerii goi :)
Claudia

adela sirghie spunea...

@Claudia: mai am bluzite de matase, unele chiar vechi de ani de zile, impecabile...
Oricum, cred ca H&M va deveni uniforma Romaniei, iar eu nu ma vad in aceasta ecuatie.
Din punctul meu de vedere e Adio!!!

Let's make a diva spunea...

nici eu nu sunt foarte incantata de produsele lor..insa imi plac mult accesorile..cu ele n am avut nicio problema