miercuri, martie 30

beauty tips&tricks:)

Mereu am vrut sa scriu acest beauty tip, dat fiind interesul meu din ultima vreme pentru oje, insa de fiecare data am amanat, apoi am uitat de el, insa aseara mi l-a reamintit o prietena, intrebandu-ma cum trebuie procedat in acest caz.
Are unghiile mari si late si evident, vrea sa le faca sa para mai subtirele, dar si sa aplice oja colorata pe ele.
Ei bine, in acest caz, raspunsul este unul singur. Sa nu "faci" marginile laterale. Si daca le faci, sa le stergi. Optic, unghia ta nu va mai parea atat de lata. Va parea exact cat ai trasat tu cu oja:)

9 comentarii:

Monica - Pisica albastra spunea...

si mie mi se pare ca am unghiile late cand le pictez cu oja in culori tari. de fapt, ale mele cred ca nu-s propriu-zis late, ci mai 3D :)) decat la alte fete.
adica au o forma de semicerc cu laturile laterale mai pronuntate.

cert e ca aflasem si eu de sfatul asta (nu mai stiu exact de unde), insa mereu mi-a fost frica sa il pun in plicare. ma gandesc ca poate cineva, (o femeie, desigur!) care se va uita la ele cu mai mare atentie, ar putea crede ca nu sunt in stare sa-mi fac manichiura, ca un copil care nu poate colora in contur :))

stiu ca e straniu, dar chiar mi-e frica sa nu arate ciudat.

Adina//SeptembrieJoi spunea...

Ah, eu fac chestia asta de ani de zile si nu mi s-a intamplat sa-mi zica cineva "vezi ca nu te-ai dat bine cu oja".
Chestia e sa nu lasi un spatiu mare, ci asa, sa trisezi cu doar cativa milimetri.

iri spunea...

n-ai vreun sfat si pentru cei cu unghii mici?:(

LittleD. spunea...

Am aflat si eu de el de la mama mea :D.
Tin minte ca atunci cand eram mica ma uitam la ea cum isi face manichiura si am intrebat-o de ce nu se da cu oja pe toata unghia. Nu avea logica pe atunci :)).

adela sirghie spunea...

@Iri: sa le lasi mai lungi, e singurul sfat cinstit:)

adela sirghie spunea...

@Sadie: sigur, e vorba de cativa mm, cum spui si tu, ar fi trebuit sa precizez acest lucru, dar mi se parea atat de evident, incat l-am trecut cu vederea:)
Dar acei mm din laterale creeaza impresia de alungire, ceea ce important in cazul in care ai unghia mai lata.

adela sirghie spunea...

@Monica-incearca pe o mana, daca ti se pare ciudat, stergi si aplici clasic:)

adela sirghie spunea...

@Littele D: si eu ma uitam fascinata la mama mea cand isi facea unghiile:)

Rox spunea...

multe italience am vazut ca fac asa, aici am vazut pt prima data.... dar ori aveau ele unghiile neingrijite, ori nu aplicau bine, ca procedeul nu mi-a placut deloc