luni, martie 14

Parisian Chic

Ines de la Fressange, mama-in stanga (54 de ani, am verificat si da, pare incredibil dar e nascuta in 1957) a scris o carte in care dezvaluie secretele chic-ului parizian(A Style Guide, pentru pre-order intrati AICI), iar fiica, Nine d'Urso, in toata splendoarea celor 17 ani pe care ii are, o ajuta cu ilustrarea acesteia. Vazandu-le pe amandoua fata in fata, ai impresia ca a avea stil este cel mai simplu lucru din lume. Daca nu am intelege, majoritatea dintre noi, despre ce e vorba, am exclama la unison : Floare la ureche!
Iata cateva piese cheie:

Trench-ul:


Leather Jacket:


bluzita marinareasca:


Pantalonul cargo:


Si cartea- pe care vreau sa o citesc:


Sa rasfoim putin:

click pentru a mari si citi

click pentru a mari si citi
Iata cum se poate purta cu nonsalanta o Kelly la 17 ani:

Jolie, non?

11 comentarii:

Iulia spunea...

suna interesant , imi pare asa rau ca nu stiu franceza :(..stii cumva daca se va traduce in engleza?! ms mult pup:*

bianca. spunea...

Superbe amandoua! Au un stil nemaipomenit si chiar pe gustul meu..

adela sirghie spunea...

@Iulia; pe Amazon, unde am lasat eu link, ein engleza.
In franceza, cartea se numeste La Parisienne

mariana spunea...

Foarte frumoase ambele,insa mama la varsta ei arata extraordinarde bine.La prima vedere ai zice ca sunt surori.
Parerea mea este ca niciodata, nicio femeie nu va spune chiar totul despre frumusetea ei,pastrand intotdeauna un amanunt pe care il stie doar ea.
Adica si daca as respecta cu strictete tot ceea ce scrie in carte,niciodata nu voi arata ca ea.Si mai exista si mostenirea genetica care uneori are un cuvant foarte greu de spus.
Oricum,este bine ca macar avem totusi un exemplu atat de elocvent ca se poate ,chiar daca esti trecut de prima tinerete,sa arati atat de bine.

Alexandra A. spunea...

Sunt de acord cu ce spune Mariana, insa ...cred ca totul tine (si) de atitudine. Felul in care porti ceva, orice, spune multe. Pe langa stil si hainele in sine, conteaza enorm cum purtam ce avem, cum reusim sa ne punem in valoare ceea ce suntem astfel incat sa aratam pur si simplu minunat. Asta e ceva la care visez...si care se dobandeste.

Magda spunea...

Adela tu citesti cartea in franceza?

adela sirghie spunea...

@Magda: nu am cartea, dar nu ar fi nicio prpoblema sa o citesc in franceza.
Din cate stiu, apare in aprilie, eu am gasit pe internet doar cateva pagini din pacate. Erau in franceza, asa ca le-am citit i franceza.

Anonim spunea...

Cartea a aparut si e foarte slabuta. Genul plin de sfaturi de bun simt si inevitabil adrese recomandate. Ilustratiile sunt reusite, mai ales ca nu sunt fotografii de studio ci realizate in strada. Din pacate insa sunt ilustrate doar de fiica, iar sfaturile pentru femeile mai coapte nu sunt deloc ilustrate :-(
Ina

adela sirghie spunea...

@INa: dar nu apare si Ines? Ea are peste 50 de ani. Ma asteptam sa apara mult si Ines.

Anonim spunea...

Adela, din paacte Ines nu apare nici macar intr-o fotografie. Desenele care ilustreaza cartea sunt insa ale ei.
Si are clar o obsesie: bleumarinul, recomandat de ea in orice imprejurare/anotimp/varsta etc
Ina

adela sirghie spunea...

Si totusi, in pozele din stanga(cele pe care le-am preluat si eu) apare si Ines...
Sau poate asteptarile noastre sunt prea mari de la aceste carti. Si eu am avut o senzatie ciudata dupa ce am citit cartea Ninei Garcia, deoarece nu spunea nimic nou.