miercuri, martie 23

So chic so cute


Nu sunt genul care poarta balerini, insa inmuguritii rozalii din imagine mi s-au parut tare frumusei,  mi-au adus aminte de ceaiul de trandafiri pe care l-am depozitat pe o policioara in bucatarie, intr-un borcanel transparent. Cred ca ar merge purtati cu o fusta alba, lunga, cu volane, in zilele cand te simti un pic romantioasa, un maieu simplu, peste care pui multe siraguri de margele. Costa 65 de lire si ii gasiti la sales- AICI:)
Balerinii sunt din material textil, deci extrem de dificil de purtat, iar modelul se numeste ROSE BUD si are un toculet de ...exact un cm.

11 comentarii:

Zuzele spunea...

ce frumosi sunt!!!! Modelul este superb si culoarea draguctica, insa, eu as prefera un turcoaz, un rosu sau un fucsia:D

Anonim spunea...

Sunt atat de dragalasi<3! Vreau si eu o pereche<3!

Nimphetamin spunea...

Ce frumosi sunt! De unde?

adela sirghie spunea...

Firma se numeste Dune, am lasat un link in text (acum il scriu cu majuscule, realizez ca nu se prea observa linkul)

Andreea♥ spunea...

ce draguti sunt!

Anda Zelenca spunea...

Chiar sunt absolut superbi!:X

Diana (boonDY) spunea...

Awww, they're so cute! Arata atat de delicati si feminini! Superbi.

Just_Me spunea...

Sunt foarte frumosi, iar trandafirii au iesit foarte bine. Nu am nici o pereche de balerini si nu cred ca o sa port prea curand asa ceva, nu port fara toc decat slapi vara cand e foarte cald si cizme iarna cand e foarte frig. :))

adela sirghie spunea...

Decat sa ii porti si sa vezi ca se strica la prima plimbare, poate mai bine ar fi sa ii pui in vitrina:)

SoSheSays spunea...

Foarte draguti. Eu cu Ella am gasit unii care se aseamana cu acestia undeva prin centrul vechi la 65 de lei.

Stilistele spunea...

sunt adorabili....nici eu nu prea port balerini, dar as face o exceptie pentru acestia ;)