marți, martie 8

De 8 martie, castigatoare noua si pentru giveaway Benefit

Intrucat una dintre cele sase castigatoare ale concursului Benefit(Elena) nu a dat, din pacate, niciun semn de viata pana astazi la ora 12, data limita, am ales o alta castigatoare dintre cititoarele blogului. Semneaza sub numele Radu Fritea, dar este vorba, evident, de o cosanzeana, Ileana, care si-a dorit trusa Finding Mister Bright(pentru ca spune ca pe Mister Right l-a gasit deja si vrajit cum se cuvine, pentru toata viata)
O rog sa ii trimita adresa si detaliile, cat de repede posibil, ca sa trimit lista la Sephora.
LATER EDIT: Pentru inscrieri pe ultima suta de metri la giveaway-ul  OPI-va rog intrati AICI

6 comentarii:

Elena spunea...

Buna Adela ! Din pacate am aflat mai taziu de faptul ca am castigat :((( ! Am fost plecata si nu am avut conetiune la internet iar acum cand am intat am aflat ca am fost extrasa..! Asta e ..imi pare foarte rau.! Nu vreau sa fiu nerecunoscatoare pt ca imi doream f tare cadoul...:(
Oricum multumesc mult si iti urez La multi ani si o porimavara superba!

adela sirghie spunea...

Draga Elena, si mie imi pare foarte rau, am publicat acest anunt in urma cu o jumatate de ora, ce ghinion teribil.
Trebuia sa predau lista de ieri, pentru ca acele cadouri de la Benefit sa ajunga de 8 martie.
Eu te-am asteptat mai mult de trei zile...
Ii pare foarte rau, mai ales ca a fost o diferenta de cateva minute.
Insa desigur, te astept cu mare mare drag si la urmatorul giveaway.
O primvavara frumoasa iti doresc si tie!

adela sirghie spunea...

M-am tot gandit la intamplarea aceasta si sincer, daca nu as fi publicat numele castigatoarei, ti-as fi dat tie cadoul, fara nicio problema, pentru ca inteleg situatia, dar acum, in acest moment, mi se pare teribil sa fac schimbari.
Chiar daca e un blog mic si un giveaway mic, regulile si anunturile pe care le fac trebuie respectate.
E foarte greu cand trebuie sa iei astfel de decizii.
Regret aceasta situatie la fel de mult ca tine.

Elena spunea...

Iti multumesc mult ca te-ai gandit la mine...stiu ca este greseala mea si imi pare f rau.. imi doream f mult premiul si a fost o surpriza pt mine ca am castigat(de obicei stau f prost la capitolul noroc)! :(
Apreciez f mult consideratia ta si poate voi mai avea o sansa in viitor.oricum nu voi inceta sa te urmaresc :)

adela sirghie spunea...

Nu imi dau seama cum s-a putut intampla asa ceva, Elena.
Sa intri pe blog dupa o jumatate de ora de la expirarea termenului.
Insa vor mai fi giveaway-uri Benefit, aceasta este vestea buna:)

Elena spunea...

Abia astept urmatoarele giveaway-uri !sper ca si norocul meu sa tina cu mine..:)
PS: am visat azi noapte paleta pe care o castigasem..cred ca ma obsedeaza deja gandul :P
Te pup si sa ai o zi frumoasa!