joi, martie 24

Crackalackin': Opi Shatter Craze:)

Recunosc faptul ca pe mine nebunia shatter-elor ma lasa rece. Cand am fost la lansarea Texas, brand managerul de la Opi mi-a spus ca vor urma niste nebunii de oje shatter, dar nu am bagat in seama informatia, pentru ca la acea data nu stiam cat de cautat si apreciat este aceast stil. Asa ca informatia "o sa apara un shatter argintiu care este mult mai frumos decat acesta negru"- in acel moment, pentru mine, a fost egala cu zero. Cand a aparut prima colectie Grand Slam (cu numele Serenei Williams), nici macar nu am scris despre ea, considerand ca nu are cum sa fie succesfull. Am scris doar despre Katy Perry. Am avut o idee doar cand am organizat giveaway-ul de 8 martie si nu intelegeam de ce trei din cinci  fete optau pentru Black Shatter-atentie, face parte din colectia Serena Williams, nu Katy Perry !!! Dar dupa succesul indiscutabil din iarna, numit Black Shatter, Suzi a facut ce a facut si a mai scos cateva minuni din buzunarul fermecat. Asa au aparut doua noi French Open-inspired nail polis duos semnate Serena Williams si inca trei noi Shatters de sine statatoare, ce urmeaza sa apara pe rafturi in luna mai. The Grand Slam!France consta intr-un shatter alb amestecat cu un argintiu stralucitor numit Spark de Triomphe si un shatter rosu ce face pereche cu un rozaliu sclipicios numit Rally Pretty Pink.
Cele trei nuante nautice de sine statatoare sunt Blue, Navy si Turquoise.
Iata-le! Va place vreuna? Do you Crackalackin'? Anyone?


Turquoise Shatter

Red Shatter
Rally Pretty Pink
Spark de Triomphe

Navy Shatter

Blue Shatter

White Shatter

24 de comentarii:

yoana spunea...

da, the water shatter..mi se pare frumoasa nuanta..sau prima..

Andreea D.D spunea...

Imi place noul aspect al blogului tau. E atat de simplu si are un efect placut, minimalist, curat. ♥

Imi place Turquoise Shatter. Vad ca e o intreaga nebunie legata de culorile neon.

adela sirghie spunea...

@Yoana: ce nebunie cu shatter-ele! Nu imi vine sa cred!

adela sirghie spunea...

@Andreea D.D: multumesc, multumesc! Si mie imi place mai mult asa.
Macii i-am trecut la dulapiorul parfumat:)

Just_Me spunea...

Turcoaz-ul e fenomenal. *loooooooooove*

Unknown spunea...

Vai, le adooor!!! :X

Anonim spunea...

hmmmm...sunt foarte interesante. Spre rusinea mea, pana sa descopar aceste bloguri cu si despre cosmetice, nu stiam ca ar exista asa ceva...mie una imi plac toate nuantele si le-as vrea pe toate :D :P

Agnes spunea...

pe mine nu ma atrage absolut deloc metoda asta shatter! prefer o manichiura curata intr-o singura nuanta fara modele floricele sau crapaturi

Deea D. spunea...

Adela, mi-a ajuns ieri oja mult dorita si in 10 minute incep s-o aplic pe unghiute, chiar daca e o nuanta destul de posomorata pentru soarele de afara...
Iti multumesc muuult, atat tie cat si Top line-ului.
O zi minunata sa ai!

Zuzele spunea...

Red Shatter :D

adela sirghie spunea...

Zuzix, adica rosu pleznit, nu?
:)

Dia spunea...

Mie mi se pare interesanta inventia asta si chiar mi-ar face placere sa detin o astfel de oja. Multe fete ar fi surprinse sa afle "metoda" folosita, deocamdata nu am vazut fete cu astfel de manichiura.
Te pup!

Cupcake Splendens spunea...

imi plac f mult Turquoise Shatter si Navy Shatter.Navy Shatter are o culoare de cerneala parca...luv it!un argintiu ar arata bestial impreuna cu nuanta asta.

Miuri spunea...

imi plac toate la nebunieee.. atat pot sa spun :)

SoSheSays spunea...

WOW! Cel turcoaz este superb!!!

Rox spunea...

prima data le-am vazut la o adolescenta si am crezut ca e ceva care va ramane pt fetele cu varsta de maxim 16 ani...
apoi prin jurul meu si pe bloguri am vazut ca se ingroasa gluma...
dar nu-mi plac!! le gasesc f cocalaresti!

Petra spunea...

Poate sunt eu nebuna, dar imi place la nebunie capacul acestor oje!

Zuzele spunea...

da, rosu crapacios dat peste lac :))

Hanna spunea...

Turquoise Shatter are o culoare dementiala :D

Cristina Shopping Therapy spunea...

Mie imi place Rally Pretty Pink, desi nu e crapacioasa. Nu m-am convins nici eu de tendul asta, dar poate ma razgandesc cu atatea variante.

Mihaela spunea...

Si mie imi place Rally Pretty Pink, bine ca nu e crapacioasa. Sunt de acord cu Adela, moda asta cu shatters nu e pentru mine, nu ma impresioneaza/intereseaza. Nu cred ca imi voi lua nici un shatter, OPI sau neOPI :).

Liv spunea...

Nici mie nu imi place moda asta, sunt de parerea lui Agnes, adica prefer o manichiura cat mai "clean", unghiile cat mai mici, oja clasica stralucitoare in culori vii si atat. Nu-mi place nici shatterul, nici nail art sau diverse brizbrizuri, nu ma dau in vant dupa sclipici, in schimb la culori sunt deschisa. Acum ca a venit vremea frumoasa, am inceput sa renunt la rosu burgund sau violet inchis, am trecut la tot felul de rozuri, fuchsia, corai, lila. Si in curand cred c-o sa trec si la turcoaz, vernil, albastru (spre nemultumirea prietenului :), ma intreb ce-ar zice daca m-ar vedea cu unghiile asa crapate).

mariana spunea...

Opi pentru mine reprezinta Regina Ojelor.Din acestea Shatter,insa nu am detinut niciodata,insa de cand le-am vazut,mie imi plac mult.Turquoisul si rosul imi fac cel mai mult cu ochiul

Mihaela Gurău spunea...

Red Shatter e exact ce cautam! Cred ca seamana cu sange insirat:))