sâmbătă, martie 12

Floral Fashion Buys? Not bad at all...

De la umbrelele delicate de domnisoare sofisticate la rochitele si ojele cu capacul acoperit de flori, pudre ca puful de papadie si papucei, bratarele, inele si sandalute -un colaj primavaratic mi-a incantat astazi privirile:


Aici aveti toate detaliile care m-au amuzat astazi:)
Englezii i-au spus Bloom Boom, dar mie mi se pare ca se potriveste mai mult cu La Tour Eiffel...
Combinatia rochita inflorata+cardigan negru= tres tres chic, n'est ce pas?

10 comentarii:

Rox spunea...

ador imprimeurile florale! iti permit sa fii senzuala pastrand totusi o nota dulce. am o rochie f dragalasa cu impremeuri florale, pe care de abia astept sa o port!!

desi nu au nimic senzual in ei :D am cumparat primavara trecuta de la H&M niste tenisi inflorati adorabili!

adela sirghie spunea...

Eu astazi am fost inspirata si antrenata de matze, cantece si flori:)

Diana spunea...

imi plac foarte mult imprimeurile florale.am un lantisor si e atat de romanticccc

gogogo vintage<3

Annamaria spunea...

In cel putin o treime din garderoba si bijuteriile mele exista flori si pisicute dragalase si teroriste :). Ador florile. Iti confera o doza de feminitate.

adela sirghie spunea...

Eu am un singur tricou cu o pisi neagra. Si mai multe cani pentru ceaiuri:)

adela sirghie spunea...

@Diana: go vintage go:)

Alexandra spunea...

Cat sunt de frumoase imprimeurile astea:X! Ma fascineaza de fiecare data cand le vad...

Irina spunea...

Cat sunt de frumoaseeeeeee :X O sa le visez :X

adela sirghie spunea...

Vise placute atunci, Irina!

adela sirghie spunea...

@Alexandra: vreau rochita cu flori!!!