joi, martie 24

The coming back of Thigh-High Slits

Oja crapacioasa? Daa, exista si tocmai am scris despre ea! Fuste crapate pana sus, ca acum 22 de ani(cand mergeam la cenaclu si cantam, pana la ziua, plini de sperante si candoare-Eu Iliada, tu Odisee?) Daa, au revenit din nou in trend. Mie imi plac mult, am cautat in dulap si am vazut ca mai am una ramasa din timpuri imemoriale. Asadar, un nou trend: trendul crapacios, care vad ca ia viteza. Va place/nu va place? Ati purta/N-ati purta?
Later edit: Printre munti si printre vai/Trece o caruta/ Mie dintre toate fetele/Tot Olivia Palermo mi se pare cea mai draguta:)

8 comentarii:

Cupcake Splendens spunea...

si in noua colectie de la hugo boss este o rochita albastra cu crapatura pe mijloc...e superba!
http://www.hugoboss.com/de/en/boss_orange_women_looks.php#/orange_women_look_10

Anonim spunea...

Da..mie imi plac la nebunie. Insa in magazine eu nu am vazut rochii sau fuste din astea. Am sa mai caut si sigur o sa-mi cumpar cand gasesc

FemeiaStie spunea...

E un stil sexy, comod, femini, deci da, de ce sa nu il abordam?!:)

Adina//SeptembrieJoi spunea...

Eu n-am purtat niciodata fuste lungi cu slit adanc, pe atunci eram prea copila probabil. In schimb intotdeauna mi s-au parut incredibil de sexi si cred ca mi se potrivesc. Pe cand o sa se materializeze trend-ul asta in magazinele noastre oare?

Mihaela spunea...

Dragut, de privit. :) Eu sunt scunduta, nu mi se potriveste acest trend. Mi se pare ca acest stil merge manusa fetelor inalte, cu picioare lungi. Imi plac mai mult modelele boeme, mai ample, ca cele de pe Poppy si Jameela.

Butterfly spunea...

Desi eu nu am fuste sau rochii lungi, imi place ideea de crapatura pana sus, preferata mea este tot Olivia Palermo
xoxo

sunshine spunea...

Referitor la PS:Tin minte ca era o melodie in genul asta(Printre munti si printre vai/Trece o caruta/Dintre toate fetele/Io-s cea mai draguta.O aveam pe caseta cand eram mai mica.Stii cumva unde o pot gasi?:D
Imi place:X
Te pup!

adela sirghie spunea...

@Sunshine: cred ca pe you tube sau trilulilu...