sâmbătă, martie 5

The Nail Obsession: V GAP!


Pentru ca in ultimele zile am dat sute de ok -uri la comentariile de la giveaway-ul Opi, concluzia la care am ajuns este ca la fiecare cinci-sase comentarii cineva isi exprima marea, totala si zdrobitoarea iubire pentru Black Shatter.
Insa trebuie sa va spun ca tendinta in materie de unghii merge in acest moment intr-o alta directie, conform ultimelor date primite de la Londra: noua moda se numeste V Gap, iar detalii interesante despre procedeu puteti gasi AICI
Credeti ca are sanse sa ia coroana pe care o detine in acest moment Black Shatter?

12 comentarii:

Anonim spunea...

mie imi place mult mai mult!arata mai ”clean” si mai elegant!eu votez pt DA!

Cupcake Splendens spunea...

Nu ma impresioneaza f tare acest V-Gap , tot obsedata de Black Shatter raman :).Cred ca tot mai multe firme vor produce lacuri de unghii asemanatoare lui Black Shatter, succesul lui de abia acum incepe :)

From Mona with Gloss spunea...

Eu cred ca Black Shatter isi va pastra coroana deocamdata! Modelul in V este dragut, dar eu prefer efectul de "sparturi" :*

ioana spunea...

nu cred ca deocamdata poate sa detroneze black shatter-ul

Georgiana spunea...

Arata foarte deosebit si elegant! Eu nu sunt cucerita de black shatter...arata binisor, dar nu l-as folosi si nu l-as cumpara.

Fluturas euforic spunea...

Ma simt atrasa de ambele variante, ceva deosebit, ceva nou. Frumos !

Adelina Eneșca spunea...

Mie imi place, e un model pe care l-as purta. Nu am avut ocazia sa incerc Black Shatter din pacate dar imi plac ambele. Nu stiu daca V-gap o sa detroneze Black Shatter dar le-as face cu drag loc pe unghiutele mele ambelor!

Zuzele spunea...

Nu-mi place nici una dintre ele. Tot rosul absolut rules :D

Adriannae spunea...

Zuzele, adevar graieste gura ta!:))
Un pic ciudatel acest model, insa nu neaparat urat. Cat despre Black shatter...eu vreau unul rosu!:D

alex_and_ra spunea...

Mie imi place si Black Shatter si V Gap! Si imi plac si unghiutele in culori stridente si cele in culori clasice si cele nude... Nu imi place sa abuzez de un stil sau o idee, pentru ca altfel o sa devina depasita si nu o sa ma mai atraga deloc. Sa le folosim cu moderatie si sa ne bucuram mai mult de ele :)

Corina spunea...

Ieri mi-am facut aceasta manechiura dupa ce am vazut postarea ta! Imi place foarte mult si a primit reactii bune!:)

Magda spunea...

mie imi place!thumbs up!