duminică, martie 13

Who's that girl? Nine d'Urso


Are doar 17 ani si este fiica celebrei Ines de la Fressange, care a fost, printre altele, musa lui Karl Lagerfeld vreme de 20 de ani. Va aparea in paginile cartii scrise de mama sa-Parisian Chic-A Style Guide by Ines de la Fressange (lansarea va avea loc in luna viitoare, aprilie) si va fi imaginea primului parfum feminin al casei Bottega Veneta(ce va aparea in luna septembrie).
Eu am descoperit-o abia astazi, rasfoind Vogue.es, care o prezinta drept o viitoare IT-GIRL
Initial am vrut sa postez fotografia aceasta la rubrica deja consacrata-Just perfect, apoi mi-am dat seama ca am nevoie de cateva etichete noi:)

6 comentarii:

Iulia spunea...

nici eu nu stiam de fata asta

Hanna spunea...

aceeasi dilema.. daca e suficient de cald pentru sandale, cum se poate sa fie destul de frig pentru palton?.. in definitiv arata bine, but i want to understand the logic behind it :)

Hanna spunea...

btw, aduce cu Anne Hathaway don't ya think?

Andreea spunea...

Nu stiam de fata asta,dar e frumusica!
Imi place mult paltonasul!

Mihaela spunea...

Si mie imi place foarte tare outfitul, sic si curat. Oricum silueta e un mare plus. Mi se pare ca sandalele sunt piesa de rezistenta si ma declar fana a lor. :). Cred ca poarta un trenci subtire si pentru faptul ca are maseta ridicata, nu mi se pare deplasata combinatia cu sandale. Da, recunosc, nu ma asteptam sa aibe totusi 17 ani cand am vzut poza, nu ca nu ar parea tanara

adela sirghie spunea...

Da, cred ca poarta un trench coat clasic(tip Burberry) dar probabil este de la Bottega Veneta.
Si eu am ramas foarte mirata ca are doar 17 ani, initial am crezut ca are 25.