miercuri, martie 9

Jurnal de beauty scris in primavara lui 2011-1

Intrucat nu am mai ajuns la cosmetica si la coafor de asta-iarna(dinainte de Craciun) am avut iar cateva zile de genul "asa nu se mai poate" si am decis ca e vremea sa fac ceva cu viata mea. M-am programat saptamana viitoare, pe 15 ale lunii la tratament cosmetic cu extractie si la tuns+coafat si am reinceput timid sa reiau exercitiile fizice. Iar ma dor bratele de la ganterele mici, si am febra musculara de la genuflexiuni, dar ma simt tare taare mandra de mine:)
Sigur, am si o prietena care merge constant la sala, mereu vrea sa ma mobilizeze si pe mine, insa a merge la sala parca este primul lucru la care renunti si ultimul de care te apuci.
In fine, in cazul meu asa este.
Pe vremea cand mergeam la sala de trei ori pe saptamana (uneori si zilnic!) nu imi dadeam seama cum rezista ceilalti oameni fara sa faca acest lucru. Pur si simplu nu imi imaginam ca ma voi lasa vreodata de fitness.
Va vine sa credeti ca daca aveam o zi grea, plina de suparari, de-abia asteptam sa merg sa trag de fiare si apoi sa fac un dus si orice problema mi se parea mult mai simplu de rezolvat?
Ei bine, sa stiti ca acum nici mie nu imi vine sa cred asa ceva, dar atunci exact asa era: adrenalina si incredere maxima in fortele mele.
Apoi m-am lasat de sala, iar acum imi vine teribil de greu sa ma reapuc.
Sigur, nu se pune problema ca m-am ingrasat si vreau sa dau jos doua kilograme, pentru ca nu este asa. Sarbatorile de iarna au trecut fara sa pun un gram in plus, am aceeasi greutate ca in timplul liceului, insa faptul ca nu fac miscare suficienta este marea mea problema.
Cred ca acum se va vedea cat de mult ma iubesc: daca reusesc sa ma reapuc de fitness, convinsa de nenumaratele avantaje care ar decurge de aici. Aici este punctul meu slab.
Cred ca ar fi buna o competitie...

17 comentarii:

Cupcake Splendens spunea...

eu toata viata am fost lenesa daca era vorba de miscare,azi m-am dus obligat fortata la ora de educatie-am noroc ca iubitul meu e sportiv si trage de mine-
Eu am inceput sa mananc mai sanatos de anu asta.Aproape in fiecare dimineata mananc cereale cu lapte si miere,seara cate o salata de fructe cu legume si daca nu pot,mananc mai nesanatos,dar compensez acest lucru cu niste fructe proaspete mancate mai devreme.
Sunt foarte mandra de faptul ca am renuntat la ciocolata,azi vara mancam o ciocolata+1/2 borcan ciocolata pe zi,si in ianuarie mancam 2 ciocolati pe zi.Acum,daca mi se face pofta de ceva dulce,ori mananc fructe,ori iau o lingurita de miere.

Adelina Eneșca spunea...

Felicitari pentru initiativa! Si eu sunt o lenesa si chiar daca am lucrat un an intr-o sala de fitness pot sa numar pe degete orele de antrenament pe care le-am facut. Daaaar in 7 martie m-am apucat serios datorita prietenului meu care este exact opusul meu in privinta sportului si desi sunt abia la a doua sedinta ma simt minunat ( cu exceptia durerilor musculare :) )!

The girl with the red glasses spunea...

Pilates all the way! Mi se pare un mod mai placut si mai linistit de a fi in armonie cu corpul tau si de a-ti tonifia musculatura.
Sper sa reusesti sa te motivezi si sa faci cata miscare vrei :)

El Kryss spunea...

eu mi-am luat de vreo 2 saptamani banda...si alerg in fiecare seara cate jumatate de ora si apoi fac dus si ma fac cu aparatul anticelulitic cu vacuum Cellu action ...sper sa ma tina macar pana la vara:D mult spor si tie:X

Anonim spunea...

Eu am inceput sa fiu mult mai atenta la ceea ce mananc si ce beau (dar nu sunt obsedata) insa mi-e greu sa ma mobilizez pentru a face miscare.
Nu merg la sala pentru ca momentan nu imi permit dar mi-am descarcat de pe internet cateva tutoriale cu exercitii si mereu imi spun "de maine...".
Trebuie sa ma apuc pentru ca primavara bate la usa iar eu simt nevoia sa slabesc cateva kilograme.
Mult succes si tie!

Alexandra G. spunea...

Eu fac sport in fiecare zi ... dar nu ma pot abtine de la mancareeeeeeeee :D:D:D:D

MonicaG spunea...

Luna asta vreau sa ma apuc de aerobic, tot am amanat din ianuarie dar e greu pana ma apuc. Ma ingras f repede din pacate, sunt f pofticioasa, as manca dulciuri non stop. Sunt constienta ca nu e bine insa kiar nu pot sa rezist fara dulciuri.Dar trebuie sa ma mobilizez si sa ma apuc de sport.As avea intrebare: ce credeti ca este mai recomandat pt a slabi: aerobicul sau kangoo jumps?

Anonim spunea...

Adela, cand am scris primul meu comentariu pe blogul tau ti-am spus ca datorita tie(postarilot tale) am reusit sa ma mobilizez si sa incep lucruri pe care din lene, le abandonasem.In fine, nu mai stiu ce cuvinte am folosit atunci, dar asta era ideea.

Ei bine, unul din lucrurile minunate spre care, nu stiu cum, m-ai impins, a fost sportul, reluarea exercitiilor fizice. De atunci(ianuarie?) si pana azi fac sport acasa in fiecare zi cate 20 de minute. Am dvd-uri cu exercitii, am oglinzi mari, ma imbrac adecvat, pun muzica si fac treaba :))
Nu vreau sa slabesc,nu e nevoie. Am noroc cu o silueta trasa prin inel, sunt foarte comoda si nu sunt genul sportiv. Unii, chiar si in vacante, urca pe munte, se catara pe pereti, eu prefer sa lenevesc cu un cocktail pe plaja.Asta ca sa intelegi..
Si daca, in conditile astea, TU ai reusit sa ma faci sa-mi ridic fundul de pe canapea si sa renunt, cel putin periodic la masina,(am inceput sa merg si pe jos) atunci te anunt ca ai facut o treaba excelenta si ma simt datoare sa-ti intorc serviciul :)
Cum as putea sa te conving oare sa te tii de miscare? Spunandu-ti ce frumos se vede piciorul lucrat intr-o pereche de pantaloni scurti, rochita sau pantofi cu toc? Spunandu-ti ca pielea capata o catifelare si un aspect sanatos?

Spune-mi ce sa-ti spun :) , dar pana atunci iti spun ce mi-a spus sotul meu, zilele trecute: ´´oau, ce ti s-a intarit coapsa, stai relaxata, nu?´´ :))

Ok, m-am intins cat o zi de post,sper ca ai inteles ca-ti sunt pur si simplu recunoscatoare. Poate asta te mobilizeaza?

Claudia

Anonim spunea...

PS- sigur ca te iubesti, esti minunata, n-ai avea cum sa nu o faci! Tocmai asta e, arati bine, te simti bine, psihicul tau nu urla sa te misti pentru a te simti bine-n pielea ta, tu te simti bine-n pilelea ta.
Esti o norocoasa, te vei apuca de sport nu pentru ca e musai, nu pentru ca esti grasa si urata, ci pentru ca ASA AI TU CHEF.;)

Claudia

Alexa spunea...

Eu ma duc la sala de 3-4 ori pe sapt., initial planuiam zilnic, dar nu reusesc sa ma mobilizez in fiecare zi la sala, sunt lenesa!
Adela, la sedinte de Cellu M6 te mai duci? Eu sunt slaba, fac efort fizic, dar tot am un inceput urat de celulita pe fund, vizibil doar daca incordez muschiul. Ma gandeam sa ma duc la masaj anticelulitic, trebuie sa ma mai documentez ce tehnici mai sunt, tu ce stii despre ele?

asias spunea...

Offf ce bune erau vremurile despre care vorbesti, cand dupa o zi plina abia asteptam sa merg la sala. Da, au apus de mult. De aproximativ 2 ani nu mai merg dar alerg seara in aer liber. Se intampla seara de seara ce-i drept dar nu si pe perioada iernii, cand, foarte rau din partea mea, nu fac miscare.

mada spunea...

imi place sa fac sport, iubesc senzatia de bine si energie pe care ti-a da un antrenament.. insa din lipsa de timp, se alegea praful de intentiile mele bune ... si cand imi faceam abonament, nu reuseam sa imi fac toate sedintele :( ...

Mai nou de vreo luna si jumatate ma duc la sala de 3 ori pe saptamana si sper ca pana la vara sa am ceva rezultate cu celulita ...

Mya spunea...

da, inteleg perfect ce vrei sa spui... sportul este singurul lucru de care ma dezic uneori. norocul meu este varsta si faptul ca mananc cat pot de sanatos si de moderat. cu toate astea, da, trebuie sa reusesc sa integrez sportul in rutina mea zilnica sau macar saptamanala, sa nu ma mai pacalesc gandindu-ma ca merg mult pe jos. Adela, stiu ca vei reusi si mai ales ca ii vei inspira si pe altii...doar sa ne tii la curent. o zi frumoasa, Milena

Camy spunea...

cel mai greu e pana te apuci, iti spun din proprie experienta :)

adela sirghie spunea...

Multumesc mult pentru incurajari, o sa ma straduiesc sa nu va dezamagesc.
Nu stiu diferenta dintre aerobic si cangoo, nu am practicat niciunul dintre ele
La sedinte de Cellu M^ nu m-am mai dus, pentru ca eu am mare nevoie de tonifiere, nu de programe anticelulitice.

Unknown spunea...

Felicitari draga mea! Daca mergi constant o luna iti trece febra musculara, incepi sa te simti extraordinar si devii dependenta :). Deci... Keep up the good work! Dar sunt curioasa unde ai decis pana la urma sa mergi ;)

adela sirghie spunea...

Deocamdata nu am decis nimic. Lucrez acasa cu ganterele si la sol si fac plimbari lungi si sustinute:)