duminică, martie 6

Nicidecum vedete vs stilisti ci stilisti vs stilisti:)


Mereu citesc, cu mare curiozitate ce parere au marii stilisti despre tinutele vedetelor. Care sunt imbracate tot de mari stilisti. Ajungi astfel, foarte usor la concluzia ca de fapt se critica unii pe altii :)
Nu isi mai inchipuie nimeni ca Natalie Portman sta si scotoceste prin dressing sau merge la cumparaturi framantandu-se sa gaseasca o toaleta pentru marile ceremonii. Apeleaza la un stilist. Apoi vine un alt stilist si admira sau desfiinteaza (dupa simpatii, prietenii sau antipatii, exceptand rarele cazuri cand vorbim despre un adevarat dezastru vestimentar si o inspiratie foarte proasta) tot ceea ce s-a straduit colegul lui sa prezinte.
Uneori le dau dreptate, alteori nu.
Detalii AICI

7 comentarii:

SoSheSays spunea...

Nu ma intereseaza cine a ales tinuta, daca e stilist sau nu, unele sunt reusite altele nu. Dar bien punctat se poate sa fie vorba despre prietenii si antipatii!!

Hanna spunea...

ce draaaguta e Natalie in rochia galbena! :)

adela sirghie spunea...

si mie imi place, desi a fost destul de criticata pentru rochita galbena...

Adelina Eneșca spunea...

Ai dreptate Adela. Oamenii mereu fac asta indiferent de domeniu. Critica, apreciaza, critica din nou...
Cel mai mult imi place rochia de anul acesta, imi place cum cade pe umeri.

Irina spunea...

Imi plac mult primele 3, dar ultima deloc... Si nu ma intereseaza niciodata cine le-a creat, ci cum vin pe vedeta respectiva... Daca ii vine bine, poate fi cumparata si din bazar, ca nu mi pasa.

Unknown spunea...

Prima si ultima sunt superbee !!!

Unknown spunea...

Imi place la nebunie de Natalie.. cel putin in ultima rochie arata bestial.. si nici pe mine nu ma intereseaza cine a imbracat-o.. oricum isi da si ea cu parerea.. doar nu o sa poartea ceva ce nu ii vine bine:|