luni, martie 28

Bright eye colours

Corai, portocaliu, honeysuckle sau chiar rosu pe post de fard de ochi? Ca sa adopti acest look foarte in trend in sezonul primavara-vara 2011, nu trebuie sa iti cumperi farduri noi. Eu folosesc fardul de obraz si nu se strange deloc in pliul pleoapei. Il aplici intens, nu cu zgarcenie ca pe pometii obrajilor, exact asa cum folosesti si un fard de ochi clasic. Pentru a spori intensitatea si durata, il poti aplica umed. Buzele ar trebui sa ramana nude, iar obrajorii-abia atinsi. Nu e rau deloc, pe mine chiar m-a amuzat, am purtat acest gen de machiaj in ultimele zile, impinsa oarecum de la spate de mult asteptata venire a primaverii.. De fapt e vorba de o varianta light, dar mie mi s-a parut destul de puternica avand in vedere ca in ultima vreme am ales numai maro-aramiu-auriu-poleit.

11 comentarii:

Adina spunea...

Ador nuantele astea pentru ochi!

Mihaela Pojogu spunea...

Si mie imi place !

Cupcake Splendens spunea...

la mine a plouat in ultimele zile,insa ma dau cu fard de ochi portocaliu,sau cu galben si verde in zilele insorite.

iri spunea...

imi place de mor contrastul dintre tenul super nude si ochi in prima poza @-)a doua nu ma da pe spate insa :-s

adela sirghie spunea...

@Iri:in prima poza se vad multe detalii, dar in cea de a doua, numai dunga portocalie.Eu sunt mereu uimita de efectul black waterline.

alexa spunea...

mie nu imi plac nuantele .si eu folosesc maro-amariu cum folosesti si tu si daca ar fi sa nu folosesc un strop de blush nu ma pot abtine sa nu pun blush . nu-mi plac culorile aprinse pe pleoape.

adela sirghie spunea...

@Alexa: asa am spus si eu la inceput, insa am vrut sa incerc sa vad cum este. Mi-a placut. Blush in obraz am pus, dar relativ putin, sa nu par palida.
Poti incerca cu o cantitate mica, daca ai vreo curiozitate la un moment dat, in amestec cu auriu:)

Just_Me spunea...

Buuuuun, stiu cu ce ma machiez maine. :))))

Adelina Eneșca spunea...

Mie nu imi sta bine cu tonuri rosiatice la ochi. Imi scot in evidenta roseata de pe fata si imi fac ochii sa para obositi. Un aramiu mai potolit as incerca eventual....

mariana spunea...

MNie personal nu imi place aceasta nuanta rosiatica;tocmai am vazut astazi pe cineva si din departare mi s-a parut ca ar avea conjunctivita.Ador in schimb portocaliull ,aramiul,turquazul

coco spunea...

simpatic , e dragut coraiul , pentru vara merge...