luni, martie 21

De ce nu o sa mai cumpar niciodata cuticle remover...

Ieri am promis ca nu o sa mai cumpar niciodata remover pentru cuticule. Pentru ca ...pur si simplu  nu mai am nevoie de asa ceva, nicidecum pentru ca m-ar fi incercat vreo dezamagire crunta si nu mai vreau sa arunc banii pe fereastra. Initial, pentru ca aveam cuticulele crescute destul de mult si foarte lipite de unghie, manichiurista mi-a spus ca nu prea am sanse doar cu impinsul lor. Chiar a clatinat neincrezatoare din cap.
Pe mine acest lucru m-a incapatanat si in ultimii sapte ani nu am mai taiat nimic. Sau aproape nimic. In acest timp, am folosit cateva sticlute cu remover pentru cuticule, atat acasa cat si la salon. Insa in ultima vreme am realizat ca ritmul lor de crestere a incetinit, sunt mult mai mici si mai subtirele si- daca le imping cu betigasul de lemn dupa ce fac dus este suficient. Poate pentru unele fete pare SF, insa va asigur ca spun adevarul si numai adevarul. Nu mai cresc alandala, nu se mai latesc pe jumatate de unghie, nu se mai intaresc. Crema de maini este suficienta pentru a le controla hidratarea.
Pur si simplu, nu mai am nevoie de cuticle remover. Asadar, datorita perseverentei si bunelor obiceiuri(bravo tie, Adela, bravo tie!) a disparut o sticluta din baia mea care este arhi-plina....

36 de comentarii:

Nimphetamin spunea...

Sunt total de acord! Am unul de la Mavala care mi-a demonstrat inutilitatea acestui produs. Cand se termina, voi trece pe apa si sapun.

Cristina Shopping Therapy spunea...

ce cuticle remover foloseai?chiar pare SF :)

Cupcake Splendens spunea...

eu imi tot tai cuticulele de cand ma stiu,si ma deranjeaza enorm,in 2 zile le vad inapoi.am incercat sa le imping,dar nu stiu,poate procedez eu gresit(?!).cat de curand voi face o vizita la o manichiurista sa mi spuna si mie niste trucuri

Hanna spunea...

haha :)) bravo tie, Adela! :))

Deena spunea...

Felicitari pentru rezultat!!:DAm inceput si eu de vreo 2 luni sa nu mai tai cuticulele, doar sa le imping. Eu folosesc momentan cuticle remover de la Kallos si chiar isi face treaba, dar am o dilema. De dumb person de fapt. Eu folosesc cuticle remover-ul numai cand nu am oja pe gherute, adica o data la 3-4 zile. Banuiesc ca nu e suficient..Ar trebui sa il folosesc chiar si cand am unghiutele pictate??Si impinsul cuticuleleor dupa dus la fel...merge si cu gherutele facute??Mie imi e teama sa nu ciobesc manichiura cu betirosul..I am clumsy like that!!

adela sirghie spunea...

@Cristina: foloseam Alessandro si Yves Rocher, dar de Kallos am auzit numai lucruri bune, din mai multe surse de incredere...
Si pretul e mult mai mic, evident

adela sirghie spunea...

@deena;o data la 3-4 zile este indicat, cand nu ai oja aplicata.
Deena, ai instincte foarte bune!!!

adela sirghie spunea...

@Cupcake: de ce sa procedezi gresit? Stai doua saptamani fara oja si impinge-le zilnic, dupa dus, cand sunt moi si maleabile. Daca le-ai taiat atata amar de vreme, trebuie sa le reeduci:)

Mihaela spunea...

momentan folosesc gel hidratant pt indepartarea cuticulelor (insa nu il folosesc pentru a le indeparta ci masez acest gel pe "pielea" de langa toata suprafata unghiei)

cand ai timp si vrei (un mic TAG pe care l-am primit): http://mihaela-sunshine.blogspot.com/2011/03/tag-my-daily-skincare-routine.html

asias spunea...

Ce norocoasa esti, Adela ! Bine, nu doar noroc, ti-ai facut un obicei bun. Eu le tai de cand ma stiu dar nu ma vad altfel, sunt tari, cresc destul de mult (sunt vizibile bine) si nu pot doar sa le imping. Sau poate mi-a intrat mie asta in cap...
Si cand merg la salon la fel, mi le taie.:(

Anonim spunea...

si eu le tai f f rar, in rest le imping si e suficient! nu arata perfect dar sunt impacata cu asta! :)

adela sirghie spunea...

@asias: sunt tari pentru ca le tai, le agresezi si sapi in jurul lor. La manichiura cere sa le impinga cu betigasul, apoi sa dizolve ce ramane cu un cuticle remover(acesta e rolul lui). Trebuie sa le reeduci, asa am facut si eu.

adela sirghie spunea...

@Simona: Nu arata perfect, dar arata f f bine:)

Miu Miu spunea...

ca sa ma bag si eu in seama nici eu nu le tai :D doar le hidratez si e f bine asa

MonicaG spunea...

Despre uleiul de cuticule ce parere ai? Crezi ca e indeajuns doar crema de maini pt hrani cuticulele?

adela sirghie spunea...

@Let's talk about it: este foarte bine ca suntem mai multe fete care sustin aceleasi lucruri, pentru ca asa le convingem si pe celelalte ca se poate. Asadar, comentariul tau este mai mult decat binevenit:)
xoxo!

adela sirghie spunea...

@Monica G: uleiul de cuticule este foarte bun, mai ales atunci cand se face trecerea de la taiatul unghiilor la impinsul lor cu betigasul. Disciplineaza cuticula, o hidtateaza intens si o convinge sa creasca mai incet si mai putin colturoasa. Apoi, pe masura ce problema cuticulelor dispare, o sa simti nevoia sa il aplici mai rar. In acest moment, crema de maini hidratanta este suficienta pentru mine. Uneori aplic un dublu stat de crema de maini si pe cuticule:)
Folosesc o crema de maini de la Elmiplant, cu miere si ulei de macadamia care costa 7 sau 8 lei.

Anonim spunea...

Bravoo!
Eu de cand am aflat ca nu este bine sa tai cuticulele( ca pot aparea diferite infectii) acum cativa ani, am renuntat la acest obicei, iar de curand folosesc un cuticle remover de la Sally Handsen si imi plac mai mult unghiutele mele: sunt mai lungi si au o forma mai frumoasa!<3

Anonim spunea...

Nici mama nu obisnuieste sa isi taie cuticulele sau sa foloseasca cuticle remover si nu are probleme. Cuticulele ei sunt ingrijite si arata foarte bine. :)

adela sirghie spunea...

Dar tu? Tu cum procedezi?

Iulia C spunea...

Citind acest post mi-am dat seama ca eu nu mi-am taiat niciodata cuticulele si ma uitam acu la ele sa vad de ce nu le-am bagat niciodata in seama..
sunt o norocoasa..sunt extraordinar de mici..chiar sa vreau sa tai ceva nu as avea ce..:D

Annamaria spunea...

Adica dupa 10 ani de taiat cuticulele vrei sa spui ca mai am o sansa le imblanzesc si sa devina subtiri si fine din nou, Adela?? :)

Pinkie spunea...

Adela, cred ca peste putin timp iti voi calca pe urme..Eu nu imi mai tai cuticulele de aproape 2 luni, de cand am descoperit dizvolvantul de cuticule de la Kallos..dar acum am ajuns sa le curat din obicei si nicidecum pentru ca as avea mare nevoie. Ulei si impins mi se pare suficient deja :) Me so happy!

adela sirghie spunea...

@Anamaria: absolut!!!

adela sirghie spunea...

@Pinkie: mie acum impins+crema de maini mi se pare suficient.
Mai ai foaarte putin si tot asa vei spune si tu:)

Julie spunea...

Nu am incercat niciodata cuticle remover, dar de cand ma stiu, nu cred ca mi-am taiat cuticulele mai mult de 5 ori si nu am probleme. La fel cum zici si tu, e de ajuns sa le imping cu betigasul

Fluturas euforic spunea...

Felicitari Adela ! Eu am 19 ani si nu mi-am taiat niciodata cuticulele. Prima data mi-a fost frica, a doua oara manichiurista mi-a zis ca e prea subtirica si nu mi-o taie, apoi m-am documentat eu ca nu e bine sa o tai si asa am ajuns sa nu pun forfecelul pe cuticula. Acum dupa dus le imping usor cu betigasul de lemn si totul e ok.

Fluturas euforic spunea...

Felicitari Adela ! Eu am 19 ani si nu mi-am taiat niciodata cuticulele. Prima data mi-a fost frica, a doua oara manichiurista mi-a zis ca e prea subtirica si nu mi-o taie, apoi m-am documentat eu ca nu e bine sa o tai si asa am ajuns sa nu pun forfecelul pe cuticula. Acum dupa dus le imping usor cu betigasul de lemn si totul e ok.

adela sirghie spunea...

Alessandro:) L-am folosit si eu pe verzuliu, i-am facut un review generos la vremea respectiva.
Sunt minunate produsele lor de ingrijire.

adela sirghie spunea...

Din Douglas Constanta? Sau poate gasesti la un salon bine cotat la tine in oras.
Sau poate gasesti Kallos, am inteles ca este foarte bun si este mult mai ieftin. Daca as avea probleme, eu Kallos as lua acum.

adela sirghie spunea...

xoxo!

Annamaria spunea...

Progrese remarcabile in ceea ce priveste cuticulele! Nu mai cresc atat de late. Beau foarte multa apa, le dau cu crema de 3 ori pe zi si folosesc un cuticle remover de cateva ori pe saptamana. Danke schön Adela! :)

adela sirghie spunea...

O sa vezi, in curand o sa fie suficient sa le impingi cu betigasul dupa ce faci dus...

Annamaria spunea...

De abia astept! Prea multi ani m-au chinuit aceste cuticule.. :)

Annamaria spunea...

Dupa nu atat de indelungi lupte precum ma asteptam eu, ma declar invingatoare asupra cuticulelor! Mi-au mancat sufletul timp de 10 ani de zile...uram saptamana premergatoare manichiurii, cand cuticulele cresteau in voia lor, late, franjurate, ingrozitoare. Urmand sfaturile tale cu sfintenie :D, acum ma bucur de cuticule hidratate, finute si subtiri, usor de intretinut. Tot ce mai au nevoie din cand in cand este sa le imping cu un betisor dupa dus. Si nu mai sunt nevoita sa ascund mana cu o zi inainte de manichiura pt ca aceste cuticule tupieste au crescut nesimtit de mult! La fel auzeam si eu: nu mai ai sanse sa le repari..odata taiate...le vei taia toata viata. Nimic mai neadevarat! Secretul este asa cum spui tu, hidratarea si cateva luni de cuticle remover, de care acum nu mai am nevoie hihih ;) !!! De abia astept sa pun gherutele pe pro nails sa le mai rasfat putin.... Multumesc pentru sfaturi, au fost de mare, mare, mare ajutor! :*

adela sirghie spunea...

Victorieeeeee! Bravos, Annamaria!