duminică, martie 20

Sunday reading: a princess touch: Kate Middleton

Despre Kate Middleton am mai scris pe blog si nu am ascuns nicio clipa simpatia pentru ea si pentru stilul ei vestimentar. Chiar am introdus-o in selectiva rubrica Personal Beauty Icon. Se pare ca tot ce atinge ea se transforma in aur, fie ca este vorba de trenciul de la Burberry sau rochia albastru cobalt semnata Issa.  Am citi azi dimineata un articol interesant AICI
Si evident, am gasit destule motive sa imi dau seama ca un trenchcoat Burberry este o idee foarte foarte buna. 
Someday I'll own one...

4 comentarii:

SoSheSays spunea...

Este frumoasa si are clasa...

mariana spunea...

Fata asta imi place si mie ,este foarte frumoasa si are multa prestanta.

Anicka Maya spunea...

Buna,te asteapta doua tag-uri pe pagina mea...

Pupici:*

iri spunea...

are un corp superb @-) vedeti ce fain i se vad picioarele in penultima poza din articol??? eu dupa 5 ani de sport saptmanal tot nu am ajuns la muschii astia