miercuri, martie 23

Pentru ca m-am straduit bine, bine de tot...

... am reusit sa gasesc cateva mici detalii, de fapt doua-trei, care sa imi placa la Louis Vuitton. Am trecut colectia toamna-iarna 2011-2012 in revista deoarece am citit ca a prezentat si Kate Moss si pentru ca inspiratia Mad Men din sezonul trecut mi s-a parut surprinzatoare si geniala, eu nefiind deloc, dar absolut deloc impresionata pana in acel moment de initialele L.V. Pur si simplu nu pot sa inteleg aceasta nebunie cu L.V.

2 comentarii:

iri spunea...

eu niciodata, dar absolut niciodata, nu as purta o geanta LV. nici sa mi-o dai gratis. bleah. pantofii in schimb...cu totul alta poveste! love them!

adela sirghie spunea...

Exact aceasta intrebare mi-am pus-o si eu acum doua minute. Daca as purta o geanta cadou LV (in afara de cele din colectia trecuta, care mi-au placut foarte mult. Ei bine, nu as refuza o geanta clasica, as purta-o de cateva ori sa vad cum e. Apoi as darui-o si eu la randul meu.
Dar nu prea cred ca voi primi vreuna cadou...