duminică, martie 6

RETRO BEAUTY SECRETS


Aveti AICI un absolut articol senzational, pe care nu trebuie sa il ratati.
Sub nicio forma.
Am aflat ca Marilyn Monroe avea un puf destul de vizibil pe fata, pe care nu vroia sa si-l rada sub niciun chip, in ciuda cererilor producatorilor de film, deoarece ii dadea un fel de stralucire atunci cand era in fata camerei. Si tot pentru acel "glow" folosea o crema controversata.
Preferata mea este Grace Kelly, despre care (abia acum imi dau seama!)pana acum nu am spus nimic pe blog.

10 comentarii:

Denisa spunea...

hmm. eu stiam ca Marilyn Monroe se epila pe fata:):|

Irina M. spunea...

O ador pe Marilyn! femeia perfecta din punctul meu de vedere.. micuta, fragila, senzuala, copilaroasa si usor volatila:) Grace este mai mult genul lady, impunatoare in fata tuturor.. anyway, both gorgeous!

Fara legatura cu subiectul, ma bucur mult ca te-am cunoscut si in afara blogului (in urma influentelor feline :P). Astfel mi-a fost confirmat ce pozele tale deja o spuneau, arati fooooarte bine, iar vocea te completeaza perfect!


Te pup,
Irina M.

Adelina Eneșca spunea...

Mi-a placut deosebit de mult articolul. In zilele noastre femeile au uitat sa fie ... femei. Tot ce vedem e goana dupa superficialitate. Nu imi place de loc stilul artificial promovat tot mai mult de mass media. Unde sunt doamnele de alta data de la care puteam invata atatea lucruri? Ele stiau sa cucereasca intr-un mod asa discret si gratios.
Preferata mea e Audrey Hepburn. Mi-a placut mereu stilul ei.

adela sirghie spunea...

@Irina M: ce bine ca mi-ai scris! Si eu ma gandeam sa iau legatura cu tine, ma gandeam la varianta cu o scrisorica deschisa pe blog:)
Multumesc frumos, esti foarte draguta.
Imi pare rau ca m-am zapacit asa, dar chiar nu ma asteptam, initial am crezut ca o stii pe Ringhishpinghi de la Candice's Cat's, de unde am luat-o.
Deci si tu ai grija si iubesti doua pisicute...adica o mitzi si un motanel.
Foarte frumoasa si neasteptata intalnirea noastra:)Sunt inca sub influenta ei.

Irina M. spunea...

hmm, ce zapaceala??..eu am purtat un zambet larg pe buze pana am ajuns acasa. :):P

Pisicile mele sunt colectate de pe strada (Chelutza si Miki - i-am nominalizat intr-un post anterior de-al tau dedicat felinelor din viata noastra).

adela sirghie spunea...

N, nu, eu m-am zapacit, chiar nu ma asteptam...
Dar acum stiu: de fiecare data cand voi intra acolo duminica seara, ma uit intai dupa tine:)

Agnes spunea...

ce articol misto! Marilyn Monroe si Sophia Loren sunt preferatele mel. Apoi urmeaza Audrey cu ochii ei de caprioara :)

Hanna spunea...

Rita Hayworth e superba!! i wish i would look like her ^_^

Alina spunea...

Ah, ce face Internetul asta ... Citisem acum ceva timp ca Marilyn Moonroe isi radea parul de pe fata.

Rox spunea...

cel mai mult imi place Sophia Loren si pe locul 2 vine Grace Kelly.