sâmbătă, martie 5

Azi imi place...


Nu ma imaginez purtand asa ceva, pentru ca nu m-as simti in largul meu decat daca as merge la o prezentare de moda Balenciaga, insa ideea imi place foarte mult.
Pantofii extravaganti din imagine se numara printre preferintele mele, desi este evident ca nu as i-as cumpara...
Pesemne este cazul sa deschid o rubricuta noua, in care sa prezint exact genul acesta de lucruri, cu care m-am intalnit de multe ori, care sa sune cam asa "Imi place, dar totusi..."
Insa ma gandesc sa nu sune peiorativ, deoarece sunt lucruri de care sunt atrasa, dar nu se potrivesc stilului meu actual, dar pe care totusi le-as purta "dimineata, intr-o alta viata..."

6 comentarii:

Andreea D.D spunea...

Aw ♥

Pentru day-to-day wear, sunt intr-adevar cam extravaganti si nu par foarte comozi, insa pentru un eveniment monden sunt ♥♥♥♥

world of leea spunea...

double wow!!!! :)

Petra spunea...

Sunt de acord cu tine. Arata intr-un fel, dar nu cred ca as putea sa merg cu ei undeva...

Stilistele spunea...

vai, ii iubesc...eu sunt una dintre zaludele care ar purta asa ceva pe strada fara nici o problema ;))

Anonim spunea...

cam ciudatei :)

Magda spunea...

da da ai dreptate: imi place,dar totusi...mi se intampla des
dar eu una,as indrazni sa port asa ceva in alte tari,alte orase,nu la noi :D