luni, martie 21

Keira Knightley on Coco Mademoiselle

“It’s the first women’s perfume I’ve ever worn. Before that I’ve always worn men’s because I want something that makes me feel, y'know, like I’m standing up straight,” says Keira Knightley talking exclusively about the Coco Mademoiselle fragrance, as she prepares to unveil her new advertising campaign for Chanel.
Puteti viziona restul ad pe VOGUE TV
Voi ce parere aveti despre Coco Mademoiselle? Eu zilele acestea port mai mult ca suavul Anais Anais...

7 comentarii:

Zuzele spunea...

L-am avut si eu! Mi-a placut foarte mult, insa nu mi l-as mai cumpara:) Nu iubesc Chanel la fel de mult ca Dior :D, insa mi-as cumpara Chanel Chance
Zilele astea il port pe iubitul meu Dior Midnight Poison sau pe iubitul Angel

Mirela Niculai spunea...

eu port acest parfum de ceva timp.. e delicios :)

Mihaela spunea...

Eu, sincer, nu sunt fana. Singurul parfum Chanel care imi place e Chance. Restul nu sunt pe gustul meu, ceva nu imi place la ele, chiar daca au o poveste frumoasa si imi plac sticlele lor clasice. Poate peste cativa ani o sa reconsider :) Oricum, arata foarte bine Keira in reclama, si eu o admir.

Iulia spunea...

I love it!!! nimic mai mult!:)

Gabriela spunea...

Am incercat Coco Mademoiselle insa nu mi-a placut prea mult... Imi place, ca si tie Anais Anais. Ff asemanator cu el e parfumul de la L'erbolario - Iris . Love it!!!
Pup

maria spunea...

Imi place mult! Acum port Chance si Flower by Kenzo, am perioade :)

Anonim spunea...

Iubesc parfumul asta, esti diferita si iti confera si un aer aparte