joi, martie 10

Jurnal de beauty scris in primavara lui 2011-2

Deocamdata sunt inaripata cu programul meu de a iesi din amorteala de iarna si de a relua partea de fitness, mi-ati trimis si incurajari minunate, pentru care va multumesc din suflet, afara e un soare frumos, vremea se incalzeste. Am facut exercitiile de inviorare, chiar am simtit nevoia sa dublez dificultatea lor, am acum un ritm mai sustinut. Dupa-masa am stabilit un five o'clock tea cu Ioana(Epurica) la Carturesti, o sa ma duc pe jos(va fi o plimbare de o jumatate de ora).
Sper sa nu imi fure nimeni geanta pe drum, pentru ca am citit azi-dimineata AICI o patanie a unei fete prin Dorobanti, agresata de doi vlajgani care au jefuit-o. In plina zi. M-am cam inspaimantat. Nu e tocmai safe cu aceste plimbari prin centru, dar o sa fiu foarte atenta.
Intotdeauna am ras cand am vazut persoane care au spray lacrimogen in buzunar, dar acum mi se pare o idee buna sa imi cumpar si eu unul, daca vreau sa merg mai mult pe jos.
Mi-ar placea sa ma dau iar cu rolele prim Herastrau, acesta este un alt obicei bun care s-a cam pierdut in negura timpului.
Apoi o sa ma interesez de o sala. Acum nu este cazul, deoarece cred ca nu rezist o ora. Sau rezist si nu mai pot face nimic o saptamana pana cand trece febra musculara. Cred ca imi trebuie un pic de antrenament inainte de a ma apuca din nou de sala.
Deocamdata sunt multumita de progrese si vad ca si vremea tine cu mine. Daca eram "in ritm" si era innorat, nu ar fi avut nicio importanta, insa inceputul trebuie sa fie cat de cat optimist.
Ca sa ma simt mai bine si sa ma motivez,, mi-am promis o recompensa. Ma gandesc sa imi cumpar ceva frumos, ca un fel de premiu, daca reusesc sa reiau programul de fitness. Pana atunci, nu mai cumpar nimic, nimic. Ceaiuri si carti. Atat.

3 comentarii:

Just_Me spunea...

Ceaiuri si carti nu e nimic, Adela! :))
Ma bucur ca ai intrat in programul de primavara incetisor...mie inca mi-e greu sa ma urnesc cu toate ca iarna asta m-am ingrasat putin si e necesar sa ma mobilizez sa merg la aerobic/tae boe/step.
Te pup!

Camy spunea...

Si eu simt ca incep sa ma trezesc la viata odata cu soarele. In legatura cu fitnessul eu demult fac miscare acasa, am tot felul de antrenamente pe PC si le fac acasa :)
Si mie mi-e dor sa ma dau cu rolele, pacat ca nu prea am pe unde si nu am cu cine

Andreea D.D spunea...

♥ Si eu abia astept sa se mai incalzeasca nitel sa pot iesi iar cu rolele.
Mult succes cu programul de tonifiere.