miercuri, martie 16

Jurnal de beauty de primavara: Despre par si despre ten-partea a treia

Ieri, pe 15 martie am fost la Shades Beauty Lounge. De fiecare data cand ajung la salon sunt cuprinsa, in primele clipe, de ceva remuscari, deoarece ajung prea rar. Practic, inainte de Craciun si inainte de Paste. Ultimul tratament cu extractie a fost efectuat in octombrie, cand mi-am spus ca cel tarziu in ianuarie voi merge iar la Tatiana. Am ajuns de-abia pe 15 martie. A trecut un intreg sezon intre cele doua extractii, destul de mult pentru un ten cu imperfectiuni ca al meu, pentru ca de data aceasta aveam fata destul de incarcata dupa iarna, iar unele puncte negre deja se intarisera si adancisera.
Initial, Tatiana mi-a spus ca tenul arata bine(da, eu stiu sa ma machiez frumos!), insa dupa demachiere+peeling cu extract de grapefruit+un amestec pentru deschiderea si desincrustrarea porilor, a avut mult de lucru. Am avut parte de un tratament hidratant de data aceasta. Nasul a avut parte de cea mai indelungata atentie, dar la final nu mai avea puncte negre. Parca se si micsorase putin:)
Pe ovalul fetei si pe linia maxilarului am avut cateva puncte destul de inchistate, a durut putin extractia lor, dar nu m-am plans, deoarece singura nu as fi putut sa le scot, deoarece din cauza pozitiei  as fi avut un acces limitat la ele si nu le puteam vedea, ci doar ghici, daca treceam degetele peste ele. Fiind adanci, azi dimineata am constatat ca au ramas urme, dar deja au inceput sa faca acele cojite, sper ca in trei-patru zile sa cada de la sine. De fapt, din cauza lor imi pare acum rau ca nu am ajuns mai devreme la cosmetica. Daca le-ar fi scos mai repede, cu siguranta nu ar fi fost atat de profunde si nu ar fi ramas urme. Urmele sunt mici, daca le acopar cu fond de ten nu se prea observa, dar cu siguranta mi-ar fi fost mai bine fara ele.
Un lucru cu care nu m-am mai confruntat pana acum este o constelatie de mici cosulete enervante- chiar la inceputul maxilarului. Tatiana a fost de parere ca se datoreaza faptului ca parfumul aplicat dupa ureche se scurge uneori si se usuca in acea zona. Iar faptul ca pana acum nu am mai avut cosuri acolo nu inseamna mare lucru, deoarece pielea poate capata sensibilitati ciudate in functie de variabile pe care numai dumneaei le stie.
Dupa extractie, mi-a facut un masaj rapid(aici iar am suferit, dar chiar nu mai era timp), m-a dat cu crema in jurul ochilor, a plicat un serum regulator si o masca absorbanta desincrustanta pe baza de argila naturala. Am stat un sfert de ora cu ea. Apoi mi-a aplicat un fluid hidratant -matifiant si o crema cu SPF 36.
Am intrat la ora 14 si am iesit la 16, 18. Evident, extractia a durat atat de mult, ca masajul a fost extrem de scurt si iar am ramas nesatisfacuta din acest punct de vedere. Pe gat si decolteu nu a avut deloc timp sa lucreze. Avand in vedere durata tratamentului, nu am putut sa ma plang, practic daca ar fi facut tot ce imi doream eu, ar fi trebuit sa stea trei ore numai cu mine. Tratamentl a costat 180 lei.

Pentru ca data trecuta cand am fost la salon am vazut ca au preturi bune la coafor, am apelat si la serviciile Gabrielei. Cred ca au trecut mai bine de cinci ani de cand nu m-a mai tuns nicio fata.  In ultima vreme saloanele parca s-au umplut numai de hair-stylisti baieti.
La Shades nu exista samponeze (ce bine, ce bine, nu va suparati, eu nu sunt deloc fericita cand interferez cu ele si cu povestile lor teribile cu multe pilde casnice, morala de cartier  si invataminte pretioase), dar nu va speriati- nici nu e un salon unde esti invitata sa te speli singura pe cap:) Gabriela a fost cea care a facut aceste onoruri, ceea ce mi se pare mult mai bine, deoarece in acest fel a ajuns sa cunoasca  firul meu de par inainte sa ma asez pe scaunul de tuns. In plus, stie ce sampon si ce masca a folosit, cum se comporta parul si ce probleme are, lucruri din care culegi informatii pretioase inainte de a trece la treaba propriu-zisa.
Apoi vine o parte funny. Stiu ca multe fete se plang de faptul ca ajunse la capitolul TUNS,  cei mai multi hair-stylisti taie muuult mai mult decat ai spus tu ca iti doresti. Eu am cerut simplu "va rog, trei cm, pe drept). Gabriela a spus ok, a pieptanat cu grija , apoi mi-a aratat si m-a intrebat inainte sa taie: "Atat e bine?" Era un centimetru si jumatate. Nuuuu, am spus eu, vreau trei cm. Si i-am dat informatii suplimentare, ca am parul fin si moale si daca e prea lung, pierde volum si pare neingrijit. In plus, varfurile se subtiaza si se tocesc, da, da, sunt foarte sigura- trei cm, daca luati un pic mai mult nu o sa ma supar deloc. Mie mi s-a parut ok -eu eram clienta noua, iar ea cred ca stie ca trei cm inseamna ceva diferit de la o persoana la alta:) Finalul a fost ca mi-a luat mai mult de trei degete, iar tunsoarea este foarte ok. Ramane sa vad cum se aseaza parul dupa ce il spal. La coafat am cerut niste bucle usoare(nu stiu ce mi-a venit, cred ca primavara e de vina), a folosit spuma si fixativ, dar a intrebat inainte daca vreau produse de styling. Mi-a placut mult ca mereu a intrebat daca sunt de acord cu ce face. A costat 95 lei(pentru ca am cerut bucle), dar ar fi costat 55 sau 60 lei(nu am inteles prea bine, trebuie verificat) daca mi-as fi facut ceea ce fac eu de obicei, spalat+tuns trei cm+uscat lejer cu peria.
Da, data viitoare o sa merg tot la ei la tuns.
Recomandat.
Puteti citi AICI partea a doua a jurnalului meu de beauty de primavara:)


21 de comentarii:

Anonim spunea...

buna, dar de vopsit?diana
am vazut ca nu costa f mult.

Anonim spunea...

au preturi ok.merita incercat!

adela sirghie spunea...

@Diana: eu nu m-am vopsit, dar au preturi bune si lucreaza ingrijit si cu materiale de calitate. Wella si Paul Mitchell.

adela sirghie spunea...

@Irini: m-am gandit ca ar fi frumos sa ma rasfat din cand in cand cu ceva de genul mani+spalat+coafat:)
Mai ales ca ma tin si de programul cu exercitiile fizice, Merit sa ma premiez:)

anais spunea...

si eu trebuie sa merg la un salon cat de curand. Ca si tine zilele trecute, am o nevoie urgenta de cosmetica si tuns.

alexandra spunea...

hehe :) imi place acest post.
eu maine dimineata de la 10 am programare la tuns.si eu cam 2 degete vreau sa-mi tunda , poate ar trebui mai mult pt ca am parul foaaarte deteriorat dar voi vedea maine. o primavara cat mai frumoasa sa ai !

Mihaela spunea...

:) parca ne vorbim. Cred ca e de vina primavara. Si eu m-am tuns astazi, nu stiu ce mi-a venit. Pur si simplu dupa ce am plecat de la serviciu, mi s-a pus pata. Stiam ca daca voi ajunge acasa voi gasi scuze sa nu ma tund inca. Am taiat doar 2 cm, dar prefer sa-l tund putin si mai des. Imi place sa imi pot trece mana prin el fara sa opuna rezistenta. Si eu folosesc foarte rar produse de styling, chiar daca nu sunt impotriva lor. I

luciana spunea...

si pe mine m-a tuns Gabi si am fost ff multumita! a fost singura care a inteles ce anume i-am cerut sa imi faca! o recomand cu caldura!

Adelina Eneșca spunea...

Interesanta postarea! Imi place ideea cu jurnalul de Pimavara! O sa tin minte sa nu mai dau cu parfum dupa urechi. Nu vreau constelatie - ha ha.

adela sirghie spunea...

@LUciana: nu stiam ca mergi la Gabi...cum ai ajuns la ea?
Eu am fost o singura data, ieri...

adela sirghie spunea...

@Alexandra: tunsoarea mea de primavara a fost de trei degete:)

adela sirghie spunea...

@Mihaela: eu ma simt mult mai bine fara produse de styling. Nu stiu ce mi-a venit ieri. Nici cand m-am maritat nu am fost de acord sa imi puna fixativ ...

luciana spunea...

am fost la ea, dupa ce mi-a recomandat-o o prietena de la facultate! a fost f atenta cu parul meu, m-a intrebat de mai multe ori daca e ok cat sa taie si a fost singura care chiar a inteles cum doream eu sa ma tunda, asa ca tunsoarea a iesit nemaipomenit!

adela sirghie spunea...

@Luciana: da, eu cred ca este foarte important ca hair-stylistul sa iti acorde atentia pe care o meriti. Din pacate, sunt multi care nu o fac:)
Inainte mergeam la un alt salon, ma tundea un baiat care era bun, dar pretul era de 2-3 ori mai mare. M-am si plans pe blog de cateva ori de acest lucru, sunt sigura ca fetele care ma citesc de mai multa vreme isi mai aduc aminte cand spuneam ca orice as face, eu sub 15o lei nu plateam pentru spalat+tuns+aranjat lejer lejer cu peria:) Fara produse de styling, pe acestea le plateai separat daca le solicitai.

Ema, Brasov spunea...

Ai scris foarte frumos de salon si ce tratamente ti-au facut fetele. Cred ca e cea mai buna rasplata pentru ele. Sa le indrumi spre postarea ta :)

adela sirghie spunea...

Ema, dar tu cand iti iei pisicuta?

Dana spunea...

Buna Adela,

Chiar daca nu am postat niciodata un comment aici, pe blog, sa stii ca te citesc aproape zilnic :)

Voiam sa stiu daca recomanzi vreo cosmeticiana anume pentru pensat.

Multumesc.

adela sirghie spunea...

@Dana: ma bucur ca ai decis sa imi scrii, bine ai venit:)
In materie de pensat eu tot pe Tatiana o recomand, a facut multe fete fericite.
Insa inainte de a merge la ea trebuie sa iti lasi spranvcenele sa creasca putin, numai asa are cum sa le dea o forma corecta.
Poti sa ii spui ca esti cititoarea blogului, a inceput sa intre si ea aici de cand am scris despre ea:)

Dana spunea...

Wow, cata rapiditate :) multumesc, asa voi face.

adela sirghie spunea...

Eram pe faza, mesteream la blog:)

Ema, Brasov spunea...

Adela, mi-a promis cineva ca imi da in primavara asta un pui. Nu mai am rabdare :)
Sincer inca ma bate gandul sa iau o pisicuta british shorthair. Sotul chiar a sunat la o doamna (www.petshop-online.ro) care garanteaza pentru originea puilor. Acestia sunt vanduti cu cip, carnet de sanatate, deparazitati intern si extern. Totusi am inteles ca exista un risc ca acesti puiuti sa moara sau sa fie corcituri. Pe de alta parte nu m-ar deranja nici un motanel autohton, dar sa fie de cateva saptamani. Intre timp arunc un ochi si pe www.eanimale.ro la sectiunea Brasov-adoptii.
:)