miercuri, noiembrie 4

AFI Palace Cotroceni

Am fost duminica trecuta la AFI Palace Cotroceni(care este de fapt situat in Drumul Taberei, la o intersectie de tramvaie si trolee, sigur va este cunoscuta locatia!)Am vazut doua magazine care m-ar fi interesat foarte foarte tare, un Plafar enorm si un magazin Marionnaud, new entry in Romania. Nu am intrat in niciunul. Era asa multa lume, copii care alergau bezmetici pe culoare, femei nervoase, barbati suparati, lumea nu era atenta pe unde calca, inca de la intrare s-a izbit cineva de mine, ca am ramas descumpanita si nu am mai intrat nicaieri. Am amanat pentru dupa Anul Nou, sper ca pana atunci sa isi satisfaca toata lumea curiozitatea cu noul Mall si sa am timp si starea necesara sa inteleg ce este cu aceste 2 magazine. Mie imi place sa vad si sa ating fiecare produs in parte, sa compar, sa inteleg diferente intre Sephora si Marionnaud, sa vad ce firme noi sunt la Plafar, sa citesc etichete, sa pulverizez parfumuri necunoscute pe incheietura mainii, lucruri care mi s-au parut imposibil de realizat.
Cred ca de aceea prefer Sephora Magheru, pentru ca acolo am liniste si pace. Cand ajung in Mall sunt atat de descumpanita, ca nu mai stiu ce vreau. Si de cele mai multe ori nu mai vreau nimic.

16 comentarii:

Magda spunea...

Ade,eu am fost la mall luni,pe 02 noiembrie si nu era asa aglomerat.da,era multa lume dar m-am uitat fara inghesuiala la ce produse am vrut.mai ai rabdare pana dupa Anul Nou?

adela sirghie spunea...

Magda, mie imi este greu sa ajung acolo in timpul saptamanii, iar in weekend sunt sigura ca va fi iar inghesuiala. Am inteles ca in aceasta seara va fi party si va canta Loredana, iar in urmatoarele sapte zile o vor tine tot intr-un dans si un cantec.
Asa ca da, astept pana dupa Anul Nou:)

Ella Gheorghiu spunea...

Am auzit ca s-a deschis un nou mall,insa nu ma tenteaza aglomeratia...astept sa se linisteasca spiritele caci imi place sa stau mult timp in fata unei firme de cosmetice sau nu..citesc etichete,sunt nehotarata si exista sanse mari ca dupa ce am petrecut cateva minute in fata unui produs sa ma decid ca nu e ceea ce imi doresc.Deci cred ca asta ma face inamicul vanzatoarelor...

camelcutza spunea...

eu am fost vinerea trecuta...erau atat de multi oameni ca nu aveau loc sa stea la coada la kfc...am intrat doar la body shop si am mers sa mancam in plaza

Magda spunea...

party cu loredana stiu ca va fi pe 10 noiembrie la deschidere pana pe 22noiembrie.parca asa scria pe site-ul lor.
si eu vreau sa mai ajung pe acolo pt ca atunci am fost pe fuga

adela sirghie spunea...

magda, cred ca am primit o invi pe facebook cu Afi, scria ca in seara aceasta. Oricum, nu conteaza, nu sfatuiesc pe nimeni sa mearga sa se calce in picioare.

cmaria spunea...

Dar nu ne spui cum a fost la lansarea Olay?

Anonim spunea...

Buna, Adela! Te admir foarte mult pentru cum scrii si pentru cat de bine arati. Eu am 17 ani si imi doresc foarte mult sa devin redactor la o revista, in special beauty editor sau ceva legat de moda pentru ca sunt foarte pasionata de fashon si beauty. MI'ar placea daca mi'ai putea spune ce facultate ar trebui sa urmez.. si pe ce materii ar trebui sa ma bazez. Multumesc mult. Mult succes! Diana

adela sirghie spunea...

Buna seara, Diana si bine ai venit pe beautynews, multumesc mult pentru frumoasele complimente!
Eu am terminat Litere, sectia romana-engleza.
Eu citesc mult:, literatura romana si universala, istoria artei, critica literara, sociologie, istoria modei, carti de beauty...
De foarte mare ajutor pentru tine ar fi sa ai un blog al tau, unde sa scrii zilnic si sa exersezi, iar in timpul facultatii sa incerci sa faci practica in redactiile revistelor. Asa o sa iti dai mai usor seama care este chemarea ta...
Si eu iti doresc succes, mai ales ca ai 17 ani si esti la inceput de drum si te mai astept cu mare drag pe beautynews.

Zuza O spunea...

Am fost si eu duminica cu sotul meu si am facut ravagii in portofel!!! 3 geci, 2 veste, parfumuri, cizme si muuulte, multe altele :))))
Mi-a placut foarte mult si ma bucur foarte tare ca AFI este la doar 5 minute de blocul meu :D

adela sirghie spunea...

Inseamna ca poti merge pe jos. Eu am dat ture dupa ture pana cand am gasit un loc de parcare!
anyway, sa trecem la un registru mai vesel: zuza o, ce parfum ti-ai cumparat?

Magda spunea...

arata super blogul.e mai vesel si in acelasi timp serios.l-ai "cosmetizat" f bine.
pupici

adela sirghie spunea...

ma bucur ca iti place, Magda.
nu este o schimbare definitiva, pentru ca mai am un template care imi place foarte mult, insa este dificil de inlocuit, trebuie sa ma mai documentez cum se poate face.

Marina spunea...

http://www.facebook.com/event.php?eid=167365398442&ref=mf

Petrecerile in AFI Palace incep pe 10 noiembrie.

adela sirghie spunea...

ah fetelor, v-am indus in eroare cu petrecerile. Am inteles eu gresit:(
daca a ajuns cineva, imi cer scuze!

Zuzele spunea...

Mi-am cumparat In the mood for love de la Gianfranco Ferre. Imi place foarte mult sa ma dau cu el in zilele geroase.