duminică, noiembrie 22

Nothing lasts forever...

Astazi a fost una dintre cele frumoase duminici de toamna tarzie. Nici vorba de cold november rain... Asa ca m-am gandit sa va dau o veste buna, dedicata tuturor fetelor care au tenul gras si care sufera din aceasta cauza( si eu sunt una dintre voi, deci va inteleg perfect durerea). Multa vreme am crezut ca glandele sebacee sunt cea mai teribila napasta care poate cadea asupra unui ten de fata tanara. Nas care straluceste ca becul, aprins, cosuri rasarite de-a dracu' in locurile cele mai vizibile(asa mi se parea mie), puncte negre, zona T cu pori mariti. In jurul varstei de 35 de ani, am observat insa o ameliorare a productiei de sebum, cosurile sunt mai putine si de cele mai multe ori controlabile. Cu porii mariti nu se poate face nimic insa, aici nu va pot da nicio veste noua, pentru ca nu am descoperit ceva eficient. Daca deja va intrebati care este vestea buna, am amanat-o putin, dar iat-o: ridurile sunt ca si inexistente, iar pielea este elastica. Cand ai 20 de ani, poate ca acest lucru nu inseamna nimic, sau oricum, mult prea putin, pentru ca se refera la o perioada de timp extrem de indepartata, deci total neinteresanta cand fata ta straluceste de sebum, iar cateva cosuri se itesc enervante si dureroase pe frunte, nas sau barbie. Eu inteleg acest feeling extrem de bine, pentru ca nici eu nu credeam sa ...invat a vorbi vreodata despre binefacerile tenului gras. Totusi o fac, pentru ca sunt sigura ca si voi veti avea la un moment dat 35, 37, 40... si veti vrea sa intampinati frumoase aceste varste.
Ramane sa imi spuneti voi daca intr-adevar e o veste buna...

9 comentarii:

Butterfly spunea...

Nu stiu ce sa cred, si eu am auzit ca ridurile apar mai tarziu la tenul gras, dar eu mai am putin si fac 30 de ani si am deja riduri in zona ochilor, nici nu mai stiu ce sa fac sa le infranez.:((

adela sirghie spunea...

Riduri in jurul ochilor avem toate, de la varste mult mai mici decat 30 de ani, insa la persoanele cu tenul gras sunt mult mai fine. Poti masa zona ochilor zilnic, cu o crema foarte hidratanta.

Ella Gheorghiu spunea...

Of! asa sa fie...de la o vreme am senzatia ca anii trec mult mai repede decat treceau si ma inspaimantai la gandul primelor riduri.Pt. mine cea mai infricosatoare zona cu riduri mi se pare cea din jurul ochilor...am vazut atatea doctoritze cu talie de viespe,superbe,elegante tot ce vrei si cand te uitai la ele mureai ...saracele aveau pungi si ditamai ridiri sub ochi.Cred ca lipsa somnului isi spune cuvantul...

adela sirghie spunea...

Da, ca sa fii frumoasa trebuie sa investesti timp si bani. Nu e o gluma, e adevarul adevarat.

Zuzele spunea...

si eu am ten gras si am 27 de ani si AM RIDURI in jurul ochilor :(((( arata ca un evantai de cute de jur imprejurul coltului exterior al ochilor :(( eram de curand intr-un club, la toaleta si am ramas socata de felul in care se vedeau. Nu-mi venea sa mai ies de acolo si o tipa care era langa mine mi-a spus ca ea si-a injectat acid hialuronic. Avea 35 de ani si arata foarte bine, piele perfect intinsa, dar usor cam robotizata.Parca nu avea nici o expresie a fetei si chiar daca s-ar fi strambat, tenul nu i se incretea in nici un fel. Parea ca zambeste si atunci cand plange :)
Nu stiu daca vreau sa ajung chiar asa, dar mi-ar fi placut sa nu am nimic in jurul ochilor asa cum are zuza O. Cred ca ea are pielea intacta pentru ca are ochii negri si nu are niciodata probleme cu soarele. Vara, cand eu abia vad pe unde sa merg pentru ca stau aproape cu ochii inchisi ca ma deranjeaza soarele, ea nu are nici o problema si se poate uita direct in soare fara sa creponeze ochii :(
Cred ca si asta este un factor care grabeste ridurile. Eu am ochii verzi si , vara sau iarna, tot timpul mijesc ochii ca ma deranjeaza lumina sau soarele.
Plus ca mai e si dormitul cu fata in perne, cum spuneai si tu Adela. Eu ma trezesc in fiecare dimineata cu trei sute de riduri pe fata, iar pielea de la tample parca e o fusta plisata :)

Am ajuns sa fiu obsedata de fetele care au pielea neteda si curata si NU au pori deschisi :((( sunt convinsa ca daca am avea bani multi de tot si ne-am trata in cele mai luxoase saloane de infrumusetare, am avea leac pentru tenul nostru cu pori dilatati. Visez sa vina o zi in care sa am tenul ca o coala de hartie :)

Sorina spunea...

Confirm! Am 31 de ani, am tenul gras, mai exact mixt, adica gras in zona T, si intr-adevar stau mai bine la capitolul riduri decat colegele de aceeasi varsta. Sunt intrebata ce creme folosesc, dar dupa cum marturiseam si intr-un alt commment, nu prea folosesc creme. Sau mai corect spus le folosesc cand imi amintesc de ele sau cand sunt noi, cu o frecventa medie de odata la 2 saptamani, si chiar si atunci de-a valma, care imi face cu ochiul in respectivul moment. Asadar, neavand o disciplina in ceea ce priveste cremele, presupun ca genetica si tenul cel gras sunt secretul.

Ella Gheorghiu spunea...

Nu stiu cum s-a intamplat,dar am dat peste o poza de a lui Gisele Brundchen dezbracata,acoperindu-si zonele intime cu parul si mainile..Doamne!cum poate sa arate atat de impecabil?si nu cred ca e vorba despre photoshop...oare de ce nu are si ea tenul gras sau sani mai mici?:(

cmaria spunea...

Da, dar si cind ne apar riduri, ele sunt adinci, greu de "ascuns". Sunt "fericita posesoare" a 2 buc. riduri verticale, intre sprincene, " de expresie" cum incearca majoritatea cunscutilor sa ma consoleze. Se vad rau, oricit incerc sa le maschez si oricit incerc sa ma imprietenesc cu ele "servindu-le" cu bunatati (creme, cremute care mai de care).Doar botox-ul mai poate salva ceva, dar financiar nu prea imi permit.

SoSheSays spunea...

nu am riduri inca dar la 22 de ani nu e nici o virtute, porii vizibili insa ma omoara. ii ascund dar nu sunt happy deloc.