marți, noiembrie 3

parul gras si vopsitul lui


Imi dau seama ca am uitat sa mentionez ceva important cand am scris despre vopsitul parului, parul gras si fel de fel de neajunsuri care provin de aici.
Si anume, un lucru bun. Ciudat, dar adevarat.
De multe ori continuam cu aplicatul vopselei (lunar sau chiar o data la trei saptamani) pentru ca aceasta usca parul. Eu eram blonda doar din vopsea, nu am folosit niciodata praf de decolorat, insa pentru parul meu gras era o metoda foarte buna de a lupta impotriva sebumului. Cand eram blonda, ma spalam o data la trei sau patru zile si era ok. Totusi, cand se implineau 3-4 saptamani de la ultimul vopsit, radacinile negre erau grase foarte repede la fel ca si acum, iar restul-uscat si foarte casant. Cand am incetat sa ma vopsesc, am rezolvat cateva probleme, dar parul trebuie spalat la doua zile, altfel arata urat.
Asadar, iata un mit adevarat: vopseaua usuca parul!

15 comentarii:

camelcutza spunea...

la mine a avut efect la primele 2 vopsiri din viata mea,di tocmai de-aia m-am vopsit,sa mai reduc din sebum.acum,m-am intors la jalea vesnica.

MadameCacharel spunea...

După cum am scris şi într-un comentariu anterior, pe mine mă ajută. Nu mi se mai îngraşă părul chiar atât de repede.
Chiar azi m-am vopsit cu Ciocolată de la Garnier şi îmi place mult cum s-a aranjat.

adela sirghie spunea...

camelcutza, vrei sa spui ca numai la primele doua vopsiri a avut efect la tine?

adela sirghie spunea...

madamecacharel, in afara de spalatul parului, este singura metoda care a dat roade si in cazul meu!
mie nuantele de ciocolata mi se par foarte stilate!

MadameCacharel spunea...

Şi mai bine decât vopsitul merge decoloratul, care chiar usucă părul.

Dama de te pică spunea...

Am adaugat link-ul tau in blogroll. Faci o treaba foarte buna cu acest blog.

moni spunea...

madamecacharel, decoloratul usuca insa strica prea tare parul,cred ca mai bine e sa speli parul mai des decat sa-l degradam,nu?mie imi face bine samponul de la Mayam,si samponul solid Galador,cred ca o sa raman la acestea doua..

adela sirghie spunea...

dama de te pica, multumesc mult pentru incurajari!

MadameCacharel spunea...

Moni, aşa e. Cel mai bine îl păstrăm în stare bună.

Ella Gheorghiu spunea...

Desi vopsitul ramane mereu in trend,observ ca tot mai multe femei opteaza pt. un par nevopsit..oare se va schimba acest trend?!Ieri seara,butonand telecomanda,am vazut-o pe Rita Muresan la o emisiune de divertisment si a marturisit ca nu-si vopseste parul..wow!Eram sigura ca are un ciocolatiu vopsit,insa afland ca este doar un par sanatos,nu si vopsit mi-a starnit admiratia.M-am vopsit timp de 3 ani si sper sa nu ma mai intorc la vopsea oricat de plictisitoare mi s-ar parea satenul meu uneori,caci un par sanatos este cel mai frumos par.

Magda spunea...

sa nu mai aud de par decolorat.am avut si eu cateva suvite foarte frumoase la inceput dar care imi dadeau batai de cap.parul decolorat este uscat,deteriorat,fara stralucire etc ,parul decolorat nu mai este par!

Ella Gheorghiu spunea...

Adela,vroiam sa te intreb cum putem sa avem un par nevopsit si care totusi sa nu para tern?folosesti un produs care-i ofera luciu parului tau?..cineva mi-a zis ca din cand in cand putem incerc un nuantator.Crezi ca nuantatorul nu distruge chiar deloc firul?ma gandesc ca tot chimicale contine chiar daca nu are amoniac...

adela sirghie spunea...

viorica, nu folosesc nimic, imi place luciul natural al parului.
La varfuri aplic fie serum, fie o crema cu 7 plante de la Phyto.
Chiar daca nuantatoarele nu au amoniac, tot contin chimicale, ai dreptate. Insa cei de la Phyto si cei de la 3 Chenes se pare ca au niste variante foarte interesante, pe baza de plante le gasesti in farmacie. Eu nu le-am incercat, pentru ca au aparut in Romania exact in perioada in care am hotarat ca nu ma mai vopsesc si nu ma mai nuantez orice ar fi!

Ella Gheorghiu spunea...

Cunosc gama de vopsea de la Phyto...wow!cum de esti atat de hotarata sa nu te mai vopsesti orice ar fi?
Crezi ca nu o sa te razgandesti never ever?te admir pt. asta...

adela sirghie spunea...

Parul meu a fost foarte dgradat si nu imi placea deloc, iar acum imi place. Ma voi vopsi doar daca o sa am multe fire de par albe. Si doar daca nu imi va sta bine cu ele:)