sâmbătă, noiembrie 14

idealul meu in viata e femeia cu mustata


Nu, idealul meu in viata nu e...femeia cu mustata. De fapt, eu nu am mai vazut o femeie cu mustata de foarte multa vreme, deci sunt indreptatita sa cred ca aceasta specie este pe cale de disparitie. Dar vreau sa va spun ca saptamana trecuta am vazut o femeie cocheta, aranjata, par frumos, ten curat, dialog ales... careia ii ieseau cateva fire de par din nas. Nu stiu daca ati vazut asa ceva, cert este ca eu ma holbam pur si simplu la narile ei. De-abia ma abtineam sa nu ii atrag atentia, sa o intreb de ce nu le scoate, sau sa ii spun ca ar trebui sa apeleze la o cosmeticiana.
Este evident ca si femeile au par. Pe brate, pe picioare, la subrat, unele se lupta cu mustata si barbia si au si cateva fire inestetice care ies din nas.
Asadar, cand mergi la cosmetica, cere esteticienei sa "intre", in decolteul narei tale. Daca te epilezi singura, acasa, cum fac eu, pune pe un bat de chibrit ceara calda, si cand epilezi mustata, intra mai sus, in interiorul nasului. Si smulge FARA MILA. Doare prima oara, apoi te obisnuiesti:)

28 de comentarii:

Anonim spunea...

Salut. Sunt Cristina V. E interesant blogul tau, astfel incat te adaug la schimb de linkuri, asa cum ai propus si tu :).

Sper sa ai o zi cat mai buna!

Mihaela Chelaru spunea...

Daaa foarte tare sa vezi modele de genul asta dar cand te uiti mai atent sa vezi ca o chestie minora strica totul :)).

Zuzele spunea...

am vazut eu de curand o lady cu mustata :)) si cu barba chiar! asa cum spui si tu de cocheta ta machiata careia ii iesea parul din nas, eu am vazut o doamna bine, foarte aranjata si imbracata bine careia i se vedea mustata pe sub fondul de ten..si, mai mult decat atat, perciunii se prelungeau cu niste fire lungi crescute pe obraz si care se continuau spre barbie.. yacccc...si mai avea si fard de obraz rosu...arata oribil. mi-era si rusine de rusinea pe care ar fi trebuit s-o simta ea. cat despre parul din nas, vad zilnic specimene d-astea :(

Anonim spunea...

Buna, Adela! Am vazut ca ai avut breton si acum nu mai ai.. ce i'ai facut pana a crescut.. k ma chinui si eu cu al meu.. si nu stiu ce sa'i fac..Al meu e gros si drept. Diana

Anonim spunea...

E groaznic sa vezi o femeie cu mustata.. Daca nu ai vazut specimene vino la mine in clasa.. te ingrozesti..am vreo 2-3 brunete si cu o mustata..:-s de te sperii.. Poate se gandesc am doar 17 ani.. si mai e de asteptat dar eu sunt de parere k odata ce vezi cateva firicele ar trebui sa le iei pentru sa sunt extrem de inestetice.Diana

moni spunea...

adela,cu ce ceara te epilezi acasa?eu mi-am luat odata din comert dar mi s-o parut a fi cu totul diferita fata de cea de la salon,cosmeticiana mi-a zis ca e o ceara cu unt.tu de unde o procuri?as vrea si eu sa mai economisesc din bani...
la inghinal reusesti singura?

Ella Gheorghiu spunea...

Primul cuvant care mi-a venit in minte:scarbos!

adela sirghie spunea...

multumesc, Cristina!
si tu esti deja la linkurile mele!

adela sirghie spunea...

Cristina, bine ai venit pe beautynews!

adela sirghie spunea...

Mihaela, asa este: un mic amanunt scapat de sub control distruge chiar si o opera de arta:(
bine ai venit pe beautynews!

adela sirghie spunea...

zuzelor, eu nu credeam ca mai exista asa ceva.
nu imi dau seama: chiar nu le spune nimeni?

adela sirghie spunea...

buna seara, Diana! eu am parul fin, chiar foarte fin si moale. Nu am avut un breton gros, ci o suvita mititica. Pana a crescut, l-am dat intr-o parte, iar cand mergeam la tuns, ii ceream stilistului sa il fileze putin, sa ii dea o forma asimetrica. Mie mi se parea interesant, nu am avut sentimentul ca ma chinui pana cand mi-a crescut parul!

adela sirghie spunea...

Diana, asa e, nu se mai accepta in zilele noastre sa ai 17 ani si sa ai mustata. Sincer, nu rad baietii de ele la voi in clasa?

adela sirghie spunea...

Moni, eu am cumparat 1 kg de ceara de la un targ de beauty. Sunt de vreo 2 ori pe an, primavara si toamna, si vin toate firmele sa expuna si sa vanda.
Eu reusesc singura si inghinalul:)
chiar am descris asta intr-un post mai vechi:)

adela sirghie spunea...

pt Viorica: eu ma tot intreb, oare nu se gaseste nimeni sa le atentioneze?

moni spunea...

offf adela....atatea targuri de beauty si inaugurari etc la voi in bucuresti....imi faceti in ciuda...:)
o sa mai caut pe net poate gasesc de unde pot comanda...

adela sirghie spunea...

imi pare rau ca nu te pot ajuta, Monica.
Insa cred ca gasesti pe net firme care sa iti trimita.
Eu am luat ceara si am topit-o in oala, nu am mai adaugat nimic.
A costat 36-37 Ron, nu mai stiu exact.

Beatrix spunea...

urat de tot:))
Eu la lucru am o tipa care are mustata si e nepensata, parul gras si uneori valvoi si pe deasupra miroase ciudat. Ma intreb uneori de ce nu am curajul sa ii spun toate chestiile astea, poate nu e deranjanta mustata cat este mirosul.

adela sirghie spunea...

Mika, eu cred ca ar trebui sa lasam jena la o parte si sa avem o discutie cu ele.
Cu siguranta se vor gandi la ce le spunem.
Si, cine stie? Poate chiar schimba ceva!

Butterfly spunea...

ar fi bine sa fie mustata la femei pe cale de disparitie, eu sunt obsedata sa nu am vreun fir rasarit pentru ca vad la altele si am impresia ca am si eu, chiar am tot timpul o penseta la mine pt cazuri de urgenta, cat priveste colega de serviciu,e aiurea sa ii zici dc nu esti apropiata, bine, pana la urma dc e deranjat ii zici si gata:d

cmaria spunea...

Jenant si pt un barbat, daramite pt o femeie! Si la unii barbati parul din ureche! Urit! Chiar am vazut ca sunt si niste aparate speciale pt indepartarea firelor de par din nas; probabil ca nu doare ca la ceara; deci solutii sunt ca sa nu fi dizgratioasa/dizgratios.

Ella Gheorghiu spunea...

Am o colega de 23ani care are un par intotdeauna nespalat(el fiind si gras)si ft. ft. spicuit.Niciodata nu mi-au placut persoanele cu parul spicuit..are cam de la umar in jos destul de mult spicuri.Intr-o zi nu am mai putut rabda si i-am zis ca poate cand merge acasa isi tunde si spicurile,dar frumos...si s-a facut ca nu aude...caci peste 15 min ma intreaba daca mi-am schimbat fdt...nu inteleg de ce se simt jignite cand daca mie mi-ar spune cineva ca imi scapa un amanunt din ingrijirea zilnica,nu m-as simti atat de ofensata dak are dreptate...pana la urma,e omenesc sa gresim.Insa faptul sa vezi un om care are de-a face zilnic cu oameni bolnavi si la care se uita ca viitor medic sa aiba parul vesnic ca o unsoare si spicuit(nu mai zis ca il poarta pe spate) mi se pare oribil.Cred ca sunt demodata sa cred ca igiena vine la pachet cu educatia...tu ce parere ai,Adela?P.s. nu o sa ii mai zic ca nu are rost...

Anonim spunea...

Nu am decat un baiat in clasa.. deci nu prea are cine sa rada de ele.. in schimb rad celelte fete;))Diana

Ella Gheorghiu spunea...

Iar azi a mai venit o colega cu parul "slinos" si culmea lasat pe umeri...cred ca e molipsitor!nu inteleg domnule,daca nu reusesti sa-ti faci timp sa te speli sau poate nu ai apa calda,prinde-ti parul in coada macar....

Anonim spunea...

eu pur si simplu nu suport sa ma epilez cu ceara.am incercat la subrat cu benzi pt ca asa mi-a venit atunci.m-am iritat c-am tare ,dar am fost perseverenta si acum nu mai este atat de dureros,chiar daca uneori mai apelez la lama.insa problema mare o am in zona inghinala.am firul foarte gros datorita lamei si am incercat la fel,cu benzi ,dar nu am reusit foarte mult.visez sa ma pot epila cu ceara ,acasa total,dar nu pot.nu suport.tu ai vreo metoda prin care mai atenuezi durerea?Cristina

adela sirghie spunea...

@Cristina: bine ai venit pe beautynews.
Pe mina ma ajuta o fiola sau doua de algocalmin luate cu o ora -o ora jumatate inainte de epilat. Insa de cand ma epilez singura, durerea e suportabila, si am renuntat la algocalmin. daca incerci, sa imi spui daca ai simtit vreo diferenta.
xoxo!

Anonim spunea...

am incercat si intr-adevar nu este asa dureros.ori ma autosugestionez ori chiar are efect.thanks!te pup

Anonim spunea...

Sunt de acord cu voi ca mustata este oribila la femei..nu-mi place parul la femei decat pe cap :)
Din pacate eu am foarte mult par pe corp si este un chin sa ma epilez, dar incerc sa-l indepartez cat pot de mult. De asta nici nu rad cand vad o femeie mai paroasa pentru ca stiu ce chin poate fi uneori indepartarea lui. Nu vorbesc aici de cateva fire de par..ci de hirsutism...
Eu si daca-l smulg a doua zi tot apar alte fire...m-am saturat:(