joi, noiembrie 5

Lalique de Lalique


Astazi am ajuns in Douglas la Unirea si m-am indragostit de un nou parfum: Lalique de la casa Lalique. Am incercat apa de parfum si mi s-a parut ca este esenta cea mai stylish pe care am incercat-o in ultima vreme. Este un parfum oriental floral, are un aer usor vintage, ceea ce il face, evident, foarte modern. Sticla este creatia lui Renee Lalique, are un design nobil si simplu, dar se inscrie la categoria "bijuterie". Intra in categoria parfumurilor pe care adori sa le porti in anotimpul rece, pentru ca aduce o caldura asemanatoare cu L de la Lolita Lempicka, nefiind insa foarte vanilat. Totusi, acum cand scriu, pe pielea mea a ramas un amestec destul de cald de vanilie si ambra, desi notele florale au fost foarte bine definite in primele ore de la pulverizare. Acordurile de inceput: gardenie, mandarina siciliana, mure, bujor sunt urmate de muguri de floare de portocal, magnolie, dulcele trandafir bulgaresc, iar finalul este un amestec de ylang ylang, lemn de santal, vanilie si ambra.
P.S. As vrea sa il primesc cadou de la Mos Nicolae si Mos Nicolae sa fie maine, cel tarziu poimaine:)

19 comentarii:

MadameCacharel spunea...

Wow, Adela. Mie chiar îmi plac parfumurile orientale, fine. O să îl testez. Dacă nu mă înşel, Lalique e parfumul preferat al Jessicăi Alba.

Anonim spunea...

buna dimineata.ti am descoperit nu demult si citesc in fiecare zi cu placere.iti multumesc

Ella Gheorghiu spunea...

Nu stiam despre acest parfum..o sa-mi fac timp sa-l miros caci nasul meu adora mersul la Sephora!imi place cum ti-ai schimbat blogul,desi ma obisnuisem ft. mult cu vechea infatisare...am o senzatie de prima intalnire...te pup!

adela sirghie spunea...

madamecacharel, sa imi scrii neaparat dupa ce il testezi. Mie mi s-a parut un parfum rafinat, nu face parte din new arrivals, deci nu vine cu puterea unuia nou lansat si cu marketing urias.
Nu stiam ca e parfumul preferat al Jessicai Alba.

adela sirghie spunea...

Anonim, bine ai venit pe beautynews by Adela Sirghie!
Ma bucur mult ca mi-ai scris, pentru ca asa imi dau seama ca acest blog chiar aduce info utile.
Te mai astept cu mare drag. XOXO.
Si sigur, daca iti mai amintesti, as vrea sa te rog mult de tot sa imi spui cum ai descoperit beautynews.

adela sirghie spunea...

viorica, multumesc mult. Cred ca era timpul pentru o schimbare la template, ma bucur ca mi-a dat Felicia un impuls:)
Lalique am gasit in Douglas Unirea, nu stiu daca au si la Sephora, am scris locatia pentru ca uneori sunt diferente la marile lanturi.
Sa imi spui cum ti se pare Lalique dupa ce il testezi.

Anonim spunea...

Buna, Adela! Am mai scris odata un comentariu dar se pare ca nu a mai ajuns. Eu am 17 ani si de vreo saptamana am inceput sa'ti citesc blogul care imi place foarte mult. Te admir si pe tine mult pentru sa esti o frumoasa si in special pentru ceea ce faci. Unul dintre visurile mele este sa fiu beauty editor sau ceva de genul acesta pentru ca sunt atrasa de tot ce inseamna infrumusetare si totodata si de fashion. Mi-ar placea daca mi'ai putea spune ce facultate ar trebui sa urmez si spre ce materii de studiu sa ma orientez. Multumesc mult.Diana

adela sirghie spunea...

buna seara, Diana,
ti-am raspuns. Nu mai tin minte unde ai scris exact, era un review mai vechi, exact acolo unde ai scris ti-am si raspuns:)

adela sirghie spunea...

Uite, am gasit eu si am dat copy paste.

Buna seara, Diana si bine ai venit pe beautynews, multumesc mult pentru frumoasele complimente!
Eu am terminat Litere, sectia romana-engleza.
Eu citesc mult:, literatura romana si universala, istoria artei, critica literara, sociologie, istoria modei, carti de beauty...
De foarte mare ajutor pentru tine ar fi sa ai un blog al tau, unde sa scrii zilnic si sa exersezi, iar in timpul facultatii sa incerci sa faci practica in redactiile revistelor. Asa o sa iti dai mai usor seama care este chemarea ta...
Si eu iti doresc succes, mai ales ca ai 17 ani si esti la inceput de drum si te mai astept cu mare drag pe beautynews.

Zuzele spunea...

hai ca mi-ai facut pofta sa-l incerc:) doar acolo, in mijlocul aromelor, mai uit si eu de problemele vietii.. :)

adela sirghie spunea...

si pe mine ma binedispun parfumeriile.
garantat.
chiar daca nu cumpar nimic, testez tot ce mi se pare interesant.

Ella Gheorghiu spunea...

Adela,te rog sa-mi spui daca ai mirosit parfumul "Desire me" de la Escada.Nu ma supar dak ai o parere contradictorie...eu il ador!

adela sirghie spunea...

Viorica, nu am incercat inca Desire Me, dar am vazut niste reclame foarte frumoase cu acest parfum!
insa o sa il incerc curand.

Anonim spunea...

Ce sa intampla? am trimis de 2 ori un comentariu si nu apare:(
diana

Ella Gheorghiu spunea...

Da,sa imi spui daca iti place!

adela sirghie spunea...

Diana, la mine apare. De doua ori comentariul tau si de doua ori raspunsul meu:)
Daca mai vede cineva aceste comentarii, va rog mult sa imi confirmati, ca nu imi dau seama ce se intampla!
Diana apare ca Anonim, dar a semnat la finalul comentariului ca Diana.

Ella Gheorghiu spunea...

Si eu le vad...apare ca anonim!

Anonim spunea...

am primit astazi parfumul lalique(de la aoro)pt ca in oraselul meu nu sunt parfumerii de top,iar cand merg in buc sau alte orase din europa am alte treburi si ajung mai greu sa testez parfumuri.mi-am cumparat multe parfumuri doar pentru ca am citit despre ele(majoritate de la chanel sau guerlaine,cateva dior sau hermes).deci un fel de blind-buy si recunosc ca in cateva cazuri am dat gres,in special la parfumurile care nu fac parte di sa zic asa elita. in sfarsit,ce vreau sa spun este ca m-a bucurat recenzia ta despre lalique,sticla a fost unul din principalele motive pt care l-am luat si faptul ca fost creat de sophia grojman.
da,e un parfum cald,vibrant,imi aminteste de vremuri frumoase,fericite.multumesc,inca o data.

adela sirghie spunea...

Da, toamna e o perioada perfecta pentru Lalique, mi s-a facut dor de el, il voi purta si eu zilele acestea:)