sâmbătă, noiembrie 21

dezamagiri cosmetice: Mascara Effet Faux Cils Noir YSL


In numarul din noiembrie al revistei Elle France citesc un interviu de o pagina, la rubrica Interview Vanity, care puncteaza cateva obiceiuri de beauty ale Siennei Miller, actrita pe care eu o apreciez atat pentru frumusete cat si pentru talent.
Printre altele, lauda mascara Effet Cils de la Yves Saint Laurent, pe care am avut-o si eu mai demult, dar care pentru mine a fost o mare dezamagire.
Inainte de a-l cumpara, am cerut parerea mai multor fete care il foloseau si spuneau ca este un produs senzational, ca da volum genelor ca nimeni altul, am citit cateva articole in care era de asemenea laudat, si l-am si incercat. Eram in aeroport, l-am folosit, mi-a placut pentru ca intr-adevar da volum maxim gewnelor, si l-am cumparat. Nu era deloc ieftin, dra credeam ca este o investitie, mai ales ca eu folosesc o mascara in jur de un an de zile inainte de a o arunca. Surpriza a venit dupa cateva ore, cand m-am uitat in oglinda si am vazut ca pe pleoapa superioara aveam pictat un fel de evantai negru carbon, urma genelor de fapt. Mi-a displacut extrem de tare, dar ma gandeam ca poate ma insel, ca poate nu e chiar asa, ca poate am avut emotii in timpul zborului. L-am folosit cateva zile, dar efectul era acelasi. Dupa o ora, trebuia sa sterg cu pudra surplusul de mascara de pe pleoapa superioara.
Nuuu, nu l-am aruncat, l-am facut cadou unei prietene care l-a adorat si mi-a spus ca este cea mai buna mascara pe care a avut-o vreodata. Pana la urma cred ca este vorba si de o anumita "potrivire", care la mine si la Faux Cils nu a functionat, pentru ca nu am mai auzit pe altcineva care sa se planga de acest produs.
Iata cat de diferite suntem intre noi...

34 de comentarii:

Zuzele spunea...

am mai auzit sa existe nepotrivire in materie de creme, unora sa li se para exceptional un produs, iar altora exact opusul, Dar, vorbind de un rimel, nu inteleg ce se poate intampla incat tie sa nu-ti placa deloc si altei femei, da?! Sa fie vorba de forma genelor, de lungime, desime? Nu stiu...Ti-am mai spus eu in trecut ca si eu am fost dezamagita de multe produse cosmetice ridicate in slavi de alte femei, inclusiv un rimel de la Chanel, cel mai prost pe care l-am incercat vreodata.
PS 1: astazi am fost la mihaela borcea la salon (aveam un voucher :) ) si mi-am ales un masaj de relaxare. Nu mai spun ca a fost minunat, insa, dincolo de asta, tipul (da, am avut "ghinionul" sa fiu framantata de un musculos :)) care m-a masat mi-a imbibat pielea intr-un ulei SUPERB cu extract de trandafir! Nu-ti poti inchipui cum imi miroase pielea si acum dupa 7 ore si cat de moale este! Am inteles ca este un ulei cu 80% extract natural din petale de trandafiri si ca se poate cumpara numai din saloane, dar este foarte scump :(
PS2: am citit intr-o revista de un magazin cu cosmetice bio, MioBio, care s-a deschis in Bucuresti. Ai fost pe acolo? Ma interesau preturile, desi sunt convinsa ca sunt foarte mari!

adela sirghie spunea...

Da, mascara de la YSL dadea un volum extraordinar genelor, dar ce folos ...daca tusul negru ramanea sub sprancene... consider ca am dat banii de pomana.
Nu stiu nimic de magazinul de care spui.

Ella Gheorghiu spunea...

Am auzit si eu despre acest rimel ca ar fi nemaipomenit,insa citind prin ce ai trecut tu il trec la categoria "asa nu".Intre mine si L'Oreal exista o nepotrivire totala mai ales la rimel si fdt.Orice rimel de la L'Oreal ma face sa plang la propriu..incat ajunsesem sa cred ca am o sensibilitate a ochilor,dar optand pt.Max Factor acum 2 ani mi-am dat seama ca doar la L'Oreal mi se intampla...ma gandesc ca contin ori mai multe chimicale ori pur si simplu ne detestam reciproc...

Unknown spunea...

Probabil ca tu ai genele foarte lungi si din cauza structurii osoase in zona ochilor, genele tale ajung sa atinga arcada. Daca mai pui la socoteala si tenul gras, e clar. Si mie mi s-a intamplat chestia asta cu vreo cateva rimeluri, dar nu si cu Faux Cils YSL.

Povestea mea cu acest rimel e alta: la inceput l-am adorat, mi s-a parut o revelatie, dar in prima zi in care am stat foarte multe ore cu el pe gene, mi-am dat seama ca la sfarsitul zilei genele mele aratau complet plouate. Nu mai erau lucioase, bine imbracate in mascara si definite, ci parca aveam un val negricios peste ele. Acum folosesc Rimmel Sexy Curves, care mi se pare muuult mai bun.In general, cam toate mascara-urile Rimmel mi se par above average.

adela sirghie spunea...

Viorica, si eu m-am impacat foarte bine cu Max Factor. 2000 calories este printre favorite.

adela sirghie spunea...

Raluca, eu am gene lungi, asa este, insa in zona ochilor nu exista deloc, dar absolut deloc glande sebacee. Acesta este si principalul motiv pentru care aceastaa zona se rideaza foarte repede. Pe de alta parte, nu imi dau seama cum o mascara simpla, ieftina, cumpparata de la Rimmel poate sa se comporte excelent, iar aceasta mascara mult laudata de la YSL sa fie de nefolosit pentru mine. Alte experiente proaaste am mai avut cu Chanel si Estee Lauder. Cea mai proasta a fost cea de la Estee Lauder, pentru ca mi-a facut foarte mult rau. Urmeaza sa scriu si despre ele.

madalina spunea...

te salut Adela. stii ca ma discutat la un moment dat despre mascara si ti-am spus ca eu nu obisnuiesc sa folosesc un astfel de produs, iar daca totusi l-as folosi numai la ocazii speciale, mi-as achizitiona unul foarte bun. Si am amintit de YSL. Mi-ai spus ca l-ai avut si ca e cel mai prost. Eu dimpotriva, auzisem ca e cel mai bun si ma tot gandeam sa mi-l cumpar, nu de alta, dar sa am si eu unul pentru serile speciale, cand ma duc la vreo chermeza... Ei bine pana acum nu mi-am luat nici unul, totusi din curiozitate, am sa ma duc sa il testez pe acesta sa vad daca voi pati la fel ca tine...

madalina spunea...

referitor la intrebarea pusa de zuzele despre magazinul MioBio. Am fost eu pe acolo acum 2 luni. preturile sunt cam cele de la L occitane, iar produsele destul de variate. magazinul arata excelent, primirea e foarte calduroasa, la modul ca te poti aseza sa bei un pahar cu apa sau o cafea... vanzatoarele de acolo mi-au dat si o carte de vizita- Alma Rusu, managing partner ( www.miobio.ro)

se afla pe strada Jules Michelet, nr.9

cmaria spunea...

Idem cu E. Lauder. Cind o sa postezi am sa descriu si eu experienta mea.Eu n-am avut Chanel sau YSL (cu mascara YSL m-a machiat o data o consultanta de la Beauty Shop -actuala Sephora- si am avut genele ca un paianjen si incarcate si dupa vreo citeva ore m-au usturat si ochii, dar nu mai mi-a aduc aminte cum se numea - de asta nici nu am mai incercat YSL-).Insa E. L. l-am cumparat, dupa ce l-am testat, mi-a placut, dar dupa citeva ore am patit cam ca tine. Cele de la Max Factor sunt oribile pt mine. Imi prieste si imi place mult (sunt la al -2-lea tub) Maybelline Volum Express Lift Up.

Unknown spunea...

Da, ai dreptate, Adela, legat de inexistenta glandelor sebacee in jurul ochilor. M-am exprimat eu prost, gandindu-ma la tenul meu gras, care mai si transpira peste tot. Mie chiar imi transpira orice bucatica din ten, inclusiv arcade, pleoape etc. Si din cauza asta anumite rimeluri mi-au lasat urme pe arcada. Daca nu folosesc un primer bun, adio machiaj de durata!

adela sirghie spunea...

Maria, important este ca ai gasit macar unul care sa fie potrivit pentru tine!

adela sirghie spunea...

Raluca, tenul gras nu este chiar atat de pacatos pe cat pare la prima vedere. La aceasta concluzie vei ajunge si tu mai tarziu,probabil cand te vei apropia de 40 de ani si vei vedea ca pielea ta nu este ridata, iar glandele sebacee isi vor incetini substantial productia bezmetica.

adela sirghie spunea...

Madalina, sa il testezi inainte, este scump. Iar daca nu ti se potriveste, te trezesti ca dai banii de pomana:(

Alexa spunea...

Iti tine aproape un an masara? Mie imi tine aproximativ trei luni, chiar mai putin, poate folosesc eu prea mult avand gene deloc fabuloase :) dar pe de alta parte, se si usuca in tub. Cel YSL de care spui tu cred ca mi s-a uscat in timp record! In rest, mi-a placut, chiar era spectaculos, l-am cumparat de 2 ori...
Insa mi se intampla si mie uneori evantaiul negru de care spuneai cu Hypnose, Lancome, pe care il am acum :( Care o fi explicatia?

adela sirghie spunea...

Alexa, chiar nu stiu. Probabil ca depinde de ingredientele folosite in mascara.
Pe mine vad ca ma tin foarte mult cosmeticele, fie ca e vorba de mascara, fdt, blush sau farduri de ochi. Probleme am la demachiantele de ochi, acolo folosesc o cantitate mare, pentru ca nu vreau sa agresez o zona foarte sensibila.

Magda spunea...

Adela te inteleg perfect!
eu consider ca mascara este un produs oarecum personal,ptr care nu poti garanta rezultat 100% ca al tau si altei persoane deoarece "potrivirea" genelor cu mascara difera de la persoana la persoana.
de ce spun asta?
pentru ca "genele mele nu-s ca ale tale",pentru ca fiecare are un mod al ei de a manui periuta si fiecare stie ce isi doreste sa obtina de la o mascara.eu ascult pareri,testez si apoi vorbesc despre acea potrivire de care spuneai si tu.de ex nu ma potrivesc la mascara nici cu sora mea si de multe ori se intampla ca ei sa-i placa cum arata respectiva mascara pe genele mele dar pe ale ei nu (si invers)

pupici

Butterfly spunea...

Si eu tin foarte mult produsele cosmetice cu exceptia demachiantului, pe care il schimb foarte des, dar rimelul, fondul de ten, desi le folosesc aproape zilnic tin cam un an de zile, rujul il arunc eu cand mi se pare dubios, pentru ca nu se termina niciodata.

adela sirghie spunea...

Magda, tu ce mascara folosesti acum?

Magda spunea...

acum folosesc Rimmel Max Volume Flash ca nu l-am terminat.imi place ,am mai scris intr-un comment despre el.la inceput mi le lipea dar apoi m-am obisnuit cu el si cred ca o sa il mai cumpar :)

Corina spunea...

eu nu sunt o adepta a machiajului excesiv, asa ca de cele mai multe ori nu apelez decat la un rimel pe care il consider, datorita rezultatelor, cel mai bun prieten al meu :)).

dupa cum am mentionat si mai sus, nu folosesc foarte multe produse pentru machiat, drept urmare nici nu consum foarte multi bani pe ele. in prezent folosesc Wonder Lash Mascara de la oriflame, dar si XX Volume de la miss sporty. ma rog, mai am unul si de la kalos, dar pe acela inca nu l-am folosit. sincer, singura diferenta intre primele doua produse pe care le-am mentionat este peria geniala a rimelului de la oriflame. este flexibila si e de asa natura facuta incat sa nu incarce genele in urma aplicarii. le contureaza foarte bine (cea de la miss sporty e tipica si nu mi se pare buna deloc).


din fericire pentru mine, genele mele sunt destul de lungi si nu prea imi bat capul nici cu volumul. apelez la rimel doar pentru putin contur ;). de aceea cred ca rimelul, in primul rand, consta in peria sa. in rest nu gasesc nicio diferenta intre ele.

Anonim spunea...

Hello! eu folosesc false lash effect de la max factor! este un rimel extraordinar! da un super volum genelor,care nu devin tepi, le alungeste si le curbeaza ( ale mele sunt drepte, si nu le intorc cu clestele...brrr, mi se pare creepy).Nu cade sub ochi, si rezista peste 30 de ore foarte bine!!Plus, un pret, mai mult decat atragator! Din tot ce am folosit pana acum, acesta mi se pare, de departe, cel mai bun!

adela sirghie spunea...

pt Anonim: nici eu nu am folosit niciodata clestisorul de gene.
Mi-a placut asa de mult 2000 calories, incat nu am mai incercat altceva de la Max factor!

adela sirghie spunea...

Corina, felicitari ca nu te machiezi excesiv. Mie imi pare rau cand vad fete foarte tinere, de liceu, care se machiaza tare, ziua in amiaza mare, am impresia ca acest lucru le imbatraneste.

m!ke'93 spunea...

Depinde de la persoana la persoana.Unele produse scumpe pot fi cu adevarat bune iar altele pot fi neasteptat de proaste.Cazul tau a fost unul subiectiv...poate esti mai speciala.:D

adela sirghie spunea...

hello, Mike bine ai venit pe beautynews!
Asa este, ai dreptate:)

cosmofever spunea...

Buna, Adela! Am dat de blogul tau acum cateva zile cautand pareri despre mascara Effet Faux Cils, si de atunci citesc incontinuu! Felicitari pentru blog, cred ca e unul dintre foarte putinele locuri unde gasesti comentarii relevante si argumentate, cu comparatii si exemple. O sa te urmaresc cu siguranta de-acum inainte :)

Acum, in al doilea rand, am citit ceea ce ai scris despre YSL. Eu caut o mascara pentru volum care sa nu curga la doua minute dupa aplicare (am avut surpriza asta inclusiv cu mascara scumpe, cum ar fi Dior sau Cargo). Am gene lungi, si nu imi plac cele pentru alungire. Ce parere ai despre Chanel Inimitable (are periuta de silicon, de-asta oscilez...) Am fost azi la Sephora si am testat mascara Bad Gal de la Benefit, si mi-a placut foarte mult, si e si foarte ok la pret - 93 lei. Ce zici? Multumesc anticipat pentru raspuns si numai bine :) - Andreea

adela sirghie spunea...

Cosmofever, bine ai venit pe beautynews. Ma bucur mult ca mi-ai scris si ca iti place blogul meu. Eu in acest moment am Bad Gal de la Benefit care imi place foarte mult, nu i-am gasit niciun defect. Daca l-ai testat deja si ti se potriveste, sfatul meu este sa ti-l cumperi. O varianta la fel de buna, dra mai ieftina(cred ca e jumatate din pretul Benefit) este 2000 calories de la Max Factor.

cosmofever spunea...

Pretul pentru Benefit nu mi se pare mare deloc, singura mea problema era sa nu curga si sa nu lipeasca genele, dar dupa ce l-am testat azi m-a convins...ma duc maine la Ina sa testez si Effet Faux Cils ca sa fiu impacata! :)

adela sirghie spunea...

am uitat de Chanel: nu am incercat pana acum decat o singura mascara, care nu mi-a placut deloc, absolut deloc. Era waterproof, dar ramanea ca un evantai pe partea superioara a pleoapei.

Anonim spunea...

Buna tuturor!
Acum ceva vreme am primit cadou aceasta mult laudata mascara.
Am fost foarte incantata, ma si vedeam cu genele fluturand....dar, surpriza...incantarea a disparut dupa cateva ore, cand, am constatat ca sunt "neagra" in jurul ochilor!
Cu siguranta, primul si ultimul de la aceasta firma!

adela sirghie spunea...

daaa, exact! dar sunt si fete care sustin ca e cel mai bun si ca nici ca nu isi vor cumpara vreodata altul. ce nebunie!

Produse cosmetice bio spunea...

eu cu l'oreal nu ma impac deloc, am dat odata 75 de lei de pomana pe unul

adela sirghie spunea...

Am intrebat-o pe Nastasia Soare de ce nu are mascara in gama ei si mi-a spus ca este fenomenal de greu sa fabrici una care sa se potriveasca tuturor. Eu credeam ca e cel mai usor lucru: negru, pentru volum etc, insa a spus ca este exact contrariul. Asa ca atunci cand gasesti una care ti se potriveste, bucura-te si nu o schimba (prea des).

Monica spunea...

Si la mine a fost superb , am gene chiar lungi , fac aerobic, transpir, alteori dorm poate o ora dupa-masa; se comporta perfect Faux Cils.
Eu sunt si pro L'oreal cand nu am drum la aeroport, 170 RON in Romania, eu nu dau pe el. Eu de un rimel Dior (DiorShow Extase) am ramas dezamagita, si mereu il completam cu altul pentru a obtine gene ridicate asa cum le vroiam.
Sincer best of all times al meu a fost de la MARGARET ASTOR Volume Artist , cel auriu, nici nu se mai gaseste, probabil a iesit din colectie.
Textura perfecta a cremei, perie perfecta subtire.