luni, noiembrie 30

bugetul meu de beauty si criza


Am avut un gel de cuticule verzuliu de la Alessandro, descris intr-o postare anerioara. Mirosea placut, era fin si dizolva frumos surplusul de pielite. Trebuia doar sa impingi cu un betigas special si sa astepti vreo 3 minute.
Insa am observat ca daca fac acest lucru imediat dupa baie, cand cuticulele sunt inmuiate si deci foarte usor de inmuiat, rezultatul este acelasi. Daca nu ai timp sa faci baie, iar dusul iti ia doar cateva minute si pielitele nu se inmoaie indeajuns de bine, pune niste gel de dus intr-un bol si stai zece minute cu degetele in el. Apoi impinge cuticulele cu betigasul, sa le inveti sa creasca micute si sa contureze frumos unghia.
Am ajuns la concluzia ca nu are rost sa mai dau banii pe o alta sticluta, din moment ce nu mai am probleme deosebite, iar pielitele mele au fost "bine educate".

14 comentarii:

Ella Gheorghiu spunea...

Trebuie sa imi schimb si eu stilul meu nesanatos de a-mi taia cuticulele..m-ama obisnuit asa,iar la toate manichiuristele la care am mers in lunga mea cautare de a o gasi pe cea mai profi(never ending story),toata mi-au taiat cuticulele...insa de o sapt incerc sa fac trucul cu betigasul...dureaza pana ma obisnuiesc!

Cristian Lisandru spunea...

Probabil că reprezentantele sexului frumos vor fi încântate de aceste sfaturi desprinse din experienţa de viaţă... O seară bună îţi doresc...

adela sirghie spunea...

Viorica, incearca sa nu le mai tai deloc. Fa trucul cu betigasul in fiecare zi pana cand se invata sa creasca frumos, apoi o data la trei sau patru zile, pentru intretinere.

adela sirghie spunea...

Cristian, asa este, fetele de obicei sunt interesate si de partea de beauty:)

Roxana spunea...

Mi-a fost foarte greu la inceput cu betigasul. Eu folosesc ulei de cuticule, gelurile nu imi plac. Tot le mai tai putin odata la 2 saptamani si la asta nu pot/vreau sa renunt.

adela sirghie spunea...

eu, in timp, m-am obisnuit atat de mult cu betigasul, ca forfecutele au devenit inutile.
La inceput, si mie mi s-a parut ciudat.

rio spunea...

Adela, cat a durat "educarea" cuticulelor la tine?

adela sirghie spunea...

Rio, a durat vreo luna, dupa care mi s-a parut foarte simplu.
In plus, ia mult mai putin timp si nu exista deloc riscul sa te ranesti din greseala. cand foloseam forfecuta, oricata grija aveam, tot mai taiam prea muilt si curgea sange. Si nu sunt neindemanatica. Betigase am cumparat de la Sephora Magheru.

Corina spunea...

postul asta imi este cat se poate de folositor. de cand am inceput sa imi ingrijesc unghiile, adica cu cativa ani buni in urma, am obisnuit sa imi tai cuticulele. dar de cand am aflat ca cuticulele nu trebuie taiate, caci au rolul de a hrani unghia, am incercat sa nu le mai tai. faza este ca in momentul in care am incercat sa fac lucrul acesta cu betigasul, cuticulele s-au rupt, nu stiu cum sa zic mai exact. aratau foarte neingrijite, asa ca am decis sa le tai. adela, imi poti recomanda un filmulet in care este prezentata metodaa corecta de a impinge cuticulele??

adela sirghie spunea...

Corina, nu stiu niciun filmulet:(
dar pot sa iti dau eu cateva sfaturi. Cuticulele trebuie foarte bine inmuiate si impinse delicat dar insistent catre baza. Chiar zilnic daca spui ca sunt uscate si au tendinta de a crapa. Apoi trebuie sa hidratezi bine de tot cu o crema de maini, pe care sa o aplici de cateva ori pe zi pentru inceput. Se va rrezolva in timp, dar trebuie sa insisti. Daca ramai cu bucati rasfirate de pielite intarite, le tai cu forfecuta in prima faza, dar atentie! numai ce simti ca e intarit si doare.
Daca mai ai intrebari si nelamuriri, sa imi spui, sa rezolvam problema, da?

Anonim spunea...

Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj

Ella Gheorghiu spunea...

Am uitat sa iti zic ca de ieri am inceput acest "tratament"...nu mai vreau sa le tai never!

adela sirghie spunea...

Viorica, ma bucur ca indemnul meu are acoperire!
xoxo

Corina spunea...

adela, multumesc mult de tot pentru sfaturi si pentru altruism :P. chiar acum le pun in aplicare. multumesc frumos :) !