miercuri, noiembrie 18

pudra ca puful de papadie


Folosesc de aproximativ doua luni noua pudra de la Benefit, Dandelion. Este, cum o spune si numele, usoara ca puful de papadie. De regula, o aplic peste fdt, pentru ca are rol de fixare a machiajului, este invizibila si are pigmenti luminoptici, care ajuta tenul meu stresat sa para mai odihnit si mai vesel. De cateva ori am folosit Dandelion si fara fdt, iar rezultatul a fost multumitor. Cand tenul meu e linistit, am dormit bine noaptea si nu am cosuri pe care trebuie sa le acopar cu fdt ca sa nu se observe, pot sa jur ca rezultatul a fost multumitor, iar faptul ca am folosit pudra nu a fost observat de nimeni. Toata lumea a crezut ca "nu m-am dat cu nimic".
Cand am vazut prima oara pudra aceasta de la Benefit, nu am crezut ca o sa o folosesc vreodata. De fapt, nici nu am prea bagat-o in seama, dar acest lucru s-a intamplat cu mai multe produse de la Benefit. Si stiti de ce m-a laut prin surprindere? Pentru ca este roz! ROZ! Si intrebarea mea legitima a fost, bineinteles: Cum, Doamne iarta-ma sa ma dau eu cu pudra roz pe fata, ca babele alea de la metrou, cu flori in cap? Aici, ca sa va lamuriti despre ce vorbesc, trebuie sa va spun ca mie mi se potrivesc numai nuantele bej, aurii, fildes sau vanilie. Oricum , cele cu baza galbena. Nu vorbesc de blush, acolo rozul este binevenit. Pentru a lua pudra, folosesc o pensula mare, desi si cea care este in cutiuta pare sa fie destul de buna. Pudra aceasta este un fel de voal transparent, care lasa pe ten un fel de lumina, datorita agentilor luminoptici. Nu are deloc sclipici, dar da din plin luminozitate, armonizeaza perfect culorile(fdt si blush)si imi da un aer diafan, pe care eu l-as descrie ca fiind asemanator cu al balerinelor pe scena.
P.S. Neaparat de incercat la standul Benefit la urmatoarea vizita!

18 comentarii:

Oana spunea...

si cam ce pret are aceasta pudra? :) mersi

SoSheSays spunea...

Suuuper....chiar ca trebuie sa o testez. Multumim pentru recomandari!

Unknown spunea...

Tot dau si eu tarcoale acestei pudre, dar ma tot roade o intrebare: are cumva vreun efect matifiant? Adela, stiu ca si tu ai tenul gras, asa ca astept o 'iluminare' de la tine :)

Zuzele spunea...

vai cat de bine arata!!! sunt convinsa ca are si calitate foarte buna, dar pe mine m-a cucerit ambalajul :) este genial, ca de fapt toate produsele din gama Benefit.

Ella Gheorghiu spunea...

Adel,iti multumesc ca ai facut o descriere amanuntita a acestei pudre...de cand cu Coralista,ador Benefit-ul.Sigur trebuie sa fac o vizita de urgenta la Sephora.Arata adorabil si chiar am nevoie de iluzia optica a luminii...sa-mi dea un pic de stralucire.Tu o folosesti si cand esti obosita,nu?Cum o folosesti?Eviti zona unde ai aplicat blush-ul sau te dai inainte de blush?

Magda spunea...

Da,da neaparat de incercat.dupa ce ai scris topul in postul trecut am luat produsele la rand si le-am cautat pe internet.in sepcial pe aceasta am cautat-o deoarece initial am crezut ca este blush vazand-o asa roz.e sweet cutiuta ca de altfel multe din produsele Benefit


te pup

felicia spunea...

Eu am descoperit de ceva timp fardurile minerale Bare escentuals(in state) sau Bare minerals(aceleasi ,dar se numesc diferit in Europa-exclusivitate Sephora ).
F. naturale si recomandate in tenul acneeic.
Din pacate la noi nu sunt.

adela sirghie spunea...

Hello Oana, bine ai venit!
Dandelion costa 136 Ron.

adela sirghie spunea...

Raluca, vesti bune: are efect matifiant.
Am uitat sa scriu asta in tezt, scuze!

adela sirghie spunea...

Zuzelor, mie Benefit mi se par niste produse foarte aiurite dar geniale!

adela sirghie spunea...

Beauty, neaparat sa o testezi.

adela sirghie spunea...

Viorica, pudra este rozalie, dar pe ten este transparenta. O dau dupa fdt si blush, ca sa uniformizez.

adela sirghie spunea...

Magda, si eu am crezut initial ca e blush. Chiar o poti folosi ca blush, dar daca o aplici de vreo cinci sau sase ori in zona pometilor, altfel nu e deloc vizibila.

Alexa spunea...

Da, chiar e foarte dragut felul in care au conceput-o, ambalajul.
Cred ca e asemanatoare cu meteoritii mei de la Guerlain. Sunt un mozaic colorat dar pe piele se vede translucid...nu mov, roz, albastru :)

adela sirghie spunea...

Felicia, si eu am citit multe, multe comentarii pozitive referitor la Bare Minerals, insa nu le-am incerat niciodata. Eu as vrea sa incerc mai toate produsele cosmetice din lume, dar cred ca nu voi reusi niciodata:(
Dar te invit cu mare drag sa ne scrii chiar tu, daca iti face placere, bineinteles.

adela sirghie spunea...

da, Alexa, cred ca au acelasi principiu!

Andreea spunea...

si eu am regasit cosmeticele Benefit pe aici.Am folosit si am fost mai mult decat incantata de Erase paste benefit,cel mai bun anticearcan folosit pana in prezent!
Mi a facut cu ochiul si pudra asta,dar mai am inca alte 4 pudre si totusi am zis ca saptamana asta o sa dua o raita in mall si o sa o achizitionez si eu. Multumim de feedback.

adela sirghie spunea...

Andreea, este o pudra foarte soft, insa daca deja ai patru...mai amana pana mai termini din ele, sa nu expire ceva intre timp, ar fi pacat.