duminică, noiembrie 8

After Party Rescue: How 2 Do It


Aseara am fost in White Horse, cred ca am stat pana in jur de ora 2(dimineata, evident). Asadar, La multi ani- tuturor Gabrielelor si Mihaelelor, stiute si nestiute de pe beautynews!
Era foarte multa lume si aproape toti fumau, aproape ca nu vedeam dintr-un capat al altuia al barului. Dar cum mie mi-a placut mereu atmosfera de pub irlandez, din cand in cand trec cu vederea acest neajuns. Cred ca am stat trei ore. A doua zi dimineata, insa parul meu mirosea ingrozitor, pielea si hainele erau imbacsite si ele, parca eram o scrumiera care nu a fost golita de doua saptamani. Asa ca primul lucru in aceasta frumoasa zi de duminica a fost o detoxifiere : dus, spalat pe cap, scrub pentru corp, scrub pentru fata. Dupa ce am terminat toate acestea, am ajuns la concluzia ca tot este prea putin fata de cat fum am inhalat eu cu noaptea trecuta. Asa ca am preluat regula vintage a bunicii: am fiert apa in oala, am pus doua plicuri de musetel si am stat la abur, acoperita cu un prosop, vreo zece minute, timp suficient, cred eu, ca toate toxinele sa se scurga datorita apei fierbinti. Apoi am tapotat usor fata cu un servetel, iar cand apa cu musetel s-a racit suficient, am folosit-o pentru a ma spala cu ea pe fata. La final am aplicat o masca cu ginseng de la Vegeticals.
Si m-am gandit, evident, la un nou How 2 Do It!

12 comentarii:

Butterfly spunea...

Povestirea ta mi-a amintit de timpurile cand colindam eu cluburile, cat ma mai chinuiam sa scap de mirosul de tutun, eu fiind nefumatoare il detectam foarte repede peste tot,
P.S. Multumesc foarte mult pt banner, este o bucurie imensa pentru mine sa ma vad acolo xoxo

lorenabr spunea...

Super deci nu sunt singura care procedeaza exact asa;) Aburele chiar face minuni, si pielea isi revine superb. Super post:)

Ella Gheorghiu spunea...

Trebuie sa imi incerc si eu acest tratament cu aburi...im faceam mai demult,dar am renuntat.Ma confrunt cu exfolierea pielii pe frunte si nu stiu imi ismt fata uscata...haha..uscata si grasa!Pare un paradox,dar nu e...mi-am aplicat o masca cu mierea si tot ma masez cu unguent de galbenele si degeaba...

Zuzele spunea...

ceva de genul asta am patit si eu sambata seara. am fost la o nunta si, dupa dans, agitatie, fum de tigara, maini pe fata, par transpirat, aratam si ma simteam jalnic duminica dimineata. Eram atat de obosita ca m-as fi aruncat in par asa imbracata si cu ultimele urme de machiaj pe care le mai pastram pe fata. Dar, NU! sub nici o forma nu puteam sa-mi maltratez pielea si mai rau decat era, saracuta de ea! cu ultimele puteri m-am demachiat cu apa demachianta de la Uriage, apoi am mai dat un strat cu gelul cu roze de la By Terry, sa simt eu ca sunt cu adevarat curata, am facut un dus rapid, am aplicat serumul cu vitamina C si crema in jurul ochilor si m-am bagat la somn ca nu mai puteam sta in picioare:)
Am dormit vreo 8 ore neintoarsa si cand m-am trezut, mi-am reluat ritualul de reimprospatare :) O baie fierbinte cu sare si spuma, apoi mi-am facut peeling cu o sare foarte misto de la Marea Moarta Obey your body, apoi am mai dat un strat si cu untul acela de la Sephora, masca de fata, masca de par...de toate mi-am facut :) am aplicat si o crema de corp care m-a uns pe suflet si eram ca noua :)
ce senzatie misto am avut! ma simteam curata si proaspata si ma gandeam ca nu vreau sa repet prea des "baia" de fum de tigara! ma si gandeam in acelasi timp la femeile care fumeaza si cele care isi petrec seara de seara in club... cat de mult trebuie sa sufere pielea lor...

MadameCacharel spunea...

Nu am mai folosit de mult timp aburii pentru ten, dar cred că o să mai încerc.

Magda spunea...

nici eu nu mi-am mai facut de mult tratament cu aburi.aburii deschid porii,curata iar dupa cateva sedinte pielea capata stralucire si finete.poate imi fac unul cu menta cand ma duc acasa

adela sirghie spunea...

welcome, My Lady Butterfly.
cum si tu mi-ai facut o surpriza frumoasa fara sa imi spui, am procedat la fel:)

adela sirghie spunea...

Lorena, aburul este una dintre cele mai simple si mai eficiente metode de beauty pe care le cunosc.
Ce ciudat ca uitam de ea, nu-i asa?

adela sirghie spunea...

Viorica, tenul gras si deshidratat nu e chiar un capat de tara! Probabil ca ai un strat de celule moarte care nu vrea sa se desprinda de epiderma, asa ca trebuie sa fii perseverenta, ceea ce si faci:)

adela sirghie spunea...

bravo, Zuza G!
ce unt de corp ai folosit?

adela sirghie spunea...

MadameCacharel, pe nedrept uitam de baia cu abur pt fata, pentru ca este o metoda care da rezultate bune intotdeauna.

adela sirghie spunea...

Magda, aburul cu menta face un mare bine tenului gras, te racoreste, desi stai la o minisauna!