sâmbătă, noiembrie 28

Un lifting instantaneu al fetei. Chiar acum.


Dupa cum am spus, imi sta bine cand imi strang parul in "coada de cal". Dar am omis un mic secret, pe care ar trebui sa il stie si sa il utilizeze, la nevoie, toate fetele. Cand prinzi parul la spate, mai sus de mijlocul capului se produce automat un lifting al fetei, trasaturile fetei capata un trend ascendent. Cu cat coada este mai sus, catre crestetul capului, cu atat mai bine. Incercati acest mic exercitiu in fata oglinzii si veti vedea ca am dreptate. Cand esti obosita, cand esti intr-o perioada de stres, sau cand pur si simplu nu mai esti la prima tinerete, apeleaza la acest mic truc. Nu am auzit pe nimeni sa se planga cum ca nu ar da rezultate:)

15 comentarii:

ColourMePretty spunea...

ai dreptate, prins cat mai sus si cat mai strans intinde pielea obrajilor. Numai ca eu evit sa il mai prind strans de teama ca fortand radacina sa nu se rupa fire. dar din cand in cand e o idee buna, intinereste si in functie de modul de prindere fie da clasa fie te copilareste.

MadameCacharel spunea...

Am observat că şi Monica Bellucci foloseşte acest truc şi îi iese de minune. Ai dreptate!

Anonim spunea...

Buna, Adela. Stiu ca intrebarea mea nu va avea legatura cu postul tau despre coada de cal dar am o nelamurire, de vreme ce nu ai postat nimic despre acest brand inca:
In magazinele Sephora in care ai mers, de la noi, bineinteles, ai gasit produse de la Clinique?
Nu stau langa un Sephora si am vazut pe site ca au preturi destul de bune, m-ar interesa un fdt (Clinique Superfit) si un cocealer (Clinique City Cover), despre care am citit numai lucruri bune. Nu'mi prea permit sa dau o fuga la Bucuresti/Constanta (distante cam egale pt mine) doar sa ma uit prin magazin asa ca as vrea sa si cumpar daca gasesc.
Deci, ai vazut acest brand?

Pupici, Eliza.

adela sirghie spunea...

Bine ai venit pe beautynews, Eliza.
La Sephora gasesti o gama generoasa de Clinique. Iti recomand Bucuresti,pentru ca din comentariile fetelor, inteleg ca aici sunt stocuri mai mari si mai variate. In plus, daca nu gasesti nuanta potrivita la un magaazin Sephora, mai gasesti cateva centre foarte bine aprovizionate. Si mai este si Douglas, deci ai mai multe variante.
Eu nu folosesc nimic de la Clinique, de aceea nu am scris. Am folosit mai demult, mi-au placut produsele, deci nu am niciun motiv sa cred ca nu ti se vor potrivi si tie..
XOXO

adela sirghie spunea...

Ramona, si eu am stat, ca si tine si am cantarit avantajele si dezavantajele:)
Mie avantajele mi-au iesti mai multe decat stricaciunile.
In alta ordine de idei, eu voi continua sa spun ca vopseaua este principalul distrugator al parului, pentru ca este un proces permanent. Chiar daca ziua ai purtat pparul prins in coada, noaptea il desfaci, ceea ce inseamna totusi o pauza insemnataa.

adela sirghie spunea...

Frumoasa femeie, Monica Bellucci.
Pare sensibil mai tanara cand este cu parul prins in coada, foarte buna remarca, eu nu ma gandisem la ea.

Anonim spunea...

Recunosc, folosesc trucul asta cam mult in ultima vreme; sper sa nu-mi ajunga gura unde sunt sprancenele! si sprancenele prin zona occipitala(I'm joking) nah, de la o varsta, faci tot felul de mismasuri ca sa mai alungi anii; dar dupa o zi de purtat parul asa, ma cam doare scalpul si simt o mare usurare cand il eliberez; cateva ore, 3-4, e ok. sys

Anonim spunea...

Recunosc, folosesc trucul asta cam mult in ultima vreme; sper sa nu-mi ajunga gura unde sunt sprancenele! si sprancenele prin zona occipitala(I'm joking) nah, de la o varsta, faci tot felul de mismasuri ca sa mai alungi anii; dar dupa o zi de purtat parul asa, ma cam doare scalpul si simt o mare usurare cand il eliberez; cateva ore, 3-4, e ok. sys

adela sirghie spunea...

hei sys, me2!
cu anii, trucurile si mismasurile acestea se vor inmulti.
Promit sa dezvalui, pe parcurs,toate artificiile care mi se par insemnate.

rio spunea...

Tocmai pentru ca imi prindeam parul in coada prea des in ultimul timp, am decis aseara sa ma tund. Bob. Pana la nivelul barbiei. In conditiile in care in ultimii zece ani am purtat parul lung. Am tinut ochii inchisi pe tot parcursul schimbarii de look. Si a meritat. Am un par...pfiu...nu imi vine sa cred: matasos, fara fire rupte siiiii cu volum. Tu, Adela, ai avut o contributie in sensul asta. Mai exact, postul despre parul gras, prins in coada. So, thanks.
Week-end placut tuturor.

adela sirghie spunea...

Rio, ma bucur ca esti atat de curajoasa si te-ai tuns. Multe fete refuza sa faca acest gest extrem, chiar daca au parul varza.
Deci a fost o schimbare de look fericita, bravos!

moni spunea...

si mie mi s-a parut mereu ca arat altfel cu parul prins sus...dar niciodata n-am stat sa studiez acest efect :)
in ultimul timp insa am renuntat de tot la a-mi [prinde parul caci mi s-a regenerat iar cand il prin am mii de fire de par scurte care imi stau in sus :))
acum mi-a mai crescut si e mai bine dar il prind rar,mai mult cand fac treaba prin casa

Ella Gheorghiu spunea...

SI un alt plus ar fi ca ne da o nota de rafinament...

adela sirghie spunea...

Da, si mie mi se pare ca da un plus de rafinament, Viorica. Insa cu o conditie: sa nu fie murdar. Cand parul e murdar, uleios, trebuie spalat, nu prins in coada, pentru ca se vede.

Magda spunea...

eu nu imi pot strange parul in coada de cal ptr ca il am filat, prea scurt si foarte moale :(