luni, noiembrie 16

Fleur de Noel


Mi-au placut intotdeauna editiile limitate, de Craciun. Au un aer de sarbatoare, sunt mai frumos colorate, mai bine ambalate si miros a zile libere, cu ceaiuri aromate, cozonaci cu nuca, multe carti citite cu matele dormind in brate si filme bune de vizionat la caldura. Prin urmare, cand am vazut noua colectie Fleur de Noel de la Yves Rocher, cu galben, alb si auriu, am ales un sapun gel pentru maini, un gel de dus spumant si o crema de maini hidratanta. Impreuna cu un saculet din organza in nuanta sampanie, costa 25 Ron(set nedisociabil). In aceeasi colectie, special creata de sarbatori, mai exista un balsam hranitor pentru buze si o colectie de trei sapunuri, dar eu am numai setul despre care am povestit mai sus. Toate produsele miros a flori albe si esente fructate combinate cu note rafinate de mosc. Cel mai mult imi place crema de maini, pentru ca este hidratanta, fara sa imi lase pe piele o pelicula uleioasa.

11 comentarii:

Oana spunea...

setul acesta e numai bun pt un cadou de Craciun.. si asa ca eram in pana de idei :))) multumesc pt idee :D

adela sirghie spunea...

Oana, bine ai venit pe beautynews! Cand am primit comentariul meu, exact la asta ma gandeam, ca am uitat sa scriu in textul meu ca mi se pare un cadou foarte dragut.
Acum, ca ai mentionat tu asta, nu mai scriu, pentru ca stiu ca fetele care imi citesc blogul, sunt curioase sa vada si comentariile si cu siguranta vor citi si ce ai completat tu:)

Jules spunea...

De unde anume se pot achizitiona :) ?

Ella Gheorghiu spunea...

Da,chiar ca e un cadou perfect de Mos Nicolaie...mie mi-ai starnit apetitul pt un delicios cozonac cu nuca proaspat iesit din cuptor si o cana cu lapte cald...ah!sa vina Craciunul...

Adia spunea...

Buna :) de ieri iti tot citesc blogul si am ajuns deja la postarile din mai :) Oricum, am vazut ca esti tare priceputa in domeniul cosmeticelor, asa ca m-am gandit sa te rog sa imi recomanzi o crema da fata (sau 2, de zi si de noapte). Am tenul sensibil, cu tendinte acneice am am folosit cateva luni normaderm de la vichi, care imi place foarte mult, dar acum mi s-a uscat asa de tare ca pare exfoliat si dupa ce ma dau cu bioderma cu spf 50,care ar trebui sa ma ajute dar nu prea o face. Am vazut ca tu ai tenul gras, dar ma gandesc ca poate stii vreo crema buna pentru cel uscat.sa fie pe cat posibil delicata, pentru ca daca tenului meu nu-i place ceva se inroseste de furie :p

adela sirghie spunea...

hello Jules, eu primesc cataloage de la ei. Trebuie sa intri pe site si vei primi si tu au si un nr de tel unde poti comanda, 021 203 6131.

adela sirghie spunea...

Buna seara, Adia, ma bucur mult ca iti place beautynews! Bine ai venit!
Sunt foarte flatata ca ai ajuns...la luna mai :)
In ceea ce priveste tenul tau, din ce mi-ai spus, cred ca este in continuare acneic, dar foarte deshidratat dupa ce ai folosit Normaderm. Cel mai bun sfat pe care ti-l pot da? Sa te duci la un consult dermatologic, pentru ca trebuie ca cineva competent sa se uite cu mare atentie la tenul tau si sa stabileasca exact ce se intampla cu el.
Sa imi spui ce decizi sa faci:)

Adia spunea...

Pai am fost, am facut un tratament cu creme, medicamente si vitamine si acum e in principiu ok..doar ca sunt ff alba si cand imi iese cate un cos se vede exagerat de tare. Asa ca principala problema acum e hidratarea, si inca iti astept sfatul daca ai vreo idee :)
PS: am terminat blogul, si maine am partial! poate o sa scriu despre el daca nu stiu vreo intrebare :p

Butterfly spunea...

Mie imi plac foarte mult ambalajele produselor de sarbatori, parca au asa un farmec aparte...

adela sirghie spunea...

Adia, ma bucur mult ca ti-a placut atat de mult blogul, incat l-ai citit pana la capat:)
Este cea mai buna veste pe care ai putea sa mi-o dai.
Dupa cum stii deja, eu nu recomand creme, ci spun ce mi s-a potrivit in materie de beauty, ce mi-a placut, ce am descoperit sau ce mi-a facut bine; iar eu intr-o situatie asemanatoare, de deshidratare datorita cremelor pt ten acneic, am folosit pure calmille de la yves rocher, care este si pentru zi si pentru noapte. Este hidratanta, pentru ten normal si sensibil, calmeaza si este usoara si placuta.
Totusi, recomandarea mea este sa apelezi tot la sfatul unui dermatolog, acelasi la care ai fost si prima oara, pentru acesta ca deja iti cunoaste istoricul pielii si te poate indruma cel mai bine, in functie de varsta, de starea actuala a pielii tale si de sensibilitatea marita pe care o ai:)

adela sirghie spunea...

Butterfly, ambalajele de Craciun arata minunat! Imi plac ofertele, vitrinele magazinelor, amestecul de rosu, verde si auriu si bineinteles, am impresia ca toate miros mai frumos.