miercuri, noiembrie 11

nu mi-e frica de uscatorul de par


Stiu ca multe fete prefera sa uite de uscatorul de par sau sa il foloseasca foarte rar. Este considerat un dusman al parului frumos si toate "manualele de frumusete" te indeamna sa te scuipi in san(uneori si de trei ori consecutiv!) inainte sa ii dai drumul si sa il folosesti:) Cred ca prima oara l-am folosit cand aveam 10 ani, si sincer nu stiu daca mi-a stricat sau nu parul. Si daca da, si mai ales in ce masura a facut-o, nu pot sa va spun, pentru ca nu stiu. Aerul fierbinte nu face bine, de acord, dar poti opta pentru un nivel mediu, pentru ca eventualele daune sa se reduca.
Ce pot sa va spun, este ca in perioada de toamna-iarna-primavara devreme, eu il folosesc intensiv. Daca nu fac acest lucru, trebuie sa ies din casa cu parul ud, lucru atat de nerecomandabil, incat ma poate tintui racita bocna, in pat sau la spital, depinde de gravitatea situatiei, mai bine de o saptamana. Deci pentru mine, interdictia de a folosi uscatorul de par, este un mit fals, pentru ca imi spal parul dimineata, nu seara.

32 de comentarii:

Magda spunea...

tocmai ce am folosit uscatorul de par si am intrat pe blog sa vad ce e nou :) eu imi spal parul cand pot/am nevoie deci atat dimineata cat si seara si nu pot pleca/adormi cu el ud.plus ca daca nu-l folosesc parul meu nu are volum si forma.asta este...la fel procedez si eu:optez pt un nivel mediu,il tin cat mai departe de par dupa care aplic un tratament intens pentru parul deteriorat.intru in club si "nu imi este frica de uscatorul de par"

simonik spunea...

nici mie nu mi-e frica!spalat pe cap fara uscator nu exista. eu ma spal seara, parul meu e lung si bogat, iar daca nu-l usuc, dimineata il am tot ud. folosesc uscatorul si placa dupa fiecare spalare si nu am parul ars, uscat, tern. pentru mine si interdictia folosirii placii de par este un mit fals.

Alexa spunea...

Eu folosesc cel mai frecvent peria cu uscator Rowenta (e rotativa dar nu folosesc tot timpul functia asta). Daca nu, arat ca zuza nebuna, creata indecisa. :)

Anonim spunea...

Nici mie nu mi-e frica de uscatorul de par.am doua motive,chiar 3:
1.Am auzit ca uscatorul usuca parul(si la propriu si la figurat) si cum al meu e gras....Doamne-ajuta!
2.Eu de obicei imi spal parul seara dar oricat de cald ar fi in casa peste noapte se mai raceste si ma trezesc dimineata cu nasul infundat daca ma culc cu parul ud.
3.Tot in legatura cu spalatul parului seara: daca ma culc cu el chiar si umed(nu neaparat ud) a doua zi sta in toate directiile.Oricum parul meu are vointa proprie si sta numai cum vrea el indiferent ce i-as face dar in cazul asta chiar sta in toate directiile.

flavius spunea...

servus...
:) ok, Adela... bun gasit!
numai bine

MadameCacharel spunea...

Eu n-aş putea să nu mă usuc pe păr iarna.
Vara mai ies cu el ud afară, dar când e foarte cald şi se usucă aproape instantaneu.

adela sirghie spunea...

Simonik, placa de par nu am folosit, dar cred ca de uscatorul de par se face prea mult tam-tam.
Traim intr-un secol al vitezei, nu ai cum sa stai o zi intreaga asteptand sa ti se usuce parul!

adela sirghie spunea...

Flavius, servus, bine ai venit pe beautynews!

adela sirghie spunea...

alexa
ce funny ai spus
zuza nebuna creata indecisa!
ar trebui sa ne trimiti si o poza:) si sa o semnezi anonima, desigur!

adela sirghie spunea...

bine ai venit pe beautynews, bookwormm!
te invit si la testimonials daca ai timp!

adela sirghie spunea...

Magda, dar tu iti dai seama cate tabu-uri exista?
Inainte sa incep sa le scriu, credeam ca sunt numai cateva!

adela sirghie spunea...

MadameCacharel,
vara si eu ies din casa cu parul putin ud. Imi place sa simt ca se "zvanta" in soare.

ColourMePretty spunea...

mie imi este frica de el,am avut o perioada cd il foloseam dupa fiecare spalare...adica la minim 5-6 zile...si s-a vazut diferenta in sens negativ,varfuri tocate foarte repede.Acum poate am eu parul sensibil,ce-i drept e rar si foarte fin,nici buclele nu prea imi tin.Cat despre placa,am un remington 2x,modelul lat...nu pot spune daca m-a afectat pentru ca ma faceam cam de 3-4 ori pe luna iar apoi am renuntat total pt ca oricum parul sta drept,enervant chiar fiindca nu are pic de volum.Insa cu siguranta placa imi ingrasa putin parul,il simteam ciudat cd treceam mana prin el.Nu folosesc nici un produs de styling,am oroare de ele,dar uneori pun bigudiuri de plastic dupa ce se zvanta putin parul si le las cateva ore..castig oarece volum 1-2 zile.M-ar tenta ins ao perie rotativa electrica.

lorenabr spunea...

Il folosesc f des si am un par f sanatos si cu fir gros. Pana acuma nu am avut probleme. In schimb sora ma nu pune mana pe el de parca ar fi necuratul!Atatea generatii au folosit uscatorul de par si nu a patit nimeni nimic, de ce sa fie acuma asa? Atata timp cat folosesti un uscator de calitate nu are nimic ce sa se intample - parerea mea. ;) Super articol:)

Raluka Afronie spunea...

buna tuturor!!!chiar daca in urma cu cativa ani reuseam sa stau departe de uscatorul de par-asta doar pentru k si timpul imi permitea,azi ma declar fan si nu ma mai pot lipsi de el,chiar mi-am cumparat unul mai"performant"cu ioni,ceea ce denota si interesul meu pentru el;))..nu mi-l afecteaza sub nici o forma,pentru ca folosesc si protectie impotriva lui,poate mai ajuta si asta putin..totusi,imi permit sa va ofer un sfat:incercati sa va spalati parul cu cel putin4ore inainte de a iesi din casa sau cel putin seara pentru ca porii parului sa fie complet inchisi,intinsi,altfel creste sensibilitatea(se rupe,cade mai des,nu mai este atat de lucios-doar cu ajutorul produselor de styling) si scade volumul acestuia..o zi minunata va doresc!

asaseya spunea...

Buna.
Te-am trecut in lista. Sper sa faci la fel si felicitari pentru initiativa.

cmaria spunea...

Daca ies cu parul umed (nu ud) nu am nici o problema; sunt "calita" cam de pe la 14 ani cind, pe timp de iarna-adevarata, cum era atunci-ieseam afara cu parul umed spre disperarea parintilor si totusi nu am patit nimic niciodata, nici macar o banala raceala; deci nu am probleme sa ies cu parul umed chiar cind e f.rece afara si nu port -ever- caciula sau altceva pe cap, dar prefer uscarea parului cu uscatorul pt ca dupa, il "coafez", pe cit pot si ma pricep, cu o perie pt ondulat parul (Clatronic).
De 1 an mi-am cumparat un uscator de par Rowenta cu sistem ionic si tehnologie ceramica de care sunt f. multumita. Uscarea cu foehnul si ondularea cu peria o fac de ani buni, de fiecare data cind ma spal-cam la 2 zile- si nu mi-a afectat in nici un fel parul (nici "uscat" sau "ars" desi folosesc f. rar balsam; oricum, la max. 2 luni, ma prezint la tuns virfurile, chiar daca nu sunt "tocate").

Zuzele spunea...

mie imi este frica, dar mult mai frica imi este de o raceala puternica si alte boli periculoase pe care le poti capata daca te culci cu parul ud sau, si mai rau, daca iesi cu el ud pe frigul asta. asa ca, prefer sa sporesc masurile de ingrijire a parului, decat sa renunt la uscator. apropo, sunt atat de multe licori, spray-uri si lacuri de par care se pulverizeaza pe par inainte de uscare. eu am folosit de la Tony & Guy si Keune

madalina spunea...

vara nu ma apropii de el. iarna da!

Ella Gheorghiu spunea...

Pt. mine uscatorul de par este my best friend forever..am un par cu tendinta puternica de ondulare si daca nu as folosi uscatorul,ar fi destul de ondulat...insa,coafeza mi-a recomandat sa nu-l folosesc atat de mult caci imi usuca parul(in cazul meu) si am inceput sa nu il usuc in intregime ,sa ma opresc cand mai e putin umed...
Intr-un serial ii zice un hairstylist unei actrite ca sa nu isi usuce parul caci va arata naspa..adik ca lasandu-l ud are maim ult volum..hmm...eu nu fac asa...

adela sirghie spunea...

Ramona, eu am o perie rotativa electrica, este o investitie foarte buna, merita fiecare leu!

adela sirghie spunea...

multumesc, Lorena:)

adela sirghie spunea...

Asaseya, bine ai venit pe beautynews.
Multumesc frumos!

adela sirghie spunea...

Maria, ai un sistem imunitar foarte bun!
Eu racesc foarte repede.

adela sirghie spunea...

Raluka, este foarte interesant ce spui.
Poti sa imi dezvalui sursa? E un studiu realizat pe acest subiect? As vrea sa il citesc si chiar sa il public pe blog.

adela sirghie spunea...

Zuzelor, eu nu imi dau seama daca uscatorul de par mi-a stricat parul. Pot sa spun cu certitudine ca vopseaua mi-a distrus podoaba capilara.
Asa ca daca uscatorul de par mi-a pricinuit daune, acestea sunt minore, pentru ca nu le-am observat.

adela sirghie spunea...

viorica, la mine efectul este invers. Uscatorul de par da volum parului meu subtire, iar daca il las sa se usuce asaaa, la temperatura camerei, parca ar fi ...o para malaiatza!

Roxana spunea...

Si mie mi-era frica pana a inceput sa-mi fie mai frica de raceala. Plus ca am invatat sa ma usuc cu rabdara: in prima faza cu treapta intai de caldura si dupa cu aer rece. Dureaza mai mult, dar parul este lucios si aranjat, daca ai uscator cu diferite accesorii. Un pic de ulei pentru varfuri la sfarsit si totul e in regula.

natty spunea...

mie mi-e frica - parul meu e uscat si cret iar daca il usuc cu uscatorul de par se face dublu - parca sunt un negru african :(
iarna cand e foarte frig ma mai usuc la ceafa ca sa nu racesc dar in rest nu pentru ca imi usuca parul foarte tare acel aer fierbinte.
eu imi pun balsam, masti si creme de imblanzire pe par iar uscatorul ar anula efectul acestora - parul meu e mult mai sanatos decand nu-l mai usuc cu uscatorul!
ps nu imi spal parul dimineata ci seara.

Raluka Afronie spunea...

stiu k citisem despre asta pe un site de specialitate..dak nu ma insel-divahair,oricum inainte dezbatusem intens subiectul cu persoana care se ocupa din cand in cand de parul meu!:)ma gandesc ca noutatile astea despre structura parului si lucruri fundamentale de genul ar trebui sa fie cunoscute de catre orice persoana numita"hair stilist"..tinem legatura prin blog,sunt sigura ca avem multe de invatat una de la cealalta si de ce nu-toate impreuna!;)

iri spunea...

Imi poti spune te rog, cateva produse pentru protectie termica pe care le-ai folosit? Si eu folosesc foenul si as vrea sa-mi cumpar un produs termic, dar pe care sa nu dau toti banii.

adela sirghie spunea...

@Iri: nu am folosit niciunul. Doar uleiurile/serumurile despre care am scris deja. Cateodata mai pun o picatura inainte sa folosesc uscatorul(descalceste in cazul in care se mai incurca parul)si o picatura dupa.Te rog sa ma crezi ca nu simt nevoia de mai mult. Parul este frumos si stralucitor.
Ma intreb daca nu cumva acestor produse li se da o prea mare importanta, iar eficienta lor nu e destul de scazuta in raport cu promisiunile.