marți, noiembrie 10

am gasit balsamul de buze perfect pentru mine- si e vanilat!


Se numeste Baume Levres Tres Complet si l-am gasit la Sephora. Pana acum nu i-am putut "baga de vina" nimic. Se numeste tres complet pentru ca hidrateza, are calitati nutritive, protejeaza de factorii externi(fie vara, fie iarna-il folosesc de cand am fost in vacanta la Mallorca, deci din iulie) si imi mareste putintel si buzele si le face mai rosii datorita unui activ natural cu efect de volum. Este foarte usor de aplicat, are o textura solida, fina ca dantela frantuzeasca, nu vascoasa, greoaie si incapatanata cum am vazut la alte produse de acest gen, nu incarca deloc, absolut deloc buzele, abia il simti. Miroase a vanilie, dar dupa ce il aplici, simti un efect de prospetime mentolata, probabil datorita activului cu efect de volum. In plus, da o stralucire discreta.
Este un balsam de buze pe care il adora si sotul meu:) pentru ca ii place cum miroase si nu ii ramane si lui pe fata cand ma saruta.
L-am luat de la Sephora Magheru asta vara, cred ca am dat pe el in jur de 45 Ron.
Recomandare: sa il testati inainte de a-l cumpara, testerele trebuie folosite, iar produsele pe care vreti sa le cumparati-incercate inainte (nicidecum dupa!) de a scoate banii din portofel.
Da, stiu, am mai spus acest lucru de multe ori, dar trebuie sa invatam sa ne informam si sa fim pretentioase!

22 de comentarii:

Magda spunea...

si mie mi-a placut foarte mult cand l-am testat.dupa ce termin balsamul de buze pe care il folosesc acum vreau sa mi-l cumpar pe acesta.
desi nu imi plac produsele pe care le aplic cu degetul pe buze la unele cedez pentru ca imi place textura nelipicioasa iar Baume Lervres Tres Complet se afla pe wish list.

Ella Gheorghiu spunea...

Ura!!!eu sunt in vesnica cautare a balsamului perfect...sapt viit sigur imi fac drum la Sephora sa-l testez..

Adina spunea...

Hello! Sunt noua pe blog,am cateva sapatamni dar n am comentat nimic,imi place ca esti o femeie matura si asta imi da incredere in ce recomanzi tu decat mi-ar da vreo pustoaica. Te pup si o sa ti citesc cu mare interes posturile :D

madalina spunea...

draga mea Adela, daca nu specificai ca e vanilat nu ma interesa. Il vreau! ma duc in seara asta la Sephora sa il iau!
apropos, duminica ma duc la targ, La Scena, poate mai vand cate ceva. te pup si mi-e dor de tine.

Zuza O spunea...

Chiar da volum buzelor? Atunci mi-l iau si eu. Am incercat tot felul de balsamuri cu "efect de marire" si degeaba :(

andra spunea...

buna Adela!stiu ca ce scriu acum nu are legatura cu articolul..tin sa mentionez ca de 2 zile stau si citesc blogul tau,non-stop,si imi place foarte tare!cu siguranta voi fi o fidela cititoare!sunt produse de care am aflat abia de aici..si noroc de o prietena foarte buna care mi le poate achizitiona din bucuresti:D,eu fiind din Piatra Neamt,unde nu este sephora:((.mult succes si spor in a ne imbogati cunostintele

ColourMePretty spunea...

nu l-am incercat...insa am o mica dependenta de Carmex pe care mi-l iau ori de cate ori ajung la buc sau prin prietenii care au drum,nu exista un amarat de help net in craiova ca sa nu mai am bataia asta de cap.Cat despre sephora aici...vise.Cred ca vine odata cu mall-ul ala cu care ne "ameninta" de cativa ani :) Eu am buze pline de la natura dar cam uscate,iar carmex chiar le "curata" de la prima aplicare si le si activeaza circulatia dand un aspect si culoare sanatoase.

lullu spunea...

hmm..suna foarte interesant.Am sa-l incerc si eu :)

adela sirghie spunea...

nu stiam ca ti-a placut, Magda!

adela sirghie spunea...

neaparat sa il testezi, Viorica.

adela sirghie spunea...

Adina, bine ai venit pe beautynews si ma bucur foarte mult ca mi-ai scris.
Te invit cu drag si la Testimoniale!

adela sirghie spunea...

madalina, si mie imi e dor de tine.
o sa te vizitez la targ...
sa imi spui pe blog daca iti place balsamul vanilat daca l-ai testat, da?
xoxo

adela sirghie spunea...

zuza o, da putin volum buzelor, asa este.
nu le mareste de x ori, nu le dubleaza, dar mie mi se pare ca face treaba buna!

adela sirghie spunea...

Bine ai venit pe beautynews, Andra!
Ma bucur ca ai gasit lucruri atat de interesante aici, incat sa imi scrii si sa citesti toate posturile:)
De fapt, nimic nu ma poate bucura mai tare, iti dai seama...
Te invit si la testimoniale daca iti face placere.
In alta ordine de idei, sfatul meu ar fi sa ajungi chiar tu la Sephora sa incerci produsele care iti plac, inainte de a le cumpara.
Poate ca iti e greu sa faci asa cum spun eu, dar ma gandesc ca nu toate produsele pe care le descriu aici sunt potrivite pentru tine (nu ai de unde sa stii inainte de a le testa!) si nu as vrea sa dai banii degeaba. Mie mi s-a intamplat, vorbesc din experienta. Am citit articole laudative si produsul nu era potrivit pentru mine. Un exemplu? Celebra mascara Faux Cils de la Yves Saint Laurent.

adela sirghie spunea...

Ramona, tu nu ai incercat baume tres complet, eu nu am incercat Carmex:)
Eu nu am buze mari, asa ca un picutz de volum nu strica...
Cum miroase Carmex?

adela sirghie spunea...

lullu, sa ne spui ce parere ai dupa ce il incerci!
sunt foarte curioasa!

ColourMePretty spunea...

carmex e foarte mentolat si simti cum pisca.Nu-i genul celor pe care-ti vine sa le mananci,dar nici nu deranjeaza mirosul iar efectul merita micul sacrificiu.Ideal ar fi sa-l iei pe cel stick,era aprox 25 lei cred...cel in cutiuta mie nu-mi place ca-i incomod de aplicat.Eu am aflat de el citind diverse articole despre ritualurile de frumusete ale vedetelor,si aparea si la andreea raicu,livia dila..initial am crezut ca e ceva romanesc si ma rodea ca nu stiam de unde sa-l iau.Apoi am gasit in beau monde la un mom dat drept unica locatie help net,dar asta era acum vreo 3-4 ani.Poate ca mai e si prin alte locuri dar nu stiu.

adela sirghie spunea...

ce pacat ca nu le pot incerca pe toate!

cmaria spunea...

Am sa-l testez si eu!

adela sirghie spunea...

maria, te rog mult, dupa ce il incerci, sa imi spui si mie parearea ta!

cmaria spunea...

Am reusit sa ajung la Sephora-Baneasa linga Carrefour (n-am mai avut timp sa ma duc la Galerii) si tester-ul pt acest balasam era terminat. Am reusit sa "sterg"- la propriu- fundul borcanelului, dar iti dai seama ca nu am dat nimic pe buze (le-am spus consultantelor de acolo ca vreau sa-l testez, dar nu mai aveau alt tester). Sincer, mirosul de vanilie este prea puternic (mi-a ramas pe mana vreo 2 ore si asta pt ca a trebuit sa-mi spal miinile) si parca prea "chimic".Textura parca este mai "grea" decit balsamul Uriage (cel care-l folosesc). Cam atit, dar cind gasesc tester il incerc si pe buze, dar pe mine tocmai mirosul m-a darimat (si n-am nimic impotriva produselor parfumate). Daca tot am intrat mi-am luat ceva:2 primer-e (fara sa le testez, pt ca -evident- nu mai aveau testere) "Glitter eye primer" si pt fata "Smoothing primer", ambele marca Sephora. Am vrut sa testez (sa-mi iau acasa in recipientele alea mici Sephora) dr. Murad pt ten cu roseata-un ser- (ei spun ca merge pt tenul gras)si nici la asta nu aveau tester; e incredibil!

adela sirghie spunea...

Incredibil, ai dreptate. Oricum, esti foarte curajoasa. Eu nu as cumpara nimic fara sa incerc, pentru ca am avut cateva experiente proaste.
Cat priveste balsamul, trebuie sa gasesti un tester, pentru ca daca ai luat doar un mic rest de de pe fundul borcanasului, nu e relevant.