marți, noiembrie 17

Top TEN by Adela Sirghie



Iata, asa cum am promis, lista cu cele 10 produse de beauty care m-au impresionat in ultima perioada. Este a doua oara cand realizez un top ten, deci iata ce as alege eu pentru un beauty case:

1 Beurre de Sel Exfoliant de la Ahava, exfoliant corporal de la Marea Moarta
2 Hands!UP, crema de maini, Alessandro
3.gama Fleur de Noel de la Yves Rocher
4 parfum Lalique de la firma Lalique
5 Dandelion, pudra iluminatoare de la Benefit
6 Demaquillant Yeux Intense de la Chanel
7 Crema de dus si deodorant Silk Glow de la Dove
8 fard de ochi 5 Couleur de la Dior
9 pudra bronzanta Lancome Elephant teint (Soleil d'Inde)
10 crema de ochi Anew Ultimate de la Avon

Despre unele produse am scris deja, pe altele le folosesc in acest moment si o sa le descriu cat de curand.

16 comentarii:

Anonim spunea...

Ati auzit vreodata de firma Hemel? Produse pe baza de miere de albine, ceara, etc.? Ma tot omoara o colega cu asa ceva, dar mai vreu niste pareri; please! sys

adela sirghie spunea...

din pacate, eu nu am auzit de Hemel.
Dar daca vreuna dintre fetele care citesc blogul stie aceasta firma, sau a folosit ceva de la ei, este rugata sa ne spuna cateva amanunte!

moni spunea...

de hemel am auzit pareri bune,insa nu le-am incercat....
adela m-am mirat sa vad cremae la avon pe lista top ten...:) nu ma asteptam...ti-a placut?eu nu stiu de ce dar nici nu-mi vine sa ma mai uit in cataloage la avon si oriflame...
eu inca imi caut o crema de ochi si nu stiu ce sa-mi iau....mi fac riduri sub ochi mai ales cand rad se vad tare...
ah si sa nu uit adela....am facut si programare la dermatolog,pe miercuria viitoare :)

Magda spunea...

da am auzit.eu stiu ca sunt foarte bune dar nu am folosit.m-au tentat candva dar nu mai stiu de ce nu am luat.mi-au fost si mie recomandate si am mai citit pareri pe net.altceva nu mai stiu :)

adela sirghie spunea...

Moni, ma bucur mult ca ai programare la dermatolog. Sa imi spui neaparat ce diagnostic vei primi.
Da, am o crema de ochi de la Avon si surpriza! imi place, este o crema antirid si mi se pare si foarte hidratanta, ceea ce e foarte bine in sezonul rece.
De la Avon mai folosesc si o crema anticelulitica, dar nu imi dau seama ce rezultate are. Pot sa spun ca este o crema ok, placuta, intra usor in piele...cam atat.
In rest, produsele de la Avon imi sunt necunoscute, la fel si cele de la Oriflame.

naspi spunea...

Moni, ai gasit un dermatolog bun? Vreau si eu sa merg la un dermatolog pentru ca am vreo 3 pete mici albe pe fata si nu stiu unde sa ma duc la un medic competent.
Poti sa-mi vinzi un pont?

SoSheSays spunea...

Ce efect are pudra iluminatoare de la Benefit? Are putin scilpici sau ceva?

Ella Gheorghiu spunea...

Adela,sper sa ne faci cat mai multe top 10 caci asa aflam si noi secretele tale..cum este pudra iluminatoare de la Benefit?imi surade ideea de mult timp sa imi caut o pudra cu efect de iluminare care sa fixeze fdt...

Anonim spunea...

top TEN-ul meu e cam asa:

1. Vichy Normaderm, gel de curatare - cel mai bun gel folosit vreodata.
2. Noviderm Boreade Soin Lissant - cea mai buna crema de pana acum
3. Lotiune de corp cu lamaie si gutuie de la Elmiplant - miros foarte fresh si pielea e hidratata bine.
4. Fond de ten Stay True de la Clinique - rezista cel mai bine pe tenul meu acneic.
5. Crema de maini cu ulei de masline de la Cosmetic Plant - e foarte ieftina, in jur de 5 lei, dar miroase super bine si mainile mele se mentin foarte fine. Se gaseste la Plafar.
6. Pudra compacta de la Bourjois - aproape ca nu se vede pe ten si acopera destul de bine.
7. Pudra compacta Dream Mat Powder - matifiaza destul de bine, pacat ca se termina repede.
8. Lacurile de unghii de la Miss Sporty - pana acum nimic nu mi-a placut mai mult.
9. Balsamul de buze Star Fruit de la Nivea - cel cu grapefruit e preferatul meu.
10. Banalul unguent de galbenele - e multifunctional

**Din pacate nu am niciun parfum preferat. Nu-mi mai place niciunul. :(

moni spunea...

naspi din ceoras esti?te intreb pt ca eu sunt din Sibiu..nus tiu daca este bun,merg si eu pe recomandarea cuiva.trebuia sa merg azi dar mi-a amanat programarea pe miercurea viitoare.daca vrei detalii spune-mi!

adela sirghie spunea...

Vyio cum asa? Nu iti mai place niciun parfum?
Mie imi plac mult prea multe!

Dana spunea...

Cum e pudra Benefit? Ai mai folosit produse de la ei? Eu am descoperit de curand siteul lor si ma tenteaza un anticearcan, boi-ing, dar nu stiu nimic de marca asta.

adela sirghie spunea...

Dana, eu folosesc Benefit, imi plac prrodusele lor. Le poti testa la Sephora pe toate inainte de a cumparaa ceva.
Pe prima paagina a blogului, in dreapta, ai o rubrica speciala, se numeste "Faceti cautari pe acest blog". Intra cu "benefit" in casuta si citeste cateva review-uri:)

Dana spunea...

Mersi mult, acum ma apuc de cautari :)

Anonim spunea...

Buna,

demachiantul Chanel este cel care in final(dupa 2 luni) ti-ai dat seama ca iti cauzeaza anumite problemute???

vacanta superba!!!

Anonima ...care citeste arhiva

adela sirghie spunea...

@Anonima: da,da,exact!m-am pacalit cu acest demachiant si apoi l-am trecut la ...dezamagiri cosmetice.
Cel mai bun a fost Lancome.