vineri, noiembrie 13

piatra ponce. cred ca si strabunica mea o folosea.


Astazi mi-am cumparat o noua piatra ponce. Mare, ovala, pregatita sa imi catifeleze calcaiele si monturile care au ramas mostenire din vara care a trecut. Inca nu s-au vindecat de tot... Am luat-o de la Universitate, de pe Batistei. Este acolo un batran cu un scaunel si cu o cutie plina de pietre ponce, alifii chinezesti pentru reumatism si leucoplast. Toata vara am trecut pe langa el si m-am gandit oare cat cere pe una, dar niciodata nu am intrebat. Mi-a cerut 5 Ron pe ea, m-a lasat sa ii rascolesc in toata cutia si sa imi aleg exact piatra care imi place. Avea dreptunghiulare, patrate, ovale si rotunde.
Ajunsa acasa, i-am facut proba: merge de minune. Pana acum foloseam una micuta, credeam ca acestea mari sunt greu de manuit. Am luat-o mai mult ca sa ii fac vanzare, imi parea rau ca niciodata nu am vazut pe cineva oprindu-se sa cumpere de la el, insa la final s-a dovedit a fi si o buna afacere.
De-a lungul timpului, am avut tot felul de pile, mai mici sau mai mari, abrazive sau mai soft, insa cred ca nimic nu poate inlocui piatra ponce.

9 comentarii:

Arcadia spunea...

mie imi place piatra ponce de la scholl

Roxana spunea...

Eu am una de la The Body Shop. O iubesc si o folosesc in combinatie cu geluri abrazive, dupa care aplic o masca sau un ulei.

skykery spunea...

Stiu ca sunt foarte folositoare, dar eu nu am mai gasit, aveam una de la bunica, dar saraca s-a cam dus.
Poate o sa gasesc si eu intr-o zi sa cumpar o asemenea piatra.

SoSheSays spunea...

si eu l-am vazut pe acel batran.
chiar e buna piatra ponce?
eu am o pila.

adela sirghie spunea...

@all:da, piatra ponce e cea mai buna.

Pisi spunea...

Buna seara, ma bucur ca`ti pace blogul meu .. Si al tau este interesant si placut.
Eu te`am adaugat deja :P.
O seara buna..

cmaria spunea...

Eu am piatra ponce de la Body Shop -este "hard" fata de cele obisnuite; si tot de la Body Shop am si o pila f. buna.Dar sunt de moda veche: o data pe saptamina, dau si cu lama (pusa in aparat de ras)sa fiu sigura ca nu am calciiele cu rugozitati si ingrosate.

Magda spunea...

eu am avut mari probleme cu calcaiele,acum si-au revenit dar trebuie sa le pastrez frumoase...pot spune ca fara piatra ponce si crema,sunt terminata

adela sirghie spunea...

eu folosesc piatra ponce aproape zilnic, dupa dus.
lama nu folosesc deloc pentru bataturi.