miercuri, noiembrie 25

Raceala dauneaza grav frumusetii


In ultimele zile am fost racita si nu mi-a prea placut de mine:( Nu am putut sa fac dus zilnic, aveam febra, ma piscau nasul si gatul, am suferit putin din acest punct de vedere. Cel mai rau ma deranja parul, pentru ca era si transpirat si uleios. Cred ca am rezistat patru zile fara sa il spal. L-am strans in coada de cal. Ca sa nu am impresia ca miroase urat si ca sunt o nespalata:) am folosit cu mare generozitate iubitul meu parfum Lalique. Proasta idee! La un moment dat mi s-a facut rau de la el, pentru ca
era prea dulce si in casa era cald si eu eram transpirata.
Cea mai buna zi , de o saptamana incoace, a fost astazi, pentru ca am reusit sa fac baie fara probleme, m-am epilat(de fapt am dat cu lama, nu am avut rabdare de incalzit ceara, benzi calde aplicate de piele scl).
Dupa care, evident, am uscat parul cu uscatorul:)
Asa ca am acum starea necesara si timpul pentru putina filozofie pe marginea blogului meu de beauty
Tot ce am scris eu pana acum, din aprilie si pana in aceste zile de final de noiembrie, este inutil daca nu esti sanatoasa. O simpla raceala te da peste cap, daramite o problema mai serioasa, cu cateva complicatii. Asa ca pledez pentru analize complete macar o dat la trei ani, controale periodice si grija maxima fata de orice simptom putin mai ciudat. Celelalte-creme, parfumele, tratamente de infrumusetare... mi se pare ca mai pot astepta. Nu prea mult, desigur, deci sper sa reveniti si sa ma cititi si maine:)

22 de comentarii:

cmaria spunea...

Adela, sanatate maxima iti doresc! Daca pot sa-ti dau un sfat; sunt capsule cu ulei de catina de la o firma romaneasca (hofigal); sunt f. bune. Fa o cura primavara (martie) si toamna (septembrie)timp de macar 1 -1 1/2 luna cu 3 capsule pe zi; ai sa vezi ca o sa racesti foarte, foarte greu;daca vrei, pt efect marit, poti sa adaug si echinaceea.Eu procedez asa de mai bine de 2 ani (punctul meu slab era ca "iau" de la altii; acum nu mai am probleme, am verificat, au fost racite toate colegele din birou, eu am fost singura care n-am avut nimic).

cmaria spunea...

Ai perfecta dreptate; daca sanatate nu e, in zadar ai toate bogatiile, ce folos?si ma refer la afectiuni grave!

Corina spunea...

oo, Doamne, Adela ... insanatosire grabnica! nu de alta, dar cine ne-ar mai furniza sfaturi despre beauty? nu nu, glumesc... ai mare mare grija de tine sa te pui pe picioare :)!

cine stie, poate ca ai avut nevoie de repaosul asta involuntar. te bucuri mai mult de o baie sau de orice alt tratament, rasfat, dupa astfel de perioade .

MadameCacharel spunea...

Multă sănătate. Ai dreptate.

adela sirghie spunea...

multumesc, Maria!
pana acum am luat suplimente alimentare si oscilococcinum.

adela sirghie spunea...

Corina, welcome!
multumesc pentru urarile de bine, mi-am revenit:)
Ma gandesc, ai dreptate, sa imi fac un cadou frumos, un tratament cosmetic la un salon:)

adela sirghie spunea...

Madamecacharel, multumesc!
Ma simt deja mult mai bine!

Anonim spunea...

Sanatate cu carul, Adela! take care!sys

Camelcutza spunea...

fa-te bine si mananca fructe care contin vitamina c.Eu ori de cate ori racesc stau o saptamana in pat cu febra...

adela sirghie spunea...

Camelcutza, si la mine tot o saptamana a tinut.
Am fot o amarata...

adela sirghie spunea...

hello sys,
multumesc mult.
am fost consemnata o saaptamana...
sys2

Ella Gheorghiu spunea...

Adela,imi pare rau sa aud prin ce treci.Cel mai groaznic este sa nu fii sanatos,iar o simpla raceala asa cum spun multi nu trebuie deloc tratata ca pe ceva usor,care trece de la sine...caci poate atrage complicatii.Ma bucur ca te simti mai bine si sunt sigura ca ai grija de tine,iar la cate fete ne gandim la tine sigur iti vei recapata puterile cat de curand...
P.S. In legatura cu scrisul,eu te voi citi mereu indiferent de cum va evolua viata mea caci prin toate ritualurile de infrumusetare de care ne vorbesti ne ajutisa uitam de probleme si alte rautati...ne induci optimism la kg!
Daca ma crezi am intalnit oameni pt. care imi venea sa plang pt. cat de grea a fost viata cu ei si cum le-a luat tot,iar venind acasa si citind ce ai mai scris tu,ma reincarc...sa te faci bine!

moni spunea...

ma bucur ca ti-ai revenit! eu inca trag cu raceala de 2 saptamani...

adela sirghie spunea...

Viorica, esti un balsam...multumesc frumos:)

adela sirghie spunea...

Moni, si la mine mai scartie putin... nu m-am facut bine"de tot".

Ella Gheorghiu spunea...

Sa te faci bine!!!

Ella Gheorghiu spunea...

Cum te mai simti azi?

Ella Gheorghiu spunea...

Stii ce vroiam sa te intreb pt ca esti racita...iti place laptele cald cu miere?eu de curand am descoperit aceasta combinatie inedita si imi place ft mult...cred ca ajuta si in raceala.

adela sirghie spunea...

Vioricaa, multumesc, imi revin! Doamne ce bine e sa te simti sanatos si in putere!
Nu am mai baut lapte de sute de ani cred. Nu stiu daca o sa imi mai placa, nu am fost niciodata fan.
Imi place in schimb laptele de soia cu gust de vanilie sau cafea.
Dar as fi luat orice cat am fost racita, doar ca sa imi imbunatatesc viata.
Multumesc mult pentru sfaturi si griji, fata draga!

Magda spunea...

dauneaza grav frumusetii...si eu sunt racita Adela si nu am fost in stare de nimic zilele trecute.acum mi-am mai revenit putin...
sanatate maxima,ve doresc fetelor!

Magda spunea...

am fost foarte racita,mi-a trecut acum m-a gasit iarasi...nu mai vreaaau!

adela sirghie spunea...

Magda, imi pare rau. Chiar ma intrebam ce mai faci, pentru ca nu ai mai dat de multa vreme niciun semn de viata. Sper sa te faci bine soon!xoxo