vineri, noiembrie 6

Me, My Man&The Naked Truth


M-am gandit multa vreme la o declaratie a Mihaelei Radulescu, cred ca suna cam asa " sotul nu m-a vazut niciodata cu o masca de frumusete pe fata". Eu sunt curioasa insa ce s-ar fi intamplat daca ar fi vazut-o. Daca ar fi ras amandoi, daca ar fi ramas socat sa vada ca nu e o frumusete fara cusur, daca l-ar fi dezgustat, sau daca ar fi trecut pe langa ea fara sa observe.
Dar aceata este povestea Mihaelei.
Pe mine, sotul m-a vazut acum cativa ani buni cu o masca oribila, cu tree tea oil, verde menta, de la The Body Shop. De fapt era o seara, cand ma plictiseam singura in baie cu masca aceea si am iesit sa vad cum o sa reactioneze... A ras de s-a prapadit, cred ca a facut burti de ras, eu la fel, dupa vreo 10 minute dupa ce s-a mai potolit putin mi-a si facut o poza, o are si acum pastrata in laptopul lui pe undeva. Asemanarea dintre mine si broscoiul Kermitt este frapanta, va rog sa ma credeti. Nu m-am gandit niciodata ca aceasta aparitie horror a mea ar putea sa ne schimbe relatia, sau ca el nu o sa ma mai placa si o sa ma creada o fata urata. Nu sunt genul de persoana care sa faca totusi excese de genul acesta, pe care le consider neglijente daca le practici des, nu ii spun toate artificiile cu care imi intretin eu frumusetea decat daca intreaba ceva sau are vreo curiozitate la cat-o emisiune de beauty. In afara de episodul cu masca verde, cred ca m-a mai vazut de vreo doua ori si cu o masca de argila alba, cazuri in care iarasi s-a amuzat la maxim. Dar aceste situatii se pot numara pe degetele de la o mana si se intind pe o perioada de zece ani, de cand suntem noi impreuna, deci mi se pare un numar rezonabil. Pot sa spun ca nu m-a vazut niciodata cu bigudiuri in cap pentru ca nu imi pun, dar aparatul de intors parul, un Remington performant, mi l-a cumparat chiar el dupa ce l-a vazut intr-o revista. In rest, ce v-am povestit eu aici, secretele mele teribile despre ceara, cuticule, par gras, cosuri negre, pori mariti scl raman lucruri stiute numai de noi. Si asa vor ramane forever!
Pe de alta parte, si obsesia aceea, sa nu afle ca iti epilezi mustata, sau ca iti scoti cosurile, ca te duci la coafor sau orice alt artificiu cosmetic ti se pare util, mi se pare ca suna cam fals. Cred ca e bine sa stie ca te ingrijesti, ca are langa el o fata educata, sic si daaaaa, naturala:)
Daca, de exemplu, ar veni inopinant acasa cand eu sunt in toiul unei depilari totale (ceea ce nu e indicat, desigur), nu i-as spune ceva de genul: aaaaah ceara aia din oala de pe foc nu e a mea, e a prietenei mele care s-a aruncat de pe geam cand a auzit cheia in yala, iar eu tocmai probam pe incheietura mainii ceara inainte sa o arunc la gunoi!NU! I-as spune ca ma epilam, dar ca m-am plictisit si as relua operatiunea cand voi fi din nou singura acasa.

24 de comentarii:

Gaby spunea...

:) Eu sunt nesi...chiar l-am pus să mă ajute la diversele proceduri de înfrumuseţare, gen epilat, placat părul, vopsit. Se descurcă binişor.

adela sirghie spunea...

vai, ce am mai ras cand am citit comentariul tau!

Alexa spunea...

"aaaaah ceara aia din oala de pe foc nu e a mea, e a prietenei mele care s-a aruncat de pe geam cand a auzit cheia in yala, iar eu tocmai probam pe incheietura mainii ceara inainte sa o arunc la gunoi!"
:))) vai Adela, m-am amuzat copios cand am citit paragraful, la fel ca si voi cu episodul mastii verzi (o stiu, apropo:) ).
Mi-am pus si eu de cateva ori problema asta. Dar din fericire locuiesc singura si cu exceptia momentelor de oaspeti, am toata libertatea de desfasurare pentru astfel de activitati: epilat, un tratament samd. Mai ales ca eu am prostul obicei de a ma plange de toate fleacurile existente si inexistente, ma intreb cam care ar fi echilibrul.
Dar nu iti citeste blogul?

adela sirghie spunea...

Asa este, Alexa, nu il citeste, pentru ca nu are rabdare pentru beautynews. A citit doar prima postare, de curiozitate.
Dar cred ca majoritatea barbatilor au aceasta atitudine, nu ii intereseaza in mod special.
Da... masca aceea avea o culoare de speriat lumea!

Roxana spunea...

Cred ca trebuie sa te vada cat mai naturala, fara sa stie cam cat timp iti ia sa fii asa. E mai bine. Sunt anumite momente (cum ar fi masca, epilatul, etc) care daca se repeta strica misterul si frumusetea unei relatii.

aventoro spunea...

Dragutz!

Magda spunea...

Adela sunt cu totul de acord.eu nu prea am cum sa apar cu masti etc in fata prietenului meu deoarece nu locuiesc cu el si atunci m-as feri cat pot dar daca s-ar intampla sa ma vada nu e o tragedie.cred ca ar rade de mine si atat nu si-ar schimba parerea,nu ar fi degustat.i-am facut si lui intr-o zi o masca cu argila , a fost funny.cand vine pe la mine accepta sa ii mai dau eu cu una alta,daca are pielea iritata sau cand are diverse probleme cu tenul dar asta se intampla mai rar.

Ella Gheorghiu spunea...

Pe mine in fiecare sapt. ma vede in culori diferite...si cel mai mult imi place cand imi fac masca si el e la calculator,sa trec prin spatele lui incet incet si sa ii zic :pupa-ma!...si cand intoarce capul sa ma pupe...haha..si eu ,Adela,imi fac mereu masca cu argila cu rosii sau alte legume...deci iti imaginezi reactia lui.Dar nu e una de dezgust ci mai degraba e uluit cate fac pt. frumusetea mea...cel mai amuzant mi s-a parut cand mi-am facut masca cu miere si ca sa nu imi pateze hainele,mi-am infasurat servetele in jurul gatului,aratam ca un alien..tot ce pot sa-ti spun e ca sunt un om sincer si in afara de povestea cu porii si cosurile pe care si eu o pastrez pt. mine,in rest ma vede cat timp petrec in fata oglinzii..auzisem despre acel personaj mioritic Simona Senzual spunand ca dimineata se trezeste cu 30min inaintea iubitului si se duce,se machiaza a la carte cu fdt,etc si apoi se preface ca abia se trezeste...asta mi se pare ft. funny,pai ea isi imagineaza ca iubitul ei crede ca asa s-a nascut...haha...Insa intr-o zi auzisem din intamplare conversatia prietenului meu cu un coleg si spunea ca eu am mare grija de mine..deci barbatii admira femeia care se ingrijeste...am scris mult!te pup

lorenabr spunea...

Amuzant. Eu l-am pus sa ma ajute sa imi intind parul cu placa la spate unde nu ajung f bine. Chiar a fost ok. Nu am ´probleme´de genu in care trebuie sa ma ascund de el. Chiar e f bine. Numai o chestie ma deranjeaza, atunci cand ma ocup de sprancene si mustata vreau liniste si nu imi place cand e acasa. Ma tot face sa rad. La tema cu masca pe fata e chiar amuzant ma face sa rad in timp ca masca trebuie sa se intareasca.
Imi place cum arata blogul tau acum.:)

adela sirghie spunea...

Roxana, adevarul e ca ne ia ceva timp...naturaletea aceasta:)

adela sirghie spunea...

Welcome, Sergiu!
Ce surpriza frumoasa...

MadameCacharel spunea...

Şi eu mă feresc îmi pun mască, mă vopsesc, pensez etc, deşi mă mai vede. Nu s-a uitat niciodată ciudat.
În general, când soţii au surori, au mai văzut astfel de proceduri şi nu se manifestă nicicum... cel puţin în cazul meu.

Zuzele spunea...

chiar ma bucur ca ai deschis subiectul asta! inainte sa ma mut cu iubitul meu, prietenele mele ma sfatuiau sa am mare grija ca nu cumva el sa ma vada cu masca pe fata, cu vopseaua in cap sau, si mai rau, fara machiaj! pot spune ca am tinut si eu seama de aceste "reguli" la inceputul relatiei noastre, atunci cand eu ma prezentasem drept un produs impecabil, fara defecte, ca scoasa din cutie. :) tin minte ca in primele seri in care am dormit impreuna, ma duceam la el machiata din greu si dormeam cu fata in sus ca sa-mi pastrez machiajul pana dimineata :)) uneori nici nu dormeam si stateam de veghe pana in zori doar sa-mi reziste machiajul :)) stiu, sunt tembela rau, dar mi se parea o tragedie sa ma vada nemachiata, iar parul era ca tocmai venit de la coafor...
el a fost cel care mi-a dat de inteles ca nu-i pasa foarte tare de aceste aspecte si m-a incurajat sa-mi spal parul la el. Acum mi se pare un fleac, dar atunci era...wow...cum sa ma vada cu parul ud si ciufulit?? daca ma spal pe cap, trebuie sa ma demachiez...ce ma fac?..ce ma fac??..eram toata panicata :))
azi asa, maine asa...totul a intrat in normalitate si am scapat de obsesiile mele, mai ales ca el radea cu gura pana la urechi cand ma vedea ciufulita sau abia trezita din somn...:)
m-am obisnuit cu toate aceste "ritualuri" si el s-a obisnuit cu mine. Tocmai din cauza asta, mi s-au parut ciudate sfaturile prietenelor mele pe care mi le-au dat inainte sa inceapa oficial concubinajul:)
In toti acesti 4 ani, m-a vazut cu masca cu argila pe fata, m-a ajutat sa ma infasor in folie atunci cand imi aplicam creme de slabit, m-a scapat de cate un nemernic de cos care iesea in locuri la care eu nu ajungeam si muuulte altele si nici nu s-a strambat, nici nu si-a schimbat parerea despre mine. Tin minte o intamplare foarte haioasa in care eu aveam toate bulinele negre:))
Eram cu vopseaua in cap care depasise foarte mult linia parului si parca eram dintr-un film d-ala cu soldati in jungla, numai pete negre pe frunte, umar...ce mai, aratam ca dracu! :)) ca si cand nu era suficient, imi pusesem in cap o casca de dus (aratam ingrozitor!!!) si, colac peste pupaza, mi-am mai si aplicat o masca de argila care se intarise ca o tencuiala alba pe fata si stand eu asa in baie, ce crezi ca am facut? mi-am pus niste dinti din aia de vampir pe care ii primisem la Miss Vrajitoarea si am iesit asa, uitandu-ma crucis si strambandu-ma la el :))) Nu-ti poti imagina cum aratam,.,.ca din filmele de groaza...
Nu mi-a fost nici o secunda teama ca el sa ma vada asa, ba chiar am vrut sa-l amuz si exact asa s-a intamplat! am ras impreuna jumatate de ora de ne durea burta si am facut poze :) poate chiar o sa-ti trimit poza cand ne mai vedem pe mess..sa-ti faci o idee :))

Nu mi se pare deloc normal sa te ascunzi de barbatul pe care il iubesti. Daca si el te iubeste, nu are cum sa reactioneze urat in asemenea situatii. Desigur, sunt unele chestii care trebuie sa ramana numai ale noastre! Din pacate, eu cam exagerez si il familiarizez cu niste amanunte pe care chiar NU ar trebui sa le stie :) Dar, nu e vina mea ca el este curios! :P
Poate ca si noi suntem de asemenea factura incat vrem sa ne stim unul pe celalalt in cele mai mici detalii :P la urma urmei, asta inseamna o relatie si asta inseamna sa fii unul..ca in filmele americane :) Nu?

PS: acum sunt cu vopseaua in par! :)))

monica spunea...

si eu am mai fost prinsa in ctiune dar a ras si ne-am amuzat amandoi.la epilat,pensat,mustata nu ma vede ca o fac doar la salon.iar restul ma mai tot intreaba ca ce tot fac atata in baie :) dar ii place tare mult sa vada ca ma aranjez,si candimi spune ca ce sexy sunt...face sa merite tot efortul :)

Ella Gheorghiu spunea...

Adela,ma gandeam pt. ca nu ai scris de mult in cadrul campaniei femeilor frumoase cu sani mici,...la Audrey Tautou!iti place?

adela sirghie spunea...

Viorica, asa este, nu am mai scris la personal beauty icon de ceva vreme, astept sa imi iasa in cale o inspiratie.
despre Audrey vad ca ai scris chiar tu :)
e draguta, cuminte si discreta(asa o vad eu), as prefera o tipa mai zvapaiata.

Ella Gheorghiu spunea...

nu am mai avut rabdare si am scris despre ea...hmmm...Kate Hudson,Sienna Miller si Reese Witherspoon..

Butterfly spunea...

Si eu am avut momente ca si Zuza in care ma temeam sa ma vada nemachiata si nearanjata, si la fel ca ea dormeam machiata dar cand ne-am casatorit a trebuit sa renunt la chestiile astea si in plus ma mustra constiinta pt ce ii fac tenului, acum ma vede demachiata, dar nu m-a prins niciodata cu masca pe fata, si rareori m-a prins cand ma epilam, nu pot sa spun ca ma ascund de el sau ceva, desi sunt mai linistita ca nu ma vede, intr-o dimineata a venit si eu seara ma epilasem si mi-a zis, vezi ca ai ceva verde pe mustata, si eu i-am zis, a , da, cred ca a ramas un punct de ceara, si de atunci face gluma asta mereu :)), nu ma ascund de el dar nici nu il implic prea mult in activitatile mele, intr-o zi l-am pus sa imi intinda parul cu placa la spate dar nu am facut din asta un obicei, si oricum nu e foarte indemanatic, cred ca a facut-o intentionat sa fie sigur ca nu ii mai cer alta data :))

SoSheSays spunea...

Am ras de m-am prapadit pe aici...
Sincera sa fiu nu as risca sa ma vada cu o masca pe fata hahaha
in schimb nu am nici o problema in a sta nemachiata, ciufulita, cu parul ud prin casa, de epliat nu ma epilez de fata cu el iar de machiat nu ma machiez de fata cu el. intr-una din zilele trecute eram in bucatrie si stand in camin era o tipa cu prietenul la masa. Si isi adusese niste farduri si rimel si se facea cu farduri....la masa din bucatarie si de fata cu prietenul iar el era fascinat cum o schimba pe ea fardul..mie s-a parut tare nasol. acestea ar trebui sa fie secrete de beauty...nu asa...

Alexa spunea...

Ce simpatice sunteti, fetelor!! Am zambit complice citind comentariile. Kisses :)

saby spunea...

stim cu toatele ce s-a ales de casnicia raduleascai....si am o senzatie puternica ca femeia sufera de ipocrizie ! barbatii nu sunt atat de critici zic eu :D si daca ma lasa k m-a vazut cu masca pe fata, asta sa fie baiul :))) mare pierdere !!!

adela sirghie spunea...

Saby, bine ai venit pe beautynews! Te mai astept si cu alte comentarii!

Anonim spunea...

eu cred ca trebuie gasita o cale de mijloc, e normal sa dormi nemachiata si ta te trezesti la fel in plus si ciufulita, e logic sa te vada asa.

insa faza cu ``spartul`` cosului, cu ajutatul la epilat(am avut o discutie cu niste cunostinte care aplelau la ajutorul sotului la epilatul inchinal....am parut nebuna, eu m-am minunat(de fapt eram in stare de soc) si spuneam ca este foarte urat iar ele,3 la numar spuneau ca toate apleleaza la serviciile sotului).

eu merg pe principiul ca nu tb sa stie toate artificiile mele, m-a vazut cred ca in 10 ani cu 2 masti, in trecere,a ras de mine, in rest stie ca ma ingrijesc si ca ma ajuta si natura, nu stie ca imi dau cu 15 `` tipuri de creme ,serumuri etc...nu stie ca imi spal parul o zi da una nu ca sa il am vesnic ok,de ce ar trebui sa stie?????????si daca stie la ce ajuta???

poate ma lamureste cineva.

zi frumoasa
Anonima care citeste arhiva

Anonim spunea...

am vrut sa scriu e normal sa dormi demachiata.scuze

Anonima care citeste arhiva.